Εμφάνιση απλής εγγραφής

Εφαρμογή για κινητές συσκευές για την εκπαίδευση του θέματος της Αρχιτεκτονικής Η/Υ στην Β ’Γυμνασίου

dc.contributor.advisorTroussas, Christos
dc.contributor.authorΓιάνναρος, Γιώργος
dc.date.accessioned2023-07-13T10:31:02Z
dc.date.available2023-07-13T10:31:02Z
dc.date.issued2023-06-30
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/4653
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-4491
dc.description.abstractΣτο πλαίσιο αυτής της διπλωματικής εξετάσαμε εάν η εφαρμογή με τίτλο Αρχιτεκτονική Υπολογιστών (computer architecture) για κινητές συσκευές εκπαίδευσε τους μαθητές της Β’ Γυμνάσιου για θέματα της αρχιτεκτονικής Η/Υ της πληροφορικής. Υλοποιήθηκε στα πλαίσια του μαθήματος «Πληροφορική» της Β’ Γυμνασίου και αξιολογήθηκε από τους καθηγητές που έχουν σχέση με το αντικείμενο. Οι τεχνολογίες και οι θεωρίες που χρησιμοποιήθηκαν είναι μάθηση μέσω κινητών συσκευών (mobile learning), μοντέλο μάθησης κατά Bloom, εκπαίδευση από απόσταση ασύγχρονα και παιχνιδιoποίηση δηλαδή παιχνίδι επίλογων με επίπτωση. Η εφαρμογή βασίστηκε στο μοντέλο μάθησης κατά Bloom και περιλαμβάνει 3 στάδια: 1. θεωρία όσον αφορά την αρχιτεκτονική Η/Υ. 2. Ένα παιχνίδι εικονικής κατασκευής υπολογιστή όπου ο μαθητής θα επιλέγει τα διάφορα μέρη του υπολογιστή σε σχέση επίδοσης κόστους. 3. Ασκήσεις αξιολόγησης που θα αφορούν την αρχιτεκτονική Η/Υ. Η εφαρμογή αυτή έχει σκοπό να λειτουργήσει παράλληλα με τον παραδοσιακό τρόπο εκπαίδευσης όπου ο μαθητής εκπαιδεύεται στο σχολείο με την φυσική του παρουσία και θα λειτουργεί σαν επιπρόσθετη βοήθεια για τους μαθητές. Όσον αφορά την αξιολόγηση της εφαρμογής, τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η εφαρμογή τελικά μπορεί να εκπαιδεύσει τους μαθητές ως προς τους στόχους για την οποία φτιάχτηκε. Εκτελέστηκε μέχρι το τέλος από όλους σχεδόν τους αξιολογητές και η πλειοψηφία απάντησε ότι η εφαρμογή τους ήταν χρήσιμη.el
dc.format.extent54el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνώνel
dc.publisherΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΜάθηση μέσω κινητών συσκευώνel
dc.subjectΜοντέλο μάθησης κατά Bloodel
dc.subjectΕκπαίδευση από απόσταση ασύγχροναel
dc.subjectΠαιχνιδιoποίησηel
dc.subjectComputer architectureel
dc.subjectΗλεκτρονική μάθησηel
dc.titleΕφαρμογή για κινητές συσκευές για την εκπαίδευση του θέματος της Αρχιτεκτονικής Η/Υ στην Β ’Γυμνασίουel
dc.title.alternativeApplication for mobile devices for the education of the topic of Computer Architecture in the second gradeel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΤσολακίδης, Αναστάσιος
dc.contributor.committeeΧάλαρης, Εμμανουήλ
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστώνel
dc.contributor.masterΨηφιακός Μετασχηματισμός και Εκπαιδευτική Πράξηel
dc.description.abstracttranslatedIn the context of this thesis we examined whether the application entitled Computer architecture for mobile devices educated the second-grade students in computer architecture issues in computer science. It was implemented in the context of the course "Computer Science" of the second-grade and was evaluated by the teachers related to the subject. The technologies and theories used are mobile learning, Bloom's model of learning, distance learning asynchronously and gamification i.e. game play with implication. The application was based on the Bloom learning model and includes 3 stages: 1. theory in terms of computer architecture, 2. A virtual computer building game where the student will select the different parts of the computer in relation to cost performance. 3. Finally evaluation exercises that will be related to computer architecture. This application is intended to work alongside the traditional way of education where the student is trained in the school with his/her physical presence and will act as an additional help for the students. Regarding the evaluation of the app, the results showed that the app can finally educate students towards the goals for which it was built. It was run to the end by almost all the evaluators and the majority responded that their app was useful.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές