Show simple item record

Παιχνίδια και Στρατηγικές που προωθούν την Ενσυναίσθηση στο Νηπιαγωγείο

dc.contributor.advisorΦώτη, Παρασκευή
dc.contributor.authorΣπηλιωτοπούλου, Ανθούλα
dc.date.accessioned2023-07-18T07:33:54Z
dc.date.available2023-07-18T07:33:54Z
dc.date.issued2023-07-18
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/4699
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-4537
dc.description.abstractΕισαγωγή:Η ενσυναίσθηση είναι μια βασική δεξιότητα στον κοινωνικό και συναισθηματικό τομέα που επιτρέπει στους ανθρώπους να κατανοούν και να μοιράζονται τα συναισθήματα των άλλων. Η ανάπτυξη της ενσυναίσθησης από μικρή ηλικία είναι πολύ σημαντική, καθώς παίζει καθοριστικό ρόλο στην προώθηση θετικών σχέσεων, στη μείωση των συγκρούσεων και στην οικοδόμηση μιας αρμονικής κοινωνίας. Σκοπός: Είναι να διερευνηθούν τρία ερωτήματα. Το πρώτο ερευνητικό ερώτημα είναι: «Σε τι τομείς συμβάλουν τα παιχνίδια και οι δραστηριότητες που χρησιμοποιούνται για να βοηθήσουν τα παιδιά του νηπιαγωγείου να μάθουν για την ενσυναίσθηση και τη φροντίδα για τους άλλους;». Το δεύτερο ερευνητικό ερώτημα: «Πώς μπορούν οι εκπαιδευτικοί να χρησιμοποιήσουν παιχνίδια και στρατηγικές για να βοηθήσουν τα παιδιά του νηπιαγωγείου να αναπτύξουν τις κοινωνικές και συναισθηματικές τους δεξιότητες, συμπεριλαμβανομένης της ενσυναίσθησης και της συμπόνιας;».Το τρίτο ερευνητικό ερώτημα είναι: «Ποιά είναι τα προγράμματα Προσχολικής Αγωγής και τα παιχνίδια - δραστηριότητες για την καλλιέργεια της ενσυναίσθησης;». Μέθοδος: Η ερευνητική μέθοδος που εφαρμόζεται στην παρούσα έρευνα είναι η βιβλιογραφική ανασκόπηση. Πραγματοποιήθηκε αναζήτηση ερευνητικών άρθρων μετά το 2013 στις βάσεις δεδομένων google cholar, researchgate, semanticscholar χρησιμοποιώντας τις λέξεις κλειδιά: ενσυναίσθηση, παιχνίδια, κοινωνικές δεξιότητες, νηπιαγωγείο. Αποτελέσματα: Παιχνίδια όπως το παιχνίδι ρόλων, η αφήγηση με ηθικά θέματα και τα συνεργατικά παιχνίδια βοηθούν τα παιδιά προσχολικής ηλικίας να μάθουν για την ενσυναίσθηση και τη φροντίδα για τους άλλους. Οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να χρησιμοποιήσουν παιχνίδια και στρατηγικές όπως «παρηγορίες συναισθημάτων» όπου τα παιδιά εκφράζουν διαφορετικά συναισθήματα για να συζητήσουν και να επικυρώσουν συναισθήματα. Συμπεράσματα: Τα παιχνίδια και οι στρατηγικές είναι αποτελεσματικά εργαλεία που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την προώθηση της ανάπτυξης κοινωνικών και συναισθηματικών δεξιοτήτων σε παιδιά προσχολικής ηλικίας.el
dc.format.extent46el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectEνσυναίσθησηel
dc.subjectΠαιχνίδιαel
dc.subjectΚοινωνικές δεξιότητεςel
dc.subjectΝηπιαγωγείοel
dc.titleΠαιχνίδια και Στρατηγικές που προωθούν την Ενσυναίσθηση στο Νηπιαγωγείοel
dc.title.alternativeGames and Strategies that promote Empathy in Kindergardenel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΚαλεσοπούλου, Δέσποινα
dc.contributor.facultyΣχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιαςel
dc.contributor.departmentΤμήμα Βιοϊατρικών Επιστημώνel
dc.contributor.masterΠαιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεωνel
dc.description.abstracttranslatedIntroduction:Empathy is a key social and emotional skill that allows people to understand and share the feelings of others. Developing empathy from an early age is very important as it plays a key role in promoting positive relationships, reducing conflict and building a harmonious society. Purpose: Three questions are to be investigated. The first research question is: "What games and activities can be used to help kindergarten children learn about empathy and caring for others?". The second research question: "How can teachers use games and strategies to help kindergarten children develop their social and emotional skills, including empathy and compassion?".The third research question is: "What are the Early Childhood Education programs and games - activities for the cultivation of empathy?". Method: The research method applied in this research is the literature review. Search for research articles after 2013 in the databases googlescholar, researchgate, semantic scholar using the following keywords: empathy, games, social skills, kindergarten. Results: Games such as role-playing, storytelling with moral themes, and cooperative games help preschoolers learn about empathy and caring for others. Educators should use games and strategies such as 'feeling comforters' where children express different emotions to discuss and validate feelings. Discussion: Games and strategies are effective tools that can be used to promote the development of social and emotional skills in preschool children.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές