Ψηφιακό παιχνίδι εικονικής πραγματικότητας με Unity και C# για την εκμάθηση Logo
Digital virtual reality game with Unity and C# for tutoring the Logo programming language
Keywords
3D ; Unity ; C# ; Serious games ; Quiz games ; InventoryAbstract
Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με τη κατασκευή ψηφιακού παιχνιδιού για την εκμάθηση της γλώσσας προγραμματισμού Logo. Αρχικά, ορίζονται οι όροι “ψηφιακό παιχνίδι”, “πόροι” και “εξοπλισμός”, καθώς και τα βασικά στοιχεία των ψηφιακών παιχνιδιών. Στη συνέχεια, πραγματοποιείται έρευνα γύρω από τις έννοιες “σοβαρά παιχνίδια” και “παιχνίδια κουίζ”, τα οποία αποτέλεσαν πηγή έμπνευσης στη κατασκευή του ψηφιακού παιχνιδιού για την εκμάθηση της γλώσσας προγραμματισμού Logo. Αναφέρθηκε η μεθοδολογία σχεδιασμού που χρησιμοποιήθηκε για τη κατασκευή του ψηφιακού παιχνιδιού και η υλοποίηση του με τη χρήση της πλατφόρμας unity3D, σε συνδυασμό με τη γλώσσα προγραμματισμού C# (C Sharp). Παράλληλα, γίνεται παρουσίαση της αρχιτεκτονικής του ψηφιακού παιχνιδιού, καθώς και αναπαράσταση των παραδειγμάτων χρήσης του σε διαγράμματα και εικόνες. Επιπλέον, το ψηφιακό παιχνίδι δοκιμάστηκε και αξιολογήθηκε από άλλα άτομα διαφορετικής ηλικίας με τη χρήση ενός ερωτηματολογίου. Τέλος, παρατίθενται συμπεράσματα σχετικά με την ανασκόπηση της βιβλιογραφίας και της αξιολόγησης του ψηφιακού παιχνιδιού και μελλοντικές προκλήσεις του ψηφιακού παιχνιδιού.
Abstract
This thesis concerns the design of a digital tutoring Logo game. Primarily, the terms ''digital game'', ''resources'', and ''inventory'', as well as the key components of digital games are defined. Then, research was conducted on the concepts of ''serious games'' and ''quiz games'', which inspired the creation of this digital tutoring Logo game. The design methodology used to build the game and its implementation through a unity3D platform, combined with the C# (C Sharp) programming language, is mentioned. In addition, there is a presentation of the architecture of the digital game, along with the portrayal of examples using diagrams and pictures. Admittedly, the digital game has been tested and criticized by other people of different ages using a questionnaire. Finally, conclusions about the literature review and evaluation of the digital game and future challenges of the digital game are provided.