• Caretta co-fee-shop 

      Κατσιγιάννη, Αναστασία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-12)
      Η πτυχιακή εργασία περιλαμβάνει τον σχεδιασμό της εταιρικής ταυτότητας μιας καφετέριας που έχει ως κίνητρο τον εθελοντισμό. Μέσα από τον σχεδιασμό προβάλλονται: Συσκευασίες καφέ, κάψουλες, κατάλογοι, διάφορα διαφημιστικά ...
    • Current Hikers 

      Τσέλλου, Νεφέλη - Δέσποινα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-09-27)
      Σε μια προσπάθεια να αναζητήσουν αποφόρτιση, πολλοί άνθρωποι στρέφονται στην φύση μέσα απο την άσκηση. Η πτυχιακή εργασία αφορά την εταιρική ταυτότητα μιας ομάδα πεζοπόρων και την ανάδειξη τους. Πώς μπορύν να σου δώσουν ...
    • Cypher Redux: ένα κόμικ επιστημονικής φαντασίας 

      Πατεράκη, Μαρία Ιωάννα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-01)
      Ένα κόμικ 26 σελίδων που αφηγείται την περιπέτεια ενός κοριτσιού με υπερδυνάμεις, καθώς προσπαθεί να αποδείξει ότι μπορεί να γίνει η προστάτιδα της πόλης της.
    • Design και Haiku 

      Καλφακάκου, Αθανασία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022)
      Ο στόχος της εργασίας είναι ο σχεδιασμός ποιητικής συλλογής haiku, με έμφαση στο design και την δημιουργία εικαστικών κολλάζ και τυπογραφικών συνθέσεων. Η κύρια δομή της εργασίας αποτελείται από ένα βιβλίο 56 σελίδων, του ...
    • Destination branding για την προώθηση του Δήμου Ερμιονίδας, σχεδιασμός εντύπων και λοιπών εφαρμογών 

      Μαναριώτης, Αναστάσιος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-03-17)
    • Development of a family business entitled "Pistachio tour" 

      Τουρλάκη, Χριστίνα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07-13)
      In this theoretical work, the development stages of the design of the family business “Pistachio tour” are recorded, which manufactures products with the PDO Fthiotida shelled pistachio as its main ingredient. More ...
    • DisARTster 

      Βούρου, Αγγελική; Παπαδογιάννη, Αναστασία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-10-12)
      Το παιχνίδι “DisARTster” αφορά πίνακες τέχνης σε μουσείο όπου όταν ο ήρωας το επισκέπτεται και κατά λάθος κλειδώνεται μέσα σε αυτό, αντιλαμβάνεται ότι κάτι περίεργο συμβαίνει καθώς τα μοτίβα στους πίνακες αρχίζουν να ...
    • Dream Factory - Χειροποίητες ονειροπαγίδες έρευνα και παρουσίαση καταστήματος 

      Σταύρου, Λοΐζος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07-14)
      Στην εργασία που ακολουθεί θα παρουσιαστεί ο μύθος των Ινδιάνων και πολλά στοιχεία από την κουλτούρα και τον πολιτισμό τους, που εξαπλώθηκε σε όλο το κόσμο, μέσα από ένα διακοσμητικό αντικείμε- νο, το οποίο είναι η ...
    • "Drenzil" - 3D RPG Game - Gameplay Demo 

      Καρακύκλας, Κωνσταντίνος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07)
      Δημιουργία παρουσίασης τρισδιάστατου παιχνιδιού, μέσω του οποίου θα γίνει πειραματισμός με τις λειτουργίες 3D προγραμμάτων. Έτσι θα γίνει εκμετάλλευση των δυνατοτήτων του προγράμματος, για να προωθηθεί στο κοινό ένα ...
    • Fruiks drinks and candy 

      Μυλωνίδου, Αγγελική (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-10-04)
      Η δημιουργία μιας νέας εταιρείας αναψυκτικών και ζαχαρωτών με βάση παραγωγής την Ελλάδα. Τα προϊόντα της δεν περιέχουν ζάχαρη , συντηρητικά ή στοιχεία που επηρεάζουν αρνητικά την υγεία των ενηλίκων αλλά και των παιδιών. ...
    • Gecko and the Burning Forest 

      Ταλιαδούρος, Κωνσταντίνος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07-26)
    • Glitch Art: Η τέχνη του λάθους 

      Καραμούλα, Ναυσικά (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07)
      Σε αυτή την εργασία θα δούμε τί είναι το ρεύμα του Glitch art. Θα μιλήσουμε για χαλασμένες μηχανές, λάθη σε προγράμματα και αλγορίθμους και το τι μπορεί να προκύψει από αυτά τα λάθη και τις βλάβες. Θα ανοίξουμε επίσης έναν ...
    • Grosswild, σχεδιασμός επιτραπέζιου παιχνιδιού ρόλων 

      Παπαδημητρίου, Μαριάννα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-10-12)
      Το “Grosswild” είναι ένα παιχνίδι ρόλων το οποίο διαδραματίζεται σε περιβάλλον επιστημονικής φαντασίας και της μελλοντικής μας δυστοπικής κοινωνίας. Οι παίκτες επιλέγουν από 3 εώς 5 χαρακτήρες και κινούνται πάνω σε έναν ...
    • Growapp 

      Κεφαλάκης, Βασίλειος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07-27)
      Πρόκειται για την εταιρική ταυτότητα και το 2D animation video παρουσίασης μιας εφαρμογής καθώς και για την έρευνα για το πως δημιουργήθηκε αυτό. Το app και κατ’ επέκταση το video εξειδικεύεται στην μάθηση. Η εφαρμογή ...
    • HEBE SKINCARE - Βιομηχανικός σχεδιασμός, συσκευασία & 3D απεικόνιση 

      Βλαχοδημητροπούλου, Έλενα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07-21)
      Σχεδιασμός σειράς προϊόντων περιποίησης προσώπου με σποπό τη μέγιστη αισθητική & ασφάλεια, καθώς και την επίλυση των προβλημάτων που προκύπτουν κατά τη χρήση των πιο τυποποιημένων και επικρατέστερων δοχείων στην αγορά.
    • Herdade σχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας, συσκευασιών και ιστοσελίδας εταιρείας εισαγωγής καφέ. 

      Αρβανίτη, Νικολέτα Ακριβή (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-03-10)
      Το αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η μελέτη του σχεδιασμού της οπτικής ταυτότητας το συσκευασιών και της ιστοσελίδα της εταιρίας καφέ Herdade. Κάθε χρόνο η καταναλωτική αγορά αναπτύσσεται ραγδαία και η ...
    • Inner Sight 

      Μαριόλης, Παναγιώτης (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-03-07)
      Διαδραστικό Βιβλίο Γρίφων - Παιχνίδι Επαυξημένης Πραγματικότητας Η πτυχιακή μου εργασία αφορά την δημιουργία ενός διαδραστικού παιχνιδιού - βιβλίου με γρίφους, στο οποίο ο παίκτης θα ζήσει την ιστορία του βιβλίου και θα ...
    • "Lewisia": A 2.5D Decision Based Game 

      Θεολόγη, Γεωργία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-03)
      Το "Lewisia" είναι ένα 2.5D platform παιχνίδι, που πραγματεύεται την αναγέννηση περιβαλλοντικά κατεστραμμένων περιοχών από την ανθρώπινη δραστηριότητα. Πρωταγωνιστής είναι ένα μικρό πλασματάκι του δάσους, το οποίο καλείται ...
    • Link 

      Τέλιου, Αναστασία; Κορκίδας, Μιχαήλ (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-03-10)
      ‘’ Link ‘’ is a 2D animation short movie that portrays the life of a young female fashion designer and the struggles of her working environment. Working at that atelier was her childhood dream . The oppression and ...
    • Lost Memories 

      Κοσμίδης, Γιάννης; Λαλιώτης, Ραφαήλ (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-03-09)
      Ένα puzzle video game το οποίο προσεγγίζει τον σύνδρομο της άνοιας μέσα απο τα μάτια του πάσχοντα.