dc.contributor.advisor | Moundridou, Maria | |
dc.contributor.author | Καραπιπέρη, Άννα | |
dc.date.accessioned | 2023-07-24T13:09:34Z | |
dc.date.available | 2023-07-24T13:09:34Z | |
dc.date.issued | 2023-07-24 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/4815 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-4653 | |
dc.description.abstract | Όσο περνάνε τα χρόνια, το ενδιαφέρον εκπαιδευτικών και ερευνητών προς τις μαθησιακές δυσκολίες είναι συνεχώς αυξανόμενο. Στην διπλωματική εργασία αυτή θα δοθεί η έννοια και οι ορισμοί των μαθησιακών δυσκολιών, καθώς και οι κατηγορίες στις οποίες χωρίζονται. Έπειτα θα επικεντρωθεί στο κομμάτι των μαθησιακών δυσκολιών στα μαθηματικά ή αλλιώς αποκαλούμενο «δυσαριθμησία», για το οποίο θα δοθούν οι ορισμοί, η εννοιολογική προσέγγιση, τα γενικά της χαρακτηριστικά, τα αίτια και οι παράγοντες που την προκαλούν. Θα αναφερθεί επίσης και η σχέση μεταξύ δυσαριθμησίας και δυσλεξίας, μέσα από έρευνες που έχουν γίνει.
Το τρίτο κεφάλαιο εστιάζει στους τρόπους αντιμετώπισης των μαθηματικών δυσκολιών και πως μπορεί σε αυτό να συμβάλει θετικά το παιχνίδι και ο ηλεκτρονικός υπολογιστής και πως ο εκπαιδευτικός με τον ρόλο του μπορεί να βοηθήσει τους μαθητές που αντιμετωπίζουν δυσκολία στην απόκτηση μαθηματικών δεξιοτήτων. Και το τελευταίο κεφάλαιο πραγματεύεται την χρησιμότητα των Τ.Π.Ε. στην εκπαίδευση και το πως η ένταξή τους στην διδακτική διαδικασία συμβάλει θετικά σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες και ειδικά σε μαθητές με δυσαριθμησία. | el |
dc.format.extent | 75 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.publisher | Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.) | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Μαθησιακές δυσκολίες | el |
dc.subject | Δυσλεξία | el |
dc.subject | Δυσορθογραφία | el |
dc.subject | Δυσαριθμησία | el |
dc.subject | Τ.Π.Ε. | el |
dc.subject | Διαδραστικός πίνακας | el |
dc.title | Μαθησιακές δυσκολίες με έμφαση στην δυσαριθμησία, οι τρόποι αντιμετώπισής τους και η συμβολή των Τ.Π.Ε. | el |
dc.title.alternative | Learning difficulties with an emphasis on dyscalculia, ways of dealing with them, and the contribution of ICT | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Konstanti, Ourania | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιας | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Βιοϊατρικών Επιστημών | el |
dc.contributor.master | Παιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων | el |
dc.description.abstracttranslated | As the years go by, the interest of educators and researchers in learning difficulties is constantly increasing. In this thesis, the concept and definitions of learning difficulties will be given, as well as the categories in which they are divided. Then the focus will be on the aspect of learning difficulties in mathematics, also known as 'dyscalculia', for which definitions, conceptual approach, general characteristics, causes, and factors that cause it will be given. The relationship between dyscalculia and dyslexia, through research that has been done, will also be mentioned.
The third chapter focuses on ways to deal with mathematical difficulties and how games and computers can contribute positively to this, and how the educator in his role can help students who have difficulty in acquiring mathematical skills. The last chapter deals with the usefulness of ICT in education and how their integration into the teaching process contributes positively to children with learning difficulties, especially in children with dyscalculia. | el |