Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αρχές λειτουργίας & προσομοίωση συστημάτων ηλεκτρικής ενέργειας αεροσκαφών

dc.contributor.advisorTsekouras, George
dc.contributor.authorΜηλιώνης, Δημήτριος
dc.date.accessioned2023-07-24T23:17:28Z
dc.date.available2023-07-24T23:17:28Z
dc.date.issued2023-07-20
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/4825
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-4663
dc.description.abstractΣτο πλαίσιο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αναλύεται η δομή καθώς και η αρχή λειτουργίας του συστήματος ηλεκτρικής ενέργειας που είναι εγκατεστημένο σε ένα αεροσκάφος. Αρχικά παρουσιάζονται οι διάφοροι μέθοδοι με τους οποίους, ένα αεροσκάφος παράγει την ηλεκτρική ενέργεια που χρειάζεται ώστε να λειτουργήσουν τα πολυάριθμα συστήματα του. Στην συνέχεια αναλύεται η αρχή λειτουργίας των συσκευών καθώς και των εξαρτημάτων, τα οποία διαμεσολαβούν στο μετασχηματισμό, τη μετατροπή, τη διανομή και την κατανάλωση της παραγόμενης αυτής ηλεκτρικής ενέργειας. Ακολούθως παρουσιάζεται η δομή του ηλεκτρικού συστήματος ενός πραγματικού μεταγωγικού αεροπλάνου μεγάλου μεγέθους. Στο συγκεκριμένο σύστημα ηλεκτρικής ενέργειας πραγματοποιείται ενεργειακός ισολογισμός, στον οποίο καταγράφονται οι ενεργειακές απαιτήσεις του συστήματος για τρεις διαφορετικές καταστάσεις λειτουργίας του αεροπλάνου (τροχοδρόμηση, απογείωση/προσγείωση, κανονική πτήση). Για την εξαγωγή των αποτελεσμάτων αυτών έγινε χρήση κώδικα, ο οποίος γράφτηκε στο προγραμματιστικό πακέτο Matlab. Τέλος με χρήση των αποτελεσμάτων του ενεργειακού ισολογισμού υλοποιήθηκε το σύστημα ηλεκτρικής ενέργειας του αεροπλάνου στο Simulink του προγραμματιστικού πακέτου Matlab. Με την υλοποίηση της προσομοίωσης αυτής συλλέγονται πληροφορίες για την συμπεριφορά του ηλεκτρικού συστήματος του αεροπλάνου σε διάφορες λειτουργικές καταστάσεις.el
dc.format.extent362el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΣυστήματα ηλεκτρικής ενέργειαςel
dc.subjectΗλεκτρικές μηχανέςel
dc.subjectΣυσσωρευτέςel
dc.subjectΑισθητήρεςel
dc.subjectΕνεργειακός ισολογισμόςel
dc.subjectMATLABel
dc.subjectΑεροπλάνοel
dc.subjectSimulinkel
dc.subjectΠαραγωγή ηλεκτρικής ενέργειαςel
dc.subjectΜετασχηματισμόςel
dc.titleΑρχές λειτουργίας & προσομοίωση συστημάτων ηλεκτρικής ενέργειας αεροσκαφώνel
dc.title.alternativeOperation principles & simulation for aircraft electrical power systemsel
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeManousakis, Nikolaos
dc.contributor.committeeKontaxis, Panagiotis
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Ηλεκτρολόγων και Ηλεκτρονικών Μηχανικώνel
dc.description.abstracttranslatedIn the context of this thesis, it is analyzed the structure of the electrical system and also the operation principles of the electrical power system is based on the aircraft. At first, different methods of producing electricity that an aircraft has used, are presented with the purpose of making its multiple systems operational. Next, there is a full analyzation to the working principles of the devices as well as the components that mediate to the transformation, the conversion, the distribution and the consumption of the produced electrical energy of an aircraft. Subsequently, it is presented the formation of the electrical system of a real cargo airplane with big dimensions. In this particular electrical power system an energy balance calculation is defined based on the amount of energy that the airplane’s system is in need for three operating conditions (ground run, take off/landing, normal flight). The results of the energy balance calculation are defined with the use of a code that is written to a programming platform named Matlab. Finally, with the use of the calculated results of the energy balance, the power supply system of the airplane was implemented to Simulink of the Matlab. With the implementation of this Simulation a lot of information is collected to describe the exact behavior of the electrical system of an airplane to various functions conditions.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές