Δημιουργία Εταιρικής Ταυτότητας και Συσκευασίας (Fruit Box)
Corporate Identity and Packaging (Fruit Box)
Λέξεις-κλειδιά
Συσκευασία, φυσικοί χυμοί, φρούτα, προιόντα, διαφημιστική καμπάνια, παιχνίδι. ; Packaging, natural juices, fruit, products, advertising campaign, game ; Συσκευασία ; Packaging ; Natural juices ; Fruit ; Advertising campaign ; Game ; Φυσικοί χυμοί ; Φρούτα ; Διαφημιστική καμπάνια ; ΠαιχνίδιΠερίληψη
Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει να κάνει με την δημιουργία μιας εταιρικής ταυτότητας για
προϊόν παιδικού φυσικού χυμού. Τον πλήρη σχεδιασμό των συσκευασιών των προϊόντων και
την προωθητική τους καμπάνια. Το όνομα του όλου πρότζεκτ ονομάζεται FRUIT BOX.
Δημιουργήθηκε με το σκεπτικό να δώσει ζωή σε μια ιδέα. Πρόκειται για μια μάρκα η οποία
αντιπροσωπεύει μια σειρά φυσικών χυμών για παιδιά.Κατά το σχεδιασμό της λήφθηκαν υπόψη
το συγκεκριμένο target Group, στο οποίο στοχεύει το προϊόν αλλά και στις ανάγκες της
ευρύτερης αγοράς προϊόντων χυμού στην Ελλάδα. Η ιδέα θα έπρεπε να είναι πρωτοποριακή,
ξεχωριστή και να συγκεντρώνει τα βλέμματα από την πρώτη στιγμή που θα ερχόταν σε επαφή
με το κοινό.
Περίληψη
This thesis has to do with the creation of a corporate identity for a children's natural juice product.
The complete design of the product packaging and their promotional campaign. The name of the
whole project is called FRUIT BOX. It was created to bring an idea to life. It is a brand that
represents a range of natural juices for children. During its design, the specific target group,
which the product is aimed at, as well as the needs of the wider market for juice products in
Greece, were taken into account. The idea should be innovative, distinctive and attract attention
from the first moment it comes into contact with the public.