Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η Συμβολή των Νέων Τεχνολογιών στην Λειτουργία των Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων. Μελέτη περίπτωσης Electra Hotels and Resorts

dc.contributor.advisorΣεργόπουλος, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΣπηλιωτοπούλου, Ειρήνη
dc.date.accessioned2021-03-28T17:58:00Z
dc.date.available2021-03-28T17:58:00Z
dc.date.issued2021-03-28
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/497
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-348
dc.description.abstractΗ σύγχρονη τεχνολογία, αποτελεί ένα κρίσιμο συστατικό για τις επιχειρήσεις φιλοξενίας και βασικό παράγοντα βιωσιμότητας και επιτυχίας τους στον 21ο αιώνα. Οι βιομηχανίες φιλοξενίας έχουν αναγνωρίσει την αποτελεσματική εφαρμογή της τεχνολογίας των πληροφοριών (Internet Technologies) ως απαραίτητο στοιχείο της επίτευξης των στόχων τους για επιτυχή προώθηση, διανομή, οργάνωση και παράδοση προϊόντων και υπηρεσιών φιλοξενίας, καθώς και την σημαντική σχέση μεταξύ της χρήσης νέων τεχνολογιών και της ανάπτυξης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να μελετήσει τις νέες τεχνολογίες που διαμορφώνουν τα νέα μοντέλα φιλοξενίας και να αναδείξει την αναγκαιότητα και την συμβολή των νέων τεχνολογιών στον ξενοδοχειακό κλάδο. Αυτό επιτυγχάνεται παρουσιάζοντας και αναλύοντας στα πρώτα κεφάλαια την επίδραση των νέων τεχνολογιών στην καταναλωτική συμπεριφορά και το αντίκτυπο τους στην ανταγωνιστικότητα των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων. Γίνεται αναφορά στις κυριότερες κατά την άποψη μου τεχνολογίες οι οποίες επηρέασαν και δύναται να επηρεάσουν στο προσεχές μέλλον τον παγκόσμιο ξενοδοχειακό κλάδο. Έπειτα, επισημαίνονται οι πιο διαδεδομένες νέες τεχνολογίες ανά τμήμα σε μία ξενοδοχειακή μονάδα. Στην συνέχεια, ακολουθεί η μελέτη περίπτωσης του ελληνικού ξενοδοχειακού ομίλου Electra Hotels & Resorts, μίας εταιρίας η οποία είναι καταξιωμένη και παραμένει ανταγωνιστική ακόμα και μετά από 50 χρόνια συνεχούς λειτουργίας. Ο εν λόγω όμιλος επιλέχτηκε, διότι συμβαδίζει με την εξέλιξη των νέων τεχνολογικών επιτευγμάτων στον κλάδο της φιλοξενίας, έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη των επισκεπτών και συνεχίζει να παρέχει υψηλή ποιότητα υπηρεσιών και αυθεντική φιλοξενία.el
dc.format.extent108el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Αιγαίουel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΝέες τεχνολογίεςel
dc.subjectΞενοδοχειακές επιχειρήσειςel
dc.subjectΔιαδίκτυοel
dc.subjectΦιλοξενίαel
dc.subjectΗλεκτρονικά συστήματαel
dc.subjectΨηφιακές εφαρμογέςel
dc.titleΗ Συμβολή των Νέων Τεχνολογιών στην Λειτουργία των Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων. Μελέτη περίπτωσης Electra Hotels and Resortsel
dc.title.alternativeThe Contribution of New Technologies to the Hotel Business operation. Case study Electra hotels and Resortsel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΠαπαγεωργίου, Αθηνά
dc.contributor.committeeΚικίλια, Αικατερίνα
dc.contributor.committeeΣεργόπουλος, Κωνσταντίνος
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Τουρισμούel
dc.contributor.masterΚαινοτομία και Επιχειρηματικότητα στον Τουρισμόel
dc.description.abstracttranslatedModern technology is a critical ingredient for hospitality companies and a key factor in their viability and success in the 21st century. The hospitality industries have recognized the effective application of information technology (IT) as an essential element of the effort to promote and achieve their goals for the successful description, promotion, distribution, organization and delivery of hospitality products and services as well as the important relationship between the use of new technologies and the development of a competitive advantage. The purpose of this study is to examine the new technologies that shape the new models of hospitality in the hotel industry and to highlight the necessity and contribution of new technologies in the hospitality industry. This is achieved by presenting and analyzing in the first chapters the impact of new technologies on the consumer behavior and their impact on the competitiveness of hotel companies. Reference is made to the main technologies that, in my opinion, have influenced and may affect the global hotel industry soon. Next, the most widely used new technologies by department in a hotel unit are highlighted. The following is, the case study of the Greek hotel group Electra Hotels & Resorts, a reputable company that remains competitive even after 50 years of continuous operation. This company was chosen because it keeps pace with the evolution of new technological achievements in the hospitality industry, has won the trust of visitors and continues to provide high quality services and authentic hospitality.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές