Show simple item record

Η επίδραση των κοινωνικών δικτυών στην αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή στην βιομηχανία της μόδας κατά την περίοδο της πανδημίας

dc.contributor.advisorΚάβουρα, Ανδρονίκη
dc.contributor.authorΚαραμπέτσος, Γεώργιος
dc.contributor.authorΣταματάκη, Αριάδνη
dc.date.accessioned2023-09-20T07:19:00Z
dc.date.available2023-09-20T07:19:00Z
dc.date.issued2023-07-15
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/5101
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-4939
dc.description.abstractΤα τελευταία χρόνια έχουν διαμορφωθεί πολλές νέες μορφές μάρκετινγκ μέσω της χρήσης του Διαδικτύου και της δημιουργίας Πλατφορμών Κοινωνικών Μέσων. Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι ένα ευρέως διαδεδομένο εργαλείο, το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί παγκοσμίως χωρίς περιορισμούς ή εμπόδια σε σύγκριση με άλλες μορφές μάρκετινγκ. Δύο κρίσιμα στοιχεία που προκύπτουν στην εποχή μας είναι το Social Media Marketing και το Influencer Marketing λόγω των υψηλών επιπέδων χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Ο κύριος παράγοντας που μπορεί να βοηθήσει και να ενισχύσει το Μάρκετινγκ, ανεξάρτητα από το πεδίο δράσης του, είναι η καταναλωτική συμπεριφορά γιατί το Μάρκετινγκ είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τους πελάτες και τις αγορές τους. Αυτή η μελέτη στοχεύει να εξηγήσει την επίδραση των κοινωνικών δικτυών στην αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή στην βιομηχανία της μόδας κατά την Περίοδο της Πανδημίας, με στόχο τους χρήστες των social media στην Ελλάδα. Η μελέτη διαπιστώνει ότι στην ψηφιακή ελληνική αγορά η καταναλωτική συμπεριφορά φαίνεται να επηρεάζεται από διάφορους παράγοντες. Αποδεικνύει ότι οι περισσότεροι καταναλωτές είναι εξαιρετικά εξοικειωμένοι με τις Πλατφόρμες Κοινωνικών Μέσων και έχουν τουλάχιστον έναν λογαριασμό στα Social Media. Επίσης, διερευνήθηκε η επίδραση των Influencers για την αγορά προϊόντων μόδας και η συμπεριφορά των καταναλωτών πριν και μετά την Πανδημία. Τα ευρήματα είναι πολύ ελπιδοφόρα και συγκρίνονται πλέον, με αυτά άλλων χωρών.el
dc.format.extent76el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΣυμπεριφορά καταναλωτήel
dc.subjectΜόδαel
dc.subjectΠανδημίαel
dc.subjectΑγοραστική συμπεριφοράel
dc.titleΗ επίδραση των κοινωνικών δικτυών στην αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή στην βιομηχανία της μόδας κατά την περίοδο της πανδημίαςel
dc.title.alternativeThe impact of social networks on consumer buying behavior in the fashion industry during the pandemicel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeGiovanis, Apostolos
dc.contributor.committeeRizomyliotis, Ioannis
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές