Εμφάνιση απλής εγγραφής

Πρόβλεψη λειτουργικών παραμέτρων πλοίου με χρήση τεχνικών τεχνητής νοημοσύνης

dc.contributor.advisorLeligou, Helen C. (Nelly)
dc.contributor.advisorPariotis, Efthimios
dc.contributor.authorΑλεξίου, Κυριάκος
dc.date.accessioned2021-03-31T08:58:33Z
dc.date.available2021-03-31T08:58:33Z
dc.date.issued2021-02
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/516
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-367
dc.description.abstractΣε αυτή τη διπλωματική διατριβή ο συγγραφέας αξιολογεί και συγκρίνει τη χρήση αλγορίθμων πολλαπλής παλινδρόμησης όπως τα Τεχνητά Νευρωνικά Δίκτυα, τα Δέντρα Απόφασης, τα Δάση Τυχαίας Απόφασης, τους k-Πλησιέστερους Γείτονες (kNN), τη Γραμμική Παλινδρόμηση και του AdaBoost στην πρόβλεψη της απαιτούμενης ισχύος της κύριας μηχανής πλοίου. Αυτή η προσέγγιση βασίζεται στην εξόρυξη γνώσης με την χρήση δεδομένων που αντιστοιχούν σε πραγματικές τιμές μεγεθών που συλλέχθηκαν από το σύστημα αυτόματης καταγραφής και παρακολούθησης δεδομένων (ADLM) ενός πλοίου σε περίοδο έξι μηνών. Συγκρίνονται τα αποτελέσματα πρόβλεψης των ανωτέρω αλγορίθμων με χρήση δύο ξεχωριστών συνόλων δεδομένων: το αρχικό πλήρες σύνολο δεδομένων καθώς και ένα δεύτερο το οποίο προκύπτει από την επεξεργασία του πρωτοτύπου βάση συγκεκριμένης μεθοδολογίας, με τη χρήση ενός συνδυασμού στατιστικών μεθόδων καθώς και τη γνώση των φυσικών αρχών που διέπουν το υπό εξέταση φυσικό μέγεθος. Η μελέτη αποδεικνύει ότι με τη χρήση της Τεχνητής νοημοσύνης (μέσω μηχανικής μάθησης) και της κατάλληλης προ επεξεργασίας των δεδομένων μπορούμε να επιτύχουμε αποτελέσματα πρόβλεψης με ποσοστό σφάλματος κάτω του 3% στο 99,31% των υπό πρόβλεψη τιμών.el
dc.format.extent84el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Αιγαίουel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΤεχνητή νοημοσύνηel
dc.subjectΚατανάλωση καυσίμουel
dc.subjectΜηχανική μάθησηel
dc.subjectΑλγόριθμοι παλινδρόμησηςel
dc.subjectΕξόρυξη δεδομένωνel
dc.subjectArtificial intelligenceel
dc.subjectFuel consumptionel
dc.subjectRegression algorithmsel
dc.subjectData miningel
dc.subjectMachine learningel
dc.titleΠρόβλεψη λειτουργικών παραμέτρων πλοίου με χρήση τεχνικών τεχνητής νοημοσύνηςel
dc.title.alternativePrediction of a ship’s operational parameters using artificial intelligence technicsel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΠαπουτσιδάκης, Μιχαήλ
dc.contributor.committeeDrosos, Christos
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανικών Βιομηχανικής Σχεδίασης και Παραγωγήςel
dc.contributor.masterΝέες Τεχνολογίες στη Ναυτιλία και τις Μεταφορέςel
dc.description.abstracttranslatedIn this paper the author tests and compares the use of multiple regression algorithms like Artificial Neural Network (ANN), Decision Tree Regressor (DTRs), Random Forest Regressor (RFR), K-Nearest Neighbor (kNN), Linear Regression and AdaBoost, on the prediction of ships main engine required power. This data driven approach is based on real values that are collected from a ship’s onboard Automated Data Logging & Monitoring (ADLM) system in a period of six months. Two separated set of Algorithm benchmark tests are caried out and compared: one with the use of the above complete data set and the second with the use of a preprocessed one that is constructed from the original, with the use of a combination of statistical inference methods as well as the knowledge of the physical principles. The study shows that with the use of Artificial intelligence (through Machine Learning) and proper data preprocessing we can achieve prediction results that are below an 3% error percentage in 99.31% of the respective values.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές