Εμφάνιση απλής εγγραφής

Σχεδίαση και αξιολόγηση ενός ψηφιακού εκπαιδευτικού δωματίου απόδρασης (Escape Room) με την υποβοήθηση του Genial.ly στο γνωστικό αντικείμενο της Ιστορίας στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση

dc.contributor.advisorTroussas, Christos
dc.contributor.authorΖαχαρή, Παναγιώτα
dc.date.accessioned2023-10-05T11:17:07Z
dc.date.available2023-10-05T11:17:07Z
dc.date.issued2023-09
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/5230
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-5068
dc.description.abstractΗ παρούσα ερευνητική εργασία στοχεύει στη διερεύνηση της ενσωμάτωσης μιας νέας διδακτικής μεθόδου, δηλαδή ενός δωμάτιου διαφυγής με την υποβοήθηση της διαδικτυακής πλατφόρμας Genial.ly στο πλαίσιο της εκπαίδευσης στο γνωστικό αντικείμενο της Ιστορίας Ε’ Δημοτικού, μιας και φαίνεται να είναι το υποβαθμισμένο πεδίο, όταν εξετάζονται εναλλακτικές διδακτικές προσεγγίσεις. Ο σχεδιασμός και η αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας ενός Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Δωματίου Απόδρασης απευθύνεται σε μαθητές της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και επικεντρώνεται στην αξιολόγηση του επιπέδου αντίληψης της μάθησης μέσω του παιχνιδιού από τους μαθητές καθώς και στη καλλιέργεια βασικών δεξιοτήτων του 21ου αιώνα όπως η συνεργασία των μελών μίας ομάδας. Τα ερωτήματα που τέθηκαν στη συγκεκριμένη μελέτη, μπορούν να απαντηθούν με ποιοτικές μεθόδους έρευνας και το δείγμα της έρευνας αποτελούνταν από 44 μαθητές, χωρισμένοι σε ομάδες των δύο ατόμων. Προκειμένου να εξασφαλιστεί η αξιοπιστία της έρευνας συλλέχθηκαν δεδομένα από διαφορετικές πηγές, οι οποίες περιλαμβάνουν την παρατήρηση, την καταγραφή στο προσωπικό ημερολόγιο, τη συζήτηση, τη φυσική παρουσία της ερευνήτριας και το ερωτηματολόγιο μετά την έρευνα. Τα ευρήματα της έρευνας κατέδειξαν πως μέσω του Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Δωματίου Απόδρασης προωθήθηκε η ομαδική εργασία μιας και οι μαθητές συζητούσαν, συνεργάζονταν και αναζητούσαν όλα εκείνα τα στοιχεία που θα τους οδηγούσαν στην επίλυση των γρίφων. Ακόμη, αποκαλύφθηκε η θετική στάση και η επιθυμία τους να εφαρμόζεται ένα Ψηφιακό Εκπαιδευτικό Δωματίου Απόδρασης στο μάθημα της Ιστορίας μιας και ξεπέρασε τις προσδοκίες τους. Δεν φαντάζονταν πως ένα παιχνίδι μπορεί να συνδυαστεί τόσο επιτυχημένα με το μάθημα της Ιστορίας, τάσσοντάς τους υπέρ της χρήσης της εφαρμογής και της αλλαγής στα μέσα διδασκαλίας που υπάρχουν στο ελληνικό σχολείο. Συνεπώς, μπορεί να θεωρηθεί ως μια συναρπαστική, διασκεδαστική και δημιουργική προσέγγιση που μπορεί να συμβάλλει στην ενίσχυση των κινήτρων των μαθητών, ώστε να απολαύσουν τη μάθηση αφού πρόκειται για μια πρωτότυπη μέθοδος μάθησης, συμβάλλοντας παράλληλα, στην ανάπτυξη και την καλλιέργεια της συνεργατικότητας μεταξύ των μαθητών.el
dc.format.extent118el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνώνel
dc.publisherΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectMάθηση βασισμένη στο ψηφιακό παιχνίδιel
dc.subjectΙστορίαel
dc.subjectGenial.lyel
dc.subjectΔωμάτιο απόδρασηςel
dc.subjectΠρωτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.titleΣχεδίαση και αξιολόγηση ενός ψηφιακού εκπαιδευτικού δωματίου απόδρασης (Escape Room) με την υποβοήθηση του Genial.ly στο γνωστικό αντικείμενο της Ιστορίας στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.title.alternativeDesign and evaluation of a digital educational Escape Room with the support of Genial.ly in the cognitive subject of History in Primary educationel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeKarkazis, Panagiotis
dc.contributor.committeeΚρούσκα, Ακριβή
dc.contributor.committeekrouska
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστώνel
dc.contributor.masterΨηφιακός Μετασχηματισμός και Εκπαιδευτική Πράξηel
dc.description.abstracttranslatedThe present research aims to investigate the integration of a new teaching method, an escape room with the support of the online platform Genial.ly in the context of education for the subject of History in the 5th grade, since it seems to be the underestimated field when alternative teaching approaches are examined. The design and evaluation of the effectiveness of a Digital Educational Escape Room is aimed at primary school students and focuses on assessing the level of students perception of learning through play, as well as the cultivation of basic 21st century skills such as collaboration among team members. The questions posed in this study were answered by qualitative research methods and the research sample consisted of 44 students divided into groups of two. In order to ensure the reliability of the research, data were collected from different sources, which include observation, personal diary recording, discussion, physical presence of the researcher and post-survey questionnaire. The findings of the research showed that through the Digital Educational Escape Room, teamwork was promoted as the students discussed, collaborated and searched for all those elements that would lead them to solve the puzzles. Furthermore, their positive attitude and their desire to apply a Digital Educational Escape Room in the History lesson was revealed as it exceeded their expectations. They did not imagine that a game could be combined so successfully with the History lesson, thus supporting the use of the application and the change in the teaching tools that exist in the Greek school. Therefore, it can be seen as an exciting, fun and creative approach that can help to enhance students; motivation to enjoy learning, since it is an original method of learning, while contributing to the development and cultivation of cooperation among.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές