Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης στην εκμάθηση της Αγγλικής ως δεύτερης ξένης γλώσσας

dc.contributor.advisorΜουντρίδου, Μαρία
dc.contributor.authorΓκέλη, Αικατερίνη
dc.date.accessioned2023-10-10T09:47:57Z
dc.date.available2023-10-10T09:47:57Z
dc.date.issued2023-10-09
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/5256
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-5094
dc.description.abstractΑπό την απαρχή της δημιουργίας του κόσμου, ένα ανθρώπινο χαρακτηριστικό παραμένει σταθερό, η ανάγκη για εξέλιξη και πρόοδο. Ο άνθρωπος διακατέχεται από την ανάγκη να εξελίσσεται, να προοδεύει και να βελτιώνει τον περίγυρό του. Η εξέλιξη αυτή πραγματοποιείται μέσω της εξερεύνησης νέων τεχνολογικών μέσων και μέσω της συνεχούς δια βίου εκπαίδευσης. Έτσι, η κοινωνία μας έχει εξελιχθεί ραγδαία, ειδικά τα τελευταία χρόνια, μέσω σημαντικών τεχνολογικών επιτευγμάτων. Ένα από τα σημαντικότερα επιτεύγματα των τελευταίων ετών, είναι η Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ). Εφαρμογές ΤΝ έχουν πλημμυρίσει τη ζωή μας και έχουν εφαρμοστεί σε πολλούς τομείς, όπως και στην εκπαίδευση. Ένα μεγάλο κομμάτι του πληθυσμού θεωρεί πως η ΤΝ θα φέρει την επανάσταση στον εκπαιδευτικό τομέα, ενώ μια άλλη μερίδα είναι σκεπτική και βλέπει τις εφαρμογές ΤΝ με μια επιφυλακτικότητα. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση των εφαρμογών της τεχνητής νοημοσύνης στην εκπαίδευση (AIed) και πιο συγκεκριμένα στην εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας. Θα διερευνηθεί ο τρόπος χρήσης των εφαρμογών ΤΝ από τους εκπαιδευτές αλλά και τους εκπαιδευόμενους, τα οφέλη που προκύπτουν από τη χρήση τους, η συνεισφορά της ΤΝ στην εκπαίδευση, πιθανοί προβληματισμοί και προκλήσεις που προκύπτουν από την αξιοποίηση της ΤΝ και των εφαρμογών της. Η διπλωματική εργασία θα εκπονηθεί με τη μέθοδο της βιβλιογραφικής ανασκόπησης της διεθνούς αλλά και ελληνικής βιβλιογραφίας και τα αποτελέσματα της έρευνας θα παρουσιαστούν με στόχο τον προβληματισμό πάνω στη σχέση τεχνητής νοημοσύνης και της εκμάθησης της Αγγλικής γλώσσας και θα μελετηθεί η ορθή χρήση των νέων τεχνολογικών επιτευγμάτων. Τα αποτελέσματα της διπλωματικής εργασίας αποκαλύπτουν πως οι ΤΝ αποτελεί ισχυρό σύμμαχο στην εκμάθηση της Αγγλικής Γλώσσας και πράγματι συμβάλλει δυναμικά στην εξατομικευμένη μάθηση, ενώ παράλληλα, πέρα από τη γλωσσική εκμάθηση, προωθεί και την τον ψηφιακό γραμματισμό. Τέλος, τα συμπεράσματα της διπλωματικής εργασίας αποκαλύπτουν πως παρόλο που οι εφαρμογές ΤΝ βοηθούν την εκπαιδευτική διαδικασία, υπάρχουν ακόμη πολλά περιθώρια προς βελτίωση και θα πρέπει και οι ίδιοι εκπαιδευόμενοι να λάβουν την κατάλληλη βοήθεια ώστε να κατορθώσουν να κάνουν ορθή χρήση των εφαρμογών.el
dc.format.extent73el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΑγγλική γλώσσαel
dc.subjectΔιαδίκτυοel
dc.subjectΤεχνητή νοημοσύνηel
dc.titleΗ χρήση της τεχνητής νοημοσύνης στην εκμάθηση της Αγγλικής ως δεύτερης ξένης γλώσσαςel
dc.title.alternativeThe use of artificial intelligence in learning English as a Second Languageel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΝταλιάνης, Κλήμης
dc.contributor.facultyΣχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιαςel
dc.contributor.departmentΤμήμα Βιοϊατρικών Επιστημώνel
dc.contributor.masterΠαιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεωνel
dc.description.abstracttranslatedFrom the dawning of the world, humans were always trying to evolve and develop. This human need for constant development and improving life as we know it, was achieved through technological development and lifelong learning. As a result, humans have invented artificial intelligence applications (AI) which have been used in a variety of fields, one of them being education. The use of advanced technology in education and the re-invention of the learning experience is one of the greatest challenges of the 21st century. Supporters of AI believe that artificial intelligence will change our reality and will revolutionize the way we live, think and learn. On the other hand, others are more skeptical and claim that AI technology will lead to dangerous paths. The purpose of this dissertation is to explore the concept of learning the lingua franca, the English language, using AI technology. In the context of this dissertation, an effort is made to outline the AI trends, applications and prospects of artificial intelligence, as well as the benefits of using AI in the educational field. More specifically, in this thesis AI technology for education (AIed) will be thoroughly explored. Moreover, in this dissertation numerous concerns will be investigated, such as the correct way to utilize AI for teachers and learners, the benefits and the drawbacks of AI, the ways AI can assist online English learning, the dangers and the challenges teachers may face regarding the new revolutionary AI technology and ways to enhance AI educational technology in the future. In order to achieve the above objectives, bibliographical research of the above terms was conducted and the results will be presented in detail in the dissertation. The results of the thesis prove that AI technology indeed is a useful tool for the English language acquisition and assists individualized learning, while promoting computer literacy. Last but not least, the dissertation leads to a very interesting discussion. The findings reveal that it is of the utmost importance for learners and teachers to explore AI technology in depth and find a more efficient way to use it in order to enhance their learning journey and to succeed in learning English.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές