Εμφάνιση απλής εγγραφής

Προκλήσεις και στρατηγικές συμπερίληψης παιδιών με νευροαναπτυξιακές διαταραχές στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση: θεωρητικές προσεγγίσεις.

dc.contributor.advisorΚριεμπάρδης, Αναστάσιος
dc.contributor.advisorPanagakos, Ioannis
dc.contributor.authorΚαλύβα, Πολυξένη - Μαρία
dc.date.accessioned2023-10-11T09:57:05Z
dc.date.available2023-10-11T09:57:05Z
dc.date.issued2023-10
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/5282
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-5120
dc.description.abstractΗ πρωτοβάθμια εκπαίδευση, τα τελευταία χρόνια, εστιάζει σε μια συμπεριληπτική εκπαίδευση, με σκοπό να παρέχει ίσες ευκαιρίες για παιδιά με νευροαναπτυξιακές διαταραχές. Στο πρώτο μέρος της εργασίας αυτής εξετάζονται οι έννοιες της ένταξης και συμπερίληψης και η σημασία τους στη δημιουργία ενός περιβάλλοντος μάθησης που προάγει την ισότητα. Λαμβάνεται υπόψη η αναγνώριση και η αξιοποίηση των ποικίλων αναγκών και ικανοτήτων όλων των μαθητών, συμπεριλαμβανομένων αυτών με νευροαναπτυξιακές διαταραχές. Το δεύτερο μέρος εστιάζει στις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί κατά την ένταξη αυτών των μαθητών στις κανονικές τάξεις και στους τρόπους αντιμετώπισης των προκλήσεων. Μερικές από τις προκλήσεις περιλαμβάνουν τη διευθέτηση των ατομικών μαθησιακών αναγκών, την προσαρμογή των μεθόδων διδασκαλίας, την ελλιπή επιμόρφωση, τη διαχείριση των συμπεριφορικών προβλημάτων, την προώθηση της κοινωνικής ένταξης και τη συνεργασία μεταξύ του εκπαιδευτικού προσωπικού και των διάφορων φορέων (Johnson & Kardos, 2017). Τέλος, τονίζεται ο ρόλος των αποτελεσματικών πρακτικών διδασκαλίας για την υποστήριξη των μαθητών μέσα στα πλαίσια της τάξης και δίνεται έμφαση στη σημασία της διαφοροποιημένης διδασκαλίας, της υποστήριξης των μαθητών και της χρήσης βοηθητικών τεχνολογιών για την προσαρμογή σε ποικίλα μαθησιακά στυλ. Είναι σημαντική η δημιουργία ενός θετικού και συμπεριληπτικού κλίματος στην τάξη, που προάγει την αποδοχή, την ενσυναίσθηση και την κατανόηση (Meijer, Pijl, & Hegarty, 2016).el
dc.format.extent50el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΣυμπερίληψηel
dc.subjectΔιαφοροποιημένη διδασκαλίαel
dc.subjectΕνσυναίσθησηel
dc.titleΠροκλήσεις και στρατηγικές συμπερίληψης παιδιών με νευροαναπτυξιακές διαταραχές στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση: θεωρητικές προσεγγίσεις.el
dc.title.alternativeChallenges and strategies for the inclusion of children with neurodevelopmental disorders in Primary Education: theoretical approaches.el
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeKriebardis, Anastasios
dc.contributor.facultyΣχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιαςel
dc.contributor.departmentΤμήμα Βιοϊατρικών Επιστημώνel
dc.contributor.masterΠαιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεωνel
dc.description.abstracttranslatedInclusive education has become a significant focus in primary education, aiming to provide equal opportunities for children with neurodevelopmental disorders. The first section of this paper examines the concept of inclusion and its significance in creating an inclusive learning environment. It emphasizes the importance of recognizing and valuing the diverse needs and abilities of all students, including those with neurodevelopmental disorders. The second section delves into the challenges that teachers face when including children with such conditions into regular classrooms and the ways to deal with the challenges. These challenges include addressing individual learning needs, adapting teaching methods, insufficient training, managing behavioral issues, promoting social integration and collaboration between the educational staff and the various stakeholders. Furthermore, this study highlights the role of effective teaching practices in supporting the inclusion of these children. It emphasizes the importance of differentiated teaching, individualized support, and the use of assistive technologies to accommodate diverse learning styles and needs. It is important to create a positive and inclusive classroom climate that promotes acceptance, empathy and understanding.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές