Σχεδιασμός Ψηφιακής Εφαρμογής με θέμα την «Ανακύκλωση». Δημιουργία εταιρικής ταυτότητας και διαφημιστικής καμπάνιας προώθησης και επικοινωνίας της Ανακύκλωσης.
Design of a Digital Application on the theme of "Recycling". Creation of a corporate identity and advertising campaign for the promotion and communication of Recycling.
Πτυχιακή εργασία
Συγγραφέας
Κομίνης, Γρηγόριος
Παλαιλόγου, Μαρία - Σπυριδούλα
Ημερομηνία
2023-10-04Επιβλέπων
Metzitakos, RossetosΛέξεις-κλειδιά
Εταιρική Ταυτότητα ; Γραφιστική ; Πολυμεσική Εφαρμογή ; Ανακύκλωση ; Οικολογία ; Προωθητικές ΕνέργειεςΠερίληψη
Στην θεωρητική εργασία έγινε μελέτη και ανάλυση των βασικών χαρακτηριστικών της εταιρίας που δημιουργήθηκε, με όνομα We Care. Σκοπός αυτής της έρευνας είναι να αναδειχθούν μέσω του οπτικού σχεδιασμού οι προθέσεις της εταιρίας, η οποία επικεντρώνεται στην ανακύκλωση. Ειδικότερα, αναλύονται σημαντικά ιστορικά γεγονότα με χρονολογική σειρά, τα οποία
εμβαθύνουν στη σχέση της ανακύκλωσης με το κοινωνικό σύνολο. Στη συνέχεια, γίνεται εστίαση στα προβλήματα που επικρατούν στην Ελλάδα, αλλά και γενικότερα στον κόσμο, λόγω της ρύπανσης μέσω κακής διαχείρισης απορριμμάτων. Επίσης, παρουσιάζεται η οπτική επικοινωνία άλλων εταιριών που αποτελούν ανταγωνισμό για την εταιρία We Care. Κλείνοντας, γίνονται σαφή τα βασικά χαρακτηριστικά της εταιρικής ταυτότητας, της πολυμεσικής εφαρμογής, καθώς και των προωθητικών μέσων που οδήγησαν στην ολοκλήρωση της πτυχιακής εργασίας.
Περίληψη
In the theoretical work, a study was made about the main characteristics of the company created, named We care. The purpose of this research is to highlight the company’s intensions through visual design, focusing on recycling. Specifically, significant historical events are analysed chronologically, showing the relationship between recycling and society. Then, there is an analysis of the problems in Greece and worldwide, due to pollution resulting from poor waste management. Additionally, there is a
presentation and an analysis of the visual communication of other companies that serve as competition to We Care. Finally, the analysis of corporate identity, multimedia application and the promotional media that led to the completion of the
thesis, are presented.