Σχεδιασμός ψηφιακής εφαρμογής με θέμα την «Ανακύκλωση». Δημιουργία εταιρικής ταυτότητας και διαφημιστικής καμπάνιας προώθησης και επικοινωνίας της Ανακύκλωσης.
Design of a digital application on the theme of "Recycling". Creation of a corporate identity and advertising campaign for the promotion and communication of Recycling.
Πτυχιακή εργασία
Συγγραφέας
Παλαιολόγου, Μαρία - Σπυριδούλα
Κομίνης, Γρηγόριος
Ημερομηνία
2023-10-04Επιβλέπων
Metzitakos, RossetosΛέξεις-κλειδιά
Γραφιστική ; Οικολογία ; Ανακύκλωση ; Εταιρική ταυτότητα ; Προωθητικές ενέργειες ; Πολυμεσική εφαρμογήΠερίληψη
Στην θεωρητική εργασία κάνουμε μελέτη και ανάλυση των βασικών χαρακτηριστικών της εταιρίας που δημιουργήσαμε, με όνομα We Care. Σκοπός αυτής της έρευνας είναι να αναδείξουμε μέσω του οπτικού σχεδιασμού τις προθέσεις της εταιρίας, η οποία επικεντρώνεται στην ανακύκλωση. Ειδικότερα, αναλύονται σημαντικά ιστορικά γεγονότα με χρονολογική σειρά, τα οποία εστιάζουν στη σχέση της ανακύκλωσης με το κοινωνικό σύνολο. Στη συνέχεια, επικεντρωνόμαστε στα προβλήματα που επικρατούν στην Ελλάδα, αλλά και γενικότερα στον κόσμο, λόγω της ρύπανσης μέσω κακής διαχείρισης απορριμμάτων. Επίσης, παρουσιάζουμε και αναλύουμε την οπτική επικοινωνία άλλων εταιριών που αποτελούν ανταγωνισμό για την δική μας. Κλείνοντας, εστιάζουμε στην ανάλυση της εταιρικής ταυτότητας, της πολυμεσικής εφαρμογής, καθώς και στα προωθητικά μέσα που οδήγησαν στην ολοκλήρωση της πτυχιακής εργασίας.
Περίληψη
In the theoretical work, we made a study and analysis of the main characteristics of the company we created, named We care. The purpose of this research is to highlight the company’s intensions through visual design, focusing on recycling. Specifically, significant historical events are analysed chronologically, showing the relationship between recycling and society. Then we delve into the problems prevalent in Greece and worldwide due to pollution resulting from poor waste management. Additionally, we present and analyse the visual communication of other companies that serve as competition to ours. Finally, we concentrate on the analysis of corporate identity, multimedia application and the promotional media that led to the completion of the thesis.