Εμφάνιση απλής εγγραφής

Εφαρμογή της διαφοροποιημένης διδασκαλίας στο μάθημα των μαθηματικών με χρήση ψηφιακών εργαλείων

dc.contributor.advisorΚασιμάτη, Αικατερίνη
dc.contributor.authorΑλεπού, Ειρήνη
dc.date.accessioned2023-10-18T08:41:13Z
dc.date.available2023-10-18T08:41:13Z
dc.date.issued2023-10-02
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/5369
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-5206
dc.description.abstractΠερίληψη Εισαγωγή: Στις σύγχρονες τάξεις, ο καθηγητής των μαθηματικών καλείται να οργανώσει τη διδασκαλία του γύρω από δυο άξονες. Ο πρώτος άξονας είναι η μεγιστοποίηση της ποιότητας των γνώσεων που παρέχει στους μαθητές του. Ο δεύτερος άξονας είναι η συμπερίληψη όλων των μαθητών στο διδακτικό του έργο. Το έργο αυτό, καθίσταται ιδιαίτερα απαιτητικό, εξαιτίας της έντονης ετερογένειας που παρουσιάζουν οι μαθητές, ως προς τις μαθησιακές τους ανάγκες. Η εφαρμογή διαφοροποιημένης διδασκαλίας με χρήση ψηφιακών εργαλείων φαίνεται να ανταποκρίνεται στις παραπάνω επιδιώξεις. Σκοπός: Σκοπός της έρευνας είναι να διερευνηθεί: α) εάν είναι εφικτή η διαφοροποίηση της διδασκαλίας των μαθηματικών σε τάξεις δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, όπου οι μαθητές παρουσιάζουν έντονη ανομοιογένεια ως προς τις μαθησιακές τους ανάγκες και β) σε ποιον βαθμό τα ψηφιακά εργαλεία προάγουν τη διαφοροποιημένη διδασκαλία των μαθηματικών. Με ποιον τρόπο, δηλαδή, τα ψηφιακά εργαλεία ενισχύουν και διευκολύνουν την ενεργό εμπλοκή των μαθητών στο μάθημα. Μέθοδος: Πραγματοποιήθηκε ποιοτική έρευνα, μέσω παρατήρησης σε τμήμα πέντε (5) μαθητών Ειδικού Λυκείου και σε τμήμα τριών (3) μαθητών Εργαστηρίων Ειδικής Εκπαίδευσης και Επαγγελματικής Κατάρτισης. Για τη συλλογή δεδομένων χρησιμοποιήθηκαν κλείδες και φύλλα παρατήρησης. Αποτελέσματα: Η εφαρμογή διαφοροποιημένης διδασκαλίας σε τμήματα με μαθητές με έντονες και ετερογενείς μαθησιακές δυσκολίες είναι εφικτή και η κατάλληλη αξιοποίηση ψηφιακών εργαλείων συμβάλλει καθοριστικά σε αυτό το γεγονός.el
dc.format.extent141el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΔιαφοροποίησηel
dc.subjectΔιδασκαλίαel
dc.subjectΜαθηματικάel
dc.subjectΜαθησιακές δυσκολίεςel
dc.subjectΨηφιακά εργαλείαel
dc.titleΕφαρμογή της διαφοροποιημένης διδασκαλίας στο μάθημα των μαθηματικών με χρήση ψηφιακών εργαλείωνel
dc.title.alternativeApplication of differentiated instruction in mathematics using digital toolsel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΠαναγάκος, Ιωάννης
dc.contributor.facultyΣχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιαςel
dc.contributor.departmentΤμήμα Βιοϊατρικών Επιστημώνel
dc.contributor.masterΠαιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεωνel
dc.description.abstracttranslatedAbstract Introduction: In modern classroom, the mathematics teacher is asked to organize his teaching around two axes. The first axis is maximizing the quality of the knowledge he provides to his students. The second axis is the inclusion of all students in his teaching work. This project becomes particularly demanding, due to the strong heterogeneity presented by the students, in terms of their learning needs. The application of differentiated teaching using digital tools seems to meet the above objectives. Purpose: The purpose of the research is to investigate: a) whether it is possible to differentiate the teaching of mathematics in secondary education classes, where the students show strong heterogeneity in terms of their learning needs and b) to what extent digital tools promote the differentiated teaching of mathematics. In what way, digital tools enhance and facilitate the active involvement of students in the course. Method: Qualitative research was carried out, through observation in a section of five Special High School students and in a section of three Special Vocational Education and Training students. Keys and observation sheets were used to collect data. Results: The application of differentiated teaching in classes with students with severe heterogeneous learning disabilities is possible and the appropriate use of digital tools contributes decisively to this fact.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές