Εμφάνιση απλής εγγραφής

Παρακίνηση και αντιληπτή απόδοση εργαζομένων στο δημόσιο τομέα

dc.contributor.advisorΣαχινίδης, Αλέξανδρος
dc.contributor.authorΓαλανοπούλου, Κωνσταντίνα
dc.date.accessioned2023-10-19T08:47:17Z
dc.date.available2023-10-19T08:47:17Z
dc.date.issued2023-10-02
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/5381
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-5218
dc.description.abstractΓια τον πιο πολύ κόσμο όταν ακούει για δημόσιο τομέα, θεωρεί ότι ταυτίζεται με το σύνολο των υπηρεσιών και των οργανισμών που ανήκουν στο κράτος, λειτουργούν υπό την εποπτεία του και για το συμφέρον του. Περιγράψαμε και αναλύσαμε τη σημασία της παρακίνησης και τις βασικές παρακινητικές θεωρίες της πρώιμης και όψιμης παρακίνησης που αναδύουν τεχνικές, στρατηγικές και εργασιακά κίνητρα, που εφαρμόζει ένας οργανισμός, ώστε να επιτευχθεί μέσω παρότρυνσης και ώθησης του εργαζομένου του, μεγαλύτερη απόδοση. Μεγάλη πρόκληση για τον οργανισμό, είναι να καταφέρει να αξιοποιήσει στο μεγαλύτερο δυνατό βαθμό τις ικανότητες των εργαζομένων του μέσω της επίτευξης των προσωπικών τους στόχων με την παρακίνηση που ενισχύει το ενδιαφέρον τους για την εργασία μέσω κινήτρων, προκειμένου να συνεχίσει να υπάρχει και να ευημερεί στο μέλλον. Στη συνέχεια, αφού κάναμε αναφορά στην έννοια της απόδοσης και στην έννοια της αντιληπτής απόδοσης και πως την αντιλαμβανόμαστε αυτή, κάναμε προσπάθεια να συνδέσουμε την παρακίνηση με την αντιληπτή απόδοση των εργαζομένων στο δημόσιο τομέα.el
dc.format.extent90el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΑπόδοση εργαζομένωνel
dc.subjectΠαρακίνηση εργαζομένωνel
dc.subjectΑντιληπτή απόδοσηel
dc.subjectΠαρακίνησηel
dc.subjectΑντιληπτή ικανότητα εργαζομένωνel
dc.subjectΔημόσιος τομέαςel
dc.titleΠαρακίνηση και αντιληπτή απόδοση εργαζομένων στο δημόσιο τομέαel
dc.title.alternativeMotivation and perceived performance employees’ of the public sectorel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΚομισόπουλος, Φαίδων
dc.contributor.committeePsycharis, Yannis
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔημόσια Διοίκηση – Δημόσιο Μάνατζμεντel
dc.description.abstracttranslatedFor most people, when they hear about the public sector, they think of it as the entire services and organizations belonging to the state, operating under its supervision and for its interest. We have described and analyzed the importance of motivation and the main motivational theories of early and late motivation that emerge techniques, strategies and work incentives applied by an organization to achieve, through encouraging and boosting its employees, greater performance. A great challenge for the organization is the accomplishment, to the best extent, of making the most of the abilities of its employees through the achievement of their personal goals along with the motivation that enhances their interest in working via incentives, in order to continue to exist and prosper in the future. Subsequently, having referred to the concept of performance and the concept of perceived performance and how its meaning is perceived, we made an effort to link the motivation with the perceived performance of the employees in the public sector.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές