Εμφάνιση απλής εγγραφής

Σχεδιασμός και ενσωμάτωση αεροδρομίων μη-επανδρωμένων αεροσκαφών εντός αστικού ιστού

dc.contributor.advisorMoussas, Vassilios
dc.contributor.advisorVryzidis, Isaak
dc.contributor.authorΠουρεσφαντιάνι-Καραγιάννης, Νεκτάριος-Φώτιος
dc.date.accessioned2023-10-19T09:50:47Z
dc.date.available2023-10-19T09:50:47Z
dc.date.issued2023-10
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/5383
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-5220
dc.description.abstractΟι μεταφορές αυτοματοποιούνται με ραγδαίους ρυθμούς τις τελευταίες δεκαετίες με την εισαγωγή των Σ.μη.Ε.Α ταξί τα τελευταία χρόνια σαν εναλλακτικός τρόπος μετακίνησης εντός της πόλης. Βέβαια για να εφαρμοστούν αυτές οι καινοτόμες μέθοδοι μεταφορών ο Μηχανικός είναι το επάγγελμα κλειδί για την δημιουργία των «έξυπνων» πόλεων οι οποίες θα έχουν τις απαραίτητες υποδομές για την εύκολη εφαρμογή της αυτοματοποίησης των μεταφορών. Το αντικείμενο με το οποίο θα ασχοληθούμε σε αυτή την εργασία είναι τα μοντέλα των επιβατικών Σ.μη.Ε.Α στην αγορά, οι επιπτώσεις της οποίες έχει η εφαρμογή των αστικών εναέριων μετακινήσεων, το νομικό πλαίσιο, σενάρια εφαρμογής και τον ρόλο του μηχανικού σε αυτό το καινοτόμο εγχείρημα. Ποιο συγκεκριμένα θα γίνει αναφορά στην περίπτωση της Αθήνας, πως μπορούμε να εισάγουμε τις απαραίτητες υποδομές και ποια θα ήταν τα βέλτιστα σημεία για την δημιουργία ενός αστικού αερολιμένα με την χρήση προηγμένων επιχειρησιακών τεχνικών.el
dc.format.extent79el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΈξυπνη πόληel
dc.subjectΒελτιστοποίησηel
dc.subjectΑστικές υποδομέςel
dc.subjectΑστική μετακίνησηel
dc.subjectΣμηΕΑel
dc.subjectΣυστήματα μη επανδρωμένων αεροσκαφώνel
dc.subjectUAVel
dc.titleΣχεδιασμός και ενσωμάτωση αεροδρομίων μη-επανδρωμένων αεροσκαφών εντός αστικού ιστούel
dc.title.alternativePassenger UAV airports design and integration in urban areasel
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΒαρελίδης, Γεώργιος
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Πολιτικών Μηχανικώνel
dc.description.abstracttranslatedThe rapid development of Unmanned Aerial Vehicles (UAVs) during the past decade led to the consideration of passenger UAVs as an alternate method of urban transportation. In this work, we focus on the future use of passenger UAVs from a civil engineering point of view, i.e. the corresponding infrastructure requirements for buildings or open areas, their optimal interaction with other transportation means, the possible city impact, as well as the environmental, legal, or other issues that may emerge. The city of Athens is selected as a case study, as it combines the UAV (Unmanned Aerial Vehicles) airport location availability with the high need for new transportation solutions. This study aims to design an urban airport network that optimally interacts with existing transportation means. Apart from the description of the required infrastructure for deploying UAV airports in the near future, our work also suggests several indices for the characterization/classification of each location and a method to better or optimally identify the airport locations using advanced Operational Research techniques.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές