Διαφημιστική προώθηση καλλυντικών προϊόντων για τον ιστότοπο της εταιρείας Apivita.
Advertising promotion of cosmetic products for the website of Apivita.
Λέξεις-κλειδιά
Nεκρή φύση ; Φωτογράφιση καλλυντικών ; Προϊόν ; Αντίθεση ; Apivita ; ΑρμονίαΠερίληψη
Η παρούσα πτυχιακή εργασία περιλαμβάνει την φωτογράφιση καλλυντικών προϊόντων. Ειδικότερα, έχει ως βασικό της άξονα την εταιρεία της “Apivita”. Στόχος της φωτογράφισης είναι η ανάδειξη των προϊόντων της εταιρείας για την επίσημη ιστοσελίδα της. Πιο συγκεκριμένα, οι φωτογραφίες θα αποτελούν την κεντρική εικόνα προϊόντος. Συμπληρωματικά, οι φωτογραφίες θα λειτουργούν ως επεξήγηση στο εκάστοτε επιλεγμένο προϊόν. Κάθε συσκευασία προϊόντος έχει φωτογραφηθεί μαζί με τα βασικά του συστατικά με πρόθεση την ανάδειξη των φυσικών παραγώγων του. Σκοπός της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας είναι η ανάδειξη της φυσικότητας των προϊόντων με στόχο την παρότρυνση των θεατών, προκειμένου να επιλέξουν τα προϊόντα της εταιρείας ως την μόνη “φυσική” επιλογή περιποίησης.
Περίληψη
This study includes the photography of cosmetic products. In particular, it has as its main axis the company "Apivita". This photoshoot was done to support the promotion of the company's products for its official website. More specifically, the photos will form the central product image. In addition, the photos will serve as an explanation of the selected product. Each product package has been photographed together with its main ingredients with the intention of highlighting its natural derivatives. The purpose of this study is to highlight the naturalness of the products with the aim of encouraging viewers to choose the company's products as the only "natural" care option.