Εμφάνιση απλής εγγραφής

Σχεδιασμός βιβλίου: "Live in print: Μουσικές υποκουλτούρες και έντυπη επικοινωνία"

dc.contributor.advisorΧατζηθεοδώρου, Ευάγγελος
dc.contributor.authorΜίλο, Άννα Μαρία
dc.date.accessioned2023-10-30T08:18:59Z
dc.date.available2023-10-30T08:18:59Z
dc.date.issued2023-10-12
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/5519
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-5356
dc.description.abstractΗ συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία είναι ο σχεδιασμός ενός βιβλίου με όνομα “LIVE IN PRINT: Μουσικές υποκουλτούρες μέσα από το έντυπο”, καθώς επίσης και σχεδιασμός συνοδευτικών προωθητικών εντύπων (αφίσα, φυλλάδια και σελιδοδείκτες). Το βιβλίο αυτό βασίζεται σε μια έρευνα πάνω σε έντυπα που σχεδιάστηκαν από άτομα που ανήκαν σε ορισμένες μουσικές υποκουλτούρες, συγκεκριμένα της ψυχεδέλειας, του πανκ και του χιπ-χοπ. Όλες αυτές οι υποκουλτούρες διαφέρουν μεταξύ τους, όμως η καθεμία τους έχει μια ξεχωριστή αισθητική, που συναντάμε σε αφίσες, φυλλάδια και περιοδικά της εποχής. Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η παρουσίαση της σχεδιαστικής αυτής αισθητικής και η ανάλυση της σημασίας της για κάθε μουσική υποκουλτούρα.el
dc.format.extent27el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΣχεδιασμός βιβλίουel
dc.subjectΈντυπαel
dc.subjectΜουσικήel
dc.subjectΥποκουλτούραel
dc.subjectΈκφρασηel
dc.subjectΑισθητικήel
dc.titleΣχεδιασμός βιβλίου: "Live in print: Μουσικές υποκουλτούρες και έντυπη επικοινωνία"el
dc.title.alternativeBook design: "Live in print: Music subcultures and print communication"el
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΜυτιληναίου, Σοφία
dc.contributor.committeePapadomanolaki, Maria
dc.contributor.facultyΣχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμούel
dc.contributor.departmentΤμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίαςel
dc.description.abstracttranslatedThis thesis is the design of a book called “LIVE IN PRINT: Music subcultures and print communication”, as well as the design of addition promotional prints (poster, flyers and bookmarks). This book is based in a research about prints by members of music subcultures, specifically those of psychedelia, punk and hip-hop. All of these music subcultures are different from each other, but each one of them has a special aesthetic, that can be found in posters, flyers and magazines of each era. This paper aims in showcasing that specific aesthetic of design and the analysis of its importance for each music subculture.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές