dc.contributor.advisor | Photopoulos, Panagiotis | |
dc.contributor.author | Πενταζίδης, Ηλίας | |
dc.date.accessioned | 2023-10-30T14:34:09Z | |
dc.date.available | 2023-10-30T14:34:09Z | |
dc.date.issued | 2023-10-10 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/5523 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-5360 | |
dc.description.abstract | Αυτή η έρευνα αποσκοπεί αρχικά στον εντοπισμό των Κινήτρων (Motivations) που οδηγούν τον παίκτη στο διαδικτυακό παιχνίδι και στην παρατήρηση του βαθμού Δέσμευσης (Engagement) στο παιχνίδι. Ολοκληρώνοντας, προσπαθούμε να εντοπίσουμε και να αναλύσουμε πιθανά μοτίβα που καταλήγουν στην κατάχρηση των Online παιχνιδιών όπου και το χαρακτηρίζουμε ως Εθισμό (Addiction). Διερευνούμε πως η συμπεριφορά των παικτών στην αυτό-βελτίωση κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού σχετίζεται με τις εκτιμήσεις των στόχων και των προδιαθέσεων των κινήτρων των παικτών. Στα πλαίσια της διπλωματικής αξιοποιήθηκαν οι μέθοδοι της Ποσοτικής και Ποιοτικής έρευνας. Δημιουργήσαμε και εφαρμόσαμε ερωτηματολόγια και συνεντεύξεις με σκοπό να διερευνήσουμε τα ζητήματα που σχετίζονται με το διαδικτυακό παιχνίδι στους φοιτητές του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής. Το εμπειρικό μοντέλο των κινήτρων των παικτών στα διαδικτυακά παιχνίδια παρέχει τα θεμέλια για την κατανόηση και την αξιολόγηση του τρόπου με τον οποίο οι παίκτες διαφέρουν μεταξύ τους και του τρόπου με τον οποίο τα κίνητρα του παιχνιδιού σχετίζονται με την ηλικία, το φύλο, τα πρότυπα χρήσης και τις συμπεριφορές στο παιχνίδι. Τα ευρήματά μας υποδηλώνουν ότι το παιχνίδι τείνει να επηρεάζεται λιγότερο από την όρεξη του παίκτη για παιχνίδι και ενδεχομένως είναι αποτέλεσμα προσαρμοστικής μαθησιακής συμπεριφοράς τα οποία καθορίζονται από το ίδιο το παιχνίδι. Τα παιχνίδια φαίνεται να μπορούν να παρακινήσουν τους παίκτες να παίξουν ενθαρρύνοντας το μη ηθικό παιχνίδι μέσω της ανταγωνιστικής πίεσης, της ανταμοιβής και επιβράβευσης. | el |
dc.format.extent | 119 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Δέσμευση | el |
dc.subject | Κίνητρα | el |
dc.subject | Προβληματικό παιχνίδι | el |
dc.subject | Διαδικτυακά παιχνίδια | el |
dc.title | Διαδικτυακό παιχνίδι και κοινωνία: παρακινητικοί μηχανισμοί και εξάρτηση | el |
dc.title.alternative | Online gaming and society: motivational mechanics and addiction | el |
dc.type | Διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Galata, Sotiria | |
dc.contributor.committee | Τσακιρίδης, Οδυσσέας | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Μηχανικών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Ηλεκτρολόγων και Ηλεκτρονικών Μηχανικών | el |
dc.description.abstracttranslated | This research aims firstly to identify the Motivations that drive player to play online games and to observe the level of Engagement in online games. Lastly, we try to identify and analyze possible patterns that result in what we consider to be an Addiction. We investigate how players' self-improvement behavior during gameplay is related to players' evaluations of goals and motivational dispositions. Within the thesis, the methods of Quantitative and Qualitative research were utilized. We created and applied questionnaires and interviews in order to investigate the issues related to online gaming among students of the University of West Attica. The empirical model of player motivation in online games provides a foundation for understanding and evaluating how players differ from each other and how game motivation is related to age, gender, usage patterns and game play behaviors. Our findings suggest that gaming tends to be less influenced by player's motive for play and possibly derives from adaptive learning behaviors which are determined by the game itself. Games appear to be able to motivate players to play by encouraging non-moral play through competitive pressure, rewards and incentive. | el |