Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ηγετικά στυλ, σχολικό κλίμα & επαγγελματική ανάπτυξη : ο ρόλος του σχολικού κλίματος στα στυλ ηγεσίας και την επαγγελματική εξέλιξη των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

dc.contributor.advisorΠιερράκος, Γεώργιος
dc.contributor.authorΖούνη, Μαρία
dc.date.accessioned2021-04-13T11:33:52Z
dc.date.available2021-04-13T11:33:52Z
dc.date.issued2021-04-06
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/564
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-415
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία ασχολείται με το στυλ ηγεσίας των σχολικών ηγετών. Αρχικά, στην εργασία, γίνεται αναφορά στην έννοια της σχολικής ηγεσίας και στην έννοια του αποτελεσματικού διευθυντή ως εκπαιδευτικό ηγέτη. Στη συνέχεια παρουσιάζονται τα ηγετικά στυλ διευθυντών σχολικών μονάδων και αναφέρεται η έννοια του σχολικού κλίματος. Ακολουθεί αναφορά στο στυλ ηγεσίας και σχολικό κλίμα, στο στυλ ηγεσίας και την απόδοση εκπαιδευτικών και στους παράγοντες που επηρεάζουν την ηγεσία στην εκπαιδευτική διοίκηση/ηγεσία. Το θεωρητικό μέρος ολοκληρώνεται με αναφορά στο σχολικό κλίμα και την αποδοτικότητα των εκπαιδευτικών. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας πραγματοποιείται μια πρωτογενής ποιοτική έρευνα με σκοπό να διερευνήσει πώς το περιβάλλον εργασίας επιδρά στο στυλ ηγεσίας που εφαρμόζεται από τον διευθυντή της σχολικής μονάδας και αν το στυλ ηγεσίας με τη σειρά του σχετίζεται με την απόδοση των εκπαιδευτικών. Ειδικότερα, έγινε προσπάθεια να εξεταστεί αν το ισχύον σχολικό κλίμα επιδρά στην υιοθέτηση ανάλογου ηγετικού στυλ από τους διευθυντές της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και δευτερεύοντος να εξεταστεί εάν και σε ποιο βαθμό υπάρχει συσχέτιση του στυλ που ασκείται από μέρος των διευθυντών και της αποδοτικότητας των εκπαιδευτικών.el
dc.format.extent128el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΣχολικό κλίμαel
dc.subjectΣχολική ηγεσίαel
dc.subjectΣτυλ ηγεσίαςel
dc.subjectΔιευθυντές σχολικών μονάδωνel
dc.subjectΑπόδοση εκπαιδευτικώνel
dc.subjectΠρωτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.titleΗγετικά στυλ, σχολικό κλίμα & επαγγελματική ανάπτυξη : ο ρόλος του σχολικού κλίματος στα στυλ ηγεσίας και την επαγγελματική εξέλιξη των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσηςel
dc.title.alternativeLeadership styles, school climate & professional development: the role of the school climate in leadership styles and the professional development of primary education teachersel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeSpyridakos, Athanasios
dc.contributor.committeeYannas, Prodromos
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.description.abstracttranslatedThis paper deals with the leadership style of school leaders. Initially, the work refers to the concept of school leadership and the concept of effective principal as an educational leader. The following are the leadership styles of school principals and the concept of school climate. The following is a reference to leadership style and school climate, leadership style and teacher performance and the factors that influence leadership in educational administration / leadership. The theoretical part concludes with a reference to the school climate and the efficiency of teachers. In the second part of the work, a primary qualitative research is carried out in order to investigate how the work environment affects the leadership style applied by the school principal and whether the leadership style in turn is related to the performance of teachers. In particular, an attempt was made to examine whether the current school climate influences the adoption of a similar leadership style by the principals of Primary Education and, secondarily, to examine whether and to what extent there is a correlation between the style practiced by principals and teachers' efficiency.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές