dc.contributor.advisor | Πιερράκος, Γεώργιος | |
dc.contributor.author | Ζούνη, Μαρία | |
dc.date.accessioned | 2021-04-13T11:33:52Z | |
dc.date.available | 2021-04-13T11:33:52Z | |
dc.date.issued | 2021-04-06 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/564 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-415 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία ασχολείται με το στυλ ηγεσίας των σχολικών ηγετών. Αρχικά, στην εργασία, γίνεται αναφορά στην έννοια της σχολικής ηγεσίας και στην έννοια του αποτελεσματικού διευθυντή ως εκπαιδευτικό ηγέτη. Στη συνέχεια παρουσιάζονται τα ηγετικά στυλ διευθυντών σχολικών μονάδων και αναφέρεται η έννοια του σχολικού κλίματος. Ακολουθεί αναφορά στο στυλ ηγεσίας και σχολικό κλίμα, στο στυλ ηγεσίας και την απόδοση εκπαιδευτικών και στους παράγοντες που επηρεάζουν την ηγεσία στην εκπαιδευτική διοίκηση/ηγεσία. Το θεωρητικό μέρος ολοκληρώνεται με αναφορά στο σχολικό κλίμα και την αποδοτικότητα των εκπαιδευτικών. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας πραγματοποιείται μια πρωτογενής ποιοτική έρευνα με σκοπό να διερευνήσει πώς το περιβάλλον εργασίας επιδρά στο στυλ ηγεσίας που εφαρμόζεται από τον διευθυντή της σχολικής μονάδας και αν το στυλ ηγεσίας με τη σειρά του σχετίζεται με την απόδοση των εκπαιδευτικών. Ειδικότερα, έγινε προσπάθεια να εξεταστεί αν το ισχύον σχολικό κλίμα επιδρά στην υιοθέτηση ανάλογου ηγετικού στυλ από τους διευθυντές της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και δευτερεύοντος να εξεταστεί εάν και σε ποιο βαθμό υπάρχει συσχέτιση του στυλ που ασκείται από μέρος των διευθυντών και της αποδοτικότητας των εκπαιδευτικών. | el |
dc.format.extent | 128 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Σχολικό κλίμα | el |
dc.subject | Σχολική ηγεσία | el |
dc.subject | Στυλ ηγεσίας | el |
dc.subject | Διευθυντές σχολικών μονάδων | el |
dc.subject | Απόδοση εκπαιδευτικών | el |
dc.subject | Πρωτοβάθμια εκπαίδευση | el |
dc.title | Ηγετικά στυλ, σχολικό κλίμα & επαγγελματική ανάπτυξη : ο ρόλος του σχολικού κλίματος στα στυλ ηγεσίας και την επαγγελματική εξέλιξη των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης | el |
dc.title.alternative | Leadership styles, school climate & professional development: the role of the school climate in leadership styles and the professional development of primary education teachers | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Spyridakos, Athanasios | |
dc.contributor.committee | Yannas, Prodromos | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων | el |
dc.contributor.master | Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων | el |
dc.description.abstracttranslated | This paper deals with the leadership style of school leaders. Initially, the work refers to the concept of school leadership and the concept of effective principal as an educational leader. The following are the leadership styles of school principals and the concept of school climate. The following is a reference to leadership style and school climate, leadership style and teacher performance and the factors that influence leadership in educational administration / leadership. The theoretical part concludes with a reference to the school climate and the efficiency of teachers. In the second part of the work, a primary qualitative research is carried out in order to investigate how the work environment affects the leadership style applied by the school principal and whether the leadership style in turn is related to the performance of teachers. In particular, an attempt was made to examine whether the current school climate influences the adoption of a similar leadership style by the principals of Primary Education and, secondarily, to examine whether and to what extent there is a correlation between the style practiced by principals and teachers' efficiency. | el |