Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η κατάργηση των third party cookies και η επίδραση στη λειτουργία των επιχειρήσεων - Mία εμπειρική προσέγγιση από τη σκοπιά της λειτουργίας του marketing

dc.contributor.advisorRizomyliotis, Ioannis
dc.contributor.authorΜατθαιοπούλου, Ιωάννα
dc.date.accessioned2023-11-21T13:47:44Z
dc.date.available2023-11-21T13:47:44Z
dc.date.issued2023-11-07
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/5662
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-5499
dc.description.abstractΗ λειτουργία του μάρκετινγκ αποτελεί αναμφισβήτητα μία από τις σημαντικότερες λειτουργίες σε μία επιχείρηση καθώς είναι σε θέση να φέρει σε επικοινωνία το παραγόμενο προϊόν ή υπηρεσία με τον τελικό αποδέκτη-καταναλωτή. Η παρούσα διπλωματική διατριβή, διαπραγματεύεται την επίδραση της διαφαινόμενης κατάργησης των third party cookies στη λειτουργία των επιχειρήσεων και πιο συγκεκριμένα στις δραστηριότητες της λειτουργίας του μάρκετινγκ. Η έρευνα διεξάγεται σε δείγμα 300 ελληνικών επιχειρήσεων, ενώ τα αποτελέσματα αναδεικνύουν συνέπειες και επιπτώσεις από την παραπάνω κατάργηση. Είναι αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι τα third party cookies οδήγησαν σε μία πιο εξατομικευμένη στρατηγική προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών η οποία θεωρείται ότι συνεισφέρει σε σημαντικό βαθμό στην αποτελεσματική λειτουργία των επιχειρήσεων και την επέκταση στη διατήρηση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος και εν γένει στη βιωσιμότητα τους. Η διαφαινόμενη κατάργηση τους για λόγους προστασίας των προσωπικών δεδομένων που διέπονται από τις πρόσφατες κείμενες κοινοτικές και εθνικές διατάξεις, αποτελούν μία πρόκληση για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ οι οποίοι θα πρέπει να προχωρήσουν σε επαναπροσδιορισμό της υφιστάμενης στρατηγικής μάρκετινγκ διατηρώντας ταυτόχρονα τα πλεονεκτήματα της εξατομικευμένης προσέγγισης που παρείχαν μέχρι πρότινος τα third party cookies.el
dc.format.extent90el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΨηφιακό μάρκετινγκel
dc.subjectThird-party cookiesel
dc.subjectContextual marketingel
dc.subjectΠλατφόρμες δεδομένων καταναλωτώνel
dc.subjectBig datael
dc.subjectBlockchainel
dc.titleΗ κατάργηση των third party cookies και η επίδραση στη λειτουργία των επιχειρήσεων - Mία εμπειρική προσέγγιση από τη σκοπιά της λειτουργίας του marketingel
dc.title.alternativeThe elimination of third-party cookies and its impact on business operations - An empirical approach from a marketing perspectiveel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΣαλμόν, Ιωάννης
dc.contributor.committeePANOPOULOS, ANASTASIOS
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA)el
dc.description.abstracttranslatedThe marketing function is undoubtedly one of the most important functions in a business as it is able to bring the produced product or service into communication with the final receiver-consumer. The diploma thesis deals with the effect of the looming abolition of third-party cookies on the operation of the products and more specifically on the activities of the marketing operation. The research is conducted on a sample of 300 Greek products, while the results highlight the consequences of the above repeal. It is an indisputable fact that third-party cookies have led to a more personalized strategy for promoting products and services, which is considered to have a significant degree in the effective operation of products and by extension in maintaining competitive advantage and is part of their sustainability. Their looming abolition for personal data protection reasons governed by the recent common and national provisions, are a challenge for marketing professionals who will have to redefine the marketing strategy of the existing strategy while maintaining the advantages of the personalized approach provided by third-party cookies.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές