dc.contributor.advisor | Τουρνά-Γερμανού, Ελένη | |
dc.contributor.author | Αγοράκη, Αναστασία - Βασιλική | |
dc.date.accessioned | 2023-11-24T12:41:42Z | |
dc.date.available | 2023-11-24T12:41:42Z | |
dc.date.issued | 2023-11 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/5679 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-5516 | |
dc.description.abstract | Εισαγωγή: Η ναυτιλιακή βιομηχανία παραδοσιακά κυριαρχείται από άντρες, και παραμένει έτσι, συχνά διαιωνιζόμενη από αντρικές αναφορές που περιβάλλουν τη γλώσσα που χρησιμοποιείται από τη βιομηχανία. Αν και έχουν σημειωθεί κάποιες πρόοδοι την τελευταία δεκαετία παγκοσμίως μόνο περίπου το 2% των ναυτικών είναι γυναίκες και οι περισσότεροι υπηρετούν σε κρουαζιερόπλοια ή επιβατηγά πλοία. Μόλις το ένα τρίτο των παγκόσμιων θέσεων στη ναυτιλία που βασίζονται στην ξηρά
οκαλύπτεται από γυναίκες. Αυτά τα στοιχεία διαιωνίζουν τις δυσκολίες στρατολόγησης γυναικών σε μια βιομηχανία που στερείται γυναικείων προτύπων, ειδικά σε υψηλότερες βαθμίδες. Σκοπός: Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση της θέσης της
γυναίκας στην ναυτιλία. Υλικό και Μέθοδος: Η μεθοδολογία έρευνας που ακολοθούθηκε είναι το ερωτηματολόγιο , σε δείγμα 101 γυναικών στελεχών ναυτιλιακών και παραναυτιλικών εταιριών. Αποτελέσματα: Υπάρχει επείγουσα ανάγκη να αξιοποιηθεί η τρέχουσα εστίαση στην ισότητα των γυναικών και να αξιοποιηθεί η σημαντική δυναμική που έχει συγκεντρωθεί σε αυτόν τον τομέα.
Συμπεράσματα: Η βιομηχανία θεωρείται συχνά ως μη ελκυστική για τις γυναίκες και έχει αναγνωριστεί ως βιομηχανία στην οποία οι βιωμένες, εργασιακές εμπειρίες των γυναικών συχνά υπολείπονται εκείνων των ανδρών ομολόγων τους και μπορεί να περιλαμβάνουν προκαταλήψεις, διακρίσεις και παρενόχληση. | el |
dc.format.extent | 79 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el | * |
dc.subject | Διακρίσεις φύλου | el |
dc.subject | Εργασιακή ισότητα | el |
dc.subject | Ναυτιλιακή βιομηχανία | el |
dc.subject | Γυναικεία επιχειρηματικότητα | el |
dc.subject | Αγορά εργασίας | el |
dc.subject | Ισότητα των φύλων | el |
dc.title | Η θέση της γυναίκας στον εργασιακό χώρο της ναυτιλίας | el |
dc.title.alternative | The position of women in the maritime industry | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Καλλιβωκάς, Δημήτριος | |
dc.contributor.committee | Gikas, Grigorios | |
dc.contributor.committee | Ασωνίτου, Σοφία | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων | el |
dc.contributor.master | Διοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA) | el |
dc.description.abstracttranslated | Introduction: The shipping industry has traditionally been, and remains, maledominated, often perpetuated by masculine references surrounding the language used by the industry. Although some progress has been made in the last decade worldwide
only about 2% of seafarers are women and most serve on cruise ships or passenger ships. Just a third of the world's land-based shipping jobs are filled by women. These figures perpetuate the difficulties of recruiting women in an industry that lacks female
role models, especially at higher levels. Purpose: The purpose of this paper is to present the position of women in shipping.
Material and Method: The methodology that applied is the questionnaire.Τhe sample consists of 101 women , working in the shipping industry. Results: There is an urgent need to capitalize on the current focus on women's equality and build on the significant momentum that has gathered in this area. Conclusions: The industry is often seen as unattractive to women and has been identified as one in which women lived, working experiences often fall short of those of their male counterparts and may include prejudice, discrimination and harassment. | el |