Εμφάνιση απλής εγγραφής

Δεξιότητες συνεργασίας μέσα από τη δημιουργία ψηφιακών ιστοριών στο μάθημα της Γλώσσας της Γ' Δημοτικού

dc.contributor.advisorΜακρή, Αικατερίνη
dc.contributor.authorΜόρκος, Χρήστος
dc.date.accessioned2023-12-11T07:14:09Z
dc.date.available2023-12-11T07:14:09Z
dc.date.issued2023-09-18
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/5723
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-5560
dc.description.abstractΗ χρήση της καινοτόμας παιδαγωγικής μεθόδου της ψηφιακής αφήγησης οδηγεί στην καλλιέργεια σημαντικών δεξιοτήτων για την τάξη του 21ου αιώνα και συγκεκριμένα στην καλλιέργεια ή βελτίωση της δεξιότητας της συνεργασίας, ώστε οι μαθητές να μην πλήττουν κατά την ενασχόλησή τους με τα θεωρητικά μαθήματα. Στην παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζεται ο τρόπος με τον οποίο εξελίσσεται η συνεργασία των ομάδων των μαθητών της Γ’ Δημοτικού, οι οποίοι ασχολούμενοι με το κείμενο «Έκτακτα μέτρα στη Λιλιπούπολη για το νέφος» του μαθήματος της Γλώσσας και μέσα από την εκτέλεση διαφορετικού είδους δραστηριοτήτων καταφέρνουν να καλλιεργήσουν την δεξιότητα της συνεργασίας μεταξύ τους. Να σημειωθεί πως για την καλύτερη κατανόηση και νοηματοδότηση των στοιχείων του κειμένου οι μαθητές έρχονται σε επαφή με τρεις διαφορετικές αναπαραστάσεις της νέας γνώσης (έντυπος και ψηφιακός εννοιολογικός χάρτης, τεχνική δραματοποίησης, ιστοριοπίνακας) καταλήγοντας για πρώτη φορά στην ψηφιακή αφήγηση της σκηνής που επέλεξαν από το κείμενο. Η βηματική αυτή νοηματοδότηση που πραγματοποιείται με τη χρήση των ψηφιακών λογισμικών bubbl.us και StoryboardThat προσφέρει ίσες ευκαιρίες μάθησης στους μαθητές. Μάλιστα, ο εκπαιδευτικός στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό στη στρατηγική συνεργασίας «Σκέψου-Συνεργάσου-Μοιράσου» (“Think-Pair-Share”).el
dc.format.extent162el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνώνel
dc.publisherΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΨηφιακή αφήγησηel
dc.subjectΣυνεργατική μάθησηel
dc.subjectΥποστηρικτική σκαλωσιά (scaffolding)el
dc.subjectΒηματική νοηματοδότησηel
dc.subjectStoryboardThatel
dc.subjectBubbl.usel
dc.titleΔεξιότητες συνεργασίας μέσα από τη δημιουργία ψηφιακών ιστοριών στο μάθημα της Γλώσσας της Γ' Δημοτικούel
dc.title.alternativeCollaboration skills through the creation of digital stories in the 3rd grade language courseel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeTroussas, Christos
dc.contributor.committeeVerdis, Athanasios
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστώνel
dc.contributor.masterΨηφιακός Μετασχηματισμός και Εκπαιδευτική Πράξηel
dc.description.abstracttranslatedThe use of the innovative pedagogical method of digital storytelling leads to the cultivation of important skills for the 21st century classroom and in particular to the cultivation or improvement of the skill of collaboration, so that students do not get bored when dealing with theoretical lessons. This thesis examines the way in which the cooperation of the groups of third grade students evolves, who, by dealing with the text "Extraordinary measures in Lilipoupoli for smog" οf the Language course and through the performance of different types of activities, manage to cultivate the skill of cooperation among themselves. It should be noted that in order to better understand and make sense of the elements of the text, the students come into contact with three different representations of the new knowledge (printed and digital conceptual map, dramatization technique, storyboard), ending up for the first time in the digital narration of the scene they chose from the text. This step-by-step conceptualization carried out using the digital software bubbl.us and StoryboardThat offers equal learning opportunities to the students. Indeed, the teacher relies heavily on the collaborative strategy of "Think-Pair-Share".el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές