dc.contributor.advisor | Μακρή, Αικατερίνη | |
dc.contributor.author | Μόρκος, Χρήστος | |
dc.date.accessioned | 2023-12-11T07:14:09Z | |
dc.date.available | 2023-12-11T07:14:09Z | |
dc.date.issued | 2023-09-18 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/5723 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-5560 | |
dc.description.abstract | Η χρήση της καινοτόμας παιδαγωγικής μεθόδου της ψηφιακής αφήγησης οδηγεί στην καλλιέργεια σημαντικών δεξιοτήτων για την τάξη του 21ου αιώνα και συγκεκριμένα στην καλλιέργεια ή βελτίωση της δεξιότητας της συνεργασίας, ώστε οι μαθητές να μην πλήττουν κατά την ενασχόλησή τους με τα θεωρητικά μαθήματα. Στην παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζεται ο τρόπος με τον οποίο εξελίσσεται η συνεργασία των ομάδων των μαθητών της Γ’ Δημοτικού, οι οποίοι ασχολούμενοι με το κείμενο «Έκτακτα μέτρα στη Λιλιπούπολη για το νέφος» του μαθήματος της Γλώσσας και μέσα από την εκτέλεση διαφορετικού είδους δραστηριοτήτων καταφέρνουν να καλλιεργήσουν την δεξιότητα της συνεργασίας μεταξύ τους. Να σημειωθεί πως για την καλύτερη κατανόηση και νοηματοδότηση των στοιχείων του κειμένου οι μαθητές έρχονται σε επαφή με τρεις διαφορετικές αναπαραστάσεις της νέας γνώσης (έντυπος και ψηφιακός εννοιολογικός χάρτης, τεχνική δραματοποίησης, ιστοριοπίνακας) καταλήγοντας για πρώτη φορά στην ψηφιακή αφήγηση της σκηνής που επέλεξαν από το κείμενο. Η βηματική αυτή νοηματοδότηση που πραγματοποιείται με τη χρήση των ψηφιακών λογισμικών bubbl.us και StoryboardThat προσφέρει ίσες ευκαιρίες μάθησης στους μαθητές. Μάλιστα, ο εκπαιδευτικός στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό στη στρατηγική συνεργασίας «Σκέψου-Συνεργάσου-Μοιράσου» (“Think-Pair-Share”). | el |
dc.format.extent | 162 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.publisher | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών | el |
dc.publisher | Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.) | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el | * |
dc.subject | Ψηφιακή αφήγηση | el |
dc.subject | Συνεργατική μάθηση | el |
dc.subject | Υποστηρικτική σκαλωσιά (scaffolding) | el |
dc.subject | Βηματική νοηματοδότηση | el |
dc.subject | StoryboardThat | el |
dc.subject | Bubbl.us | el |
dc.title | Δεξιότητες συνεργασίας μέσα από τη δημιουργία ψηφιακών ιστοριών στο μάθημα της Γλώσσας της Γ' Δημοτικού | el |
dc.title.alternative | Collaboration skills through the creation of digital stories in the 3rd grade language course | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Troussas, Christos | |
dc.contributor.committee | Verdis, Athanasios | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Μηχανικών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστών | el |
dc.contributor.master | Ψηφιακός Μετασχηματισμός και Εκπαιδευτική Πράξη | el |
dc.description.abstracttranslated | The use of the innovative pedagogical method of digital storytelling leads to the cultivation of important skills for the 21st century classroom and in particular to the cultivation or improvement of the skill of collaboration, so that students do not get bored when dealing with theoretical lessons. This thesis examines the way in which the cooperation of the groups of third grade students evolves, who, by dealing with the text "Extraordinary measures in Lilipoupoli for smog" οf the Language course and through the performance of different types of activities, manage to cultivate the skill of cooperation among themselves. It should be noted that in order to better understand and make sense of the elements of the text, the students come into contact with three different representations of the new knowledge (printed and digital conceptual map, dramatization technique, storyboard), ending up for the first time in the digital narration of the scene they chose from the text. This step-by-step conceptualization carried out using the digital software bubbl.us and StoryboardThat offers equal learning opportunities to the students. Indeed, the teacher relies heavily on the collaborative strategy of "Think-Pair-Share". | el |