dc.contributor.advisor | Papageorgiou, Efstathia | |
dc.contributor.author | Χατζηβασιλειου, Κυριάκος | |
dc.date.accessioned | 2023-12-21T11:04:19Z | |
dc.date.available | 2023-12-21T11:04:19Z | |
dc.date.issued | 2023-02-09 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/5765 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-5602 | |
dc.format.extent | 40 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.publisher | Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.) | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Συμπεριληπτική εκπαίδευση | el |
dc.subject | Διαφοροποιημένη διδασκαλία | el |
dc.subject | Καθολικός σχεδιασμός μάθησης | el |
dc.title | Συμπεριληπτική εκπαίδευση & διαφοροποιημένη διδασκαλία: Βασικές αρχές και πρακτικές | el |
dc.title.alternative | Inclusive education & differentiated instruction: Basic principles and practices | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Παναγιωτοπούλου, Ιωάννα-Σταματίνα | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιας | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Βιοϊατρικών Επιστημών | el |
dc.contributor.master | Παιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων | el |