Εμφάνιση απλής εγγραφής

Οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών προσχολικής ηλικίας για τον τραυλισμό

dc.contributor.advisorPILIOURAS, PANAGIOTIS
dc.contributor.authorΔαλάπα, Παρασκευή
dc.date.accessioned2024-01-10T10:49:28Z
dc.date.available2024-01-10T10:49:28Z
dc.date.issued2023-11
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/5799
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-5636
dc.description.abstractΟ σκοπός της εργασίας αυτής είναι να διερευνήσει ποιες είναι οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών της προσχολικής ηλικίας για το τραυλισμό. Συγκεκριμένα, η εργασία βασίζεται στην επιστημονική μελέτη των Crowe και Walton (1981) και εφαρμόζει το ερωτηματολόγιο με τίτλο «Έρευνα για τις Αντιλήψεις των Δασκάλων απέναντι στον Τραυλισμό» (“Teacher Attitudes Toward Stuttering Survey” - TATS). Τα δεδομένα που συλλέγονται από το ερωτηματολόγιο αναλύονται σε δύο επίπεδα. Στο πρώτο επίπεδο αναλύονται οι μέσοι όροι των απαντήσεων των συμμετεχόντων σε σχέση με τις αντιλήψεις, ενώ στο δεύτερο το δείγμα διαχωρίζεται σε επιμέρους ομάδες ώστε να εφαρμοστεί ανάλυση διασταυρωμένης πινακοποίησης (crosstabs). Τα βασικά αποτελέσματα από την ανάλυση των απαντήσεων του ερωτηματολογίου είναι τα ακόλουθα: 1. οι εκπαιδευτικοί φαίνεται να έχουν γενικά σωστές αντιλήψεις σε σχέση με τον τραυλισμό, 2. οι εκπαιδευτικοί μεν αναγνωρίζουν τη σημασία του τραυλισμού και έχουν σωστές αντιλήψεις για τις συμπεριφορές τους απέναντι στο φαινόμενο αυτό, αλλά φαίνεται να μην έχουν γνώσεις «τεχνικής φύσης» για την αντιμετώπισή του, και 3. οι εκπαιδευτικοί φαίνεται να μην είναι σίγουροι για τις γνώσεις τους σχετικά με το αν θεραπεύεται ή όχι ο τραυλισμός. Από την ανάλυση διασταυρωμένης πινακοποίησης προέκυψε ότι το επίπεδο σπουδών φαίνεται να επηρεάζει σημαντικά τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών σχετικά με τον τραυλισμό, όπως επίσης και ότι οι εκπαιδευτικοί που έχουν παρακολουθήσει κάποιο σεμινάριο για τον τραυλισμό φαίνεται να είναι πιο ικανοί να διαχειριστούν την κατάσταση.el
dc.format.extent65el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΤραυλισμόςel
dc.subjectΠροσχολική ηλικίαel
dc.subjectΕκπαιδευτικοίel
dc.subjectΑντιλήψειςel
dc.titleΟι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών προσχολικής ηλικίας για τον τραυλισμόel
dc.title.alternativePreschool teachers’ perceptions about stutteringel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeePapageorgiou, Efstathia
dc.contributor.committeeKriebardis, Anastasios
dc.contributor.facultyΣχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιαςel
dc.contributor.departmentΤμήμα Βιοϊατρικών Επιστημώνel
dc.contributor.masterΠαιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεωνel
dc.description.abstracttranslatedThe main objective of this paper is to investigate the pre-school teachers' perceptions of stuttering. Specifically, the paper is based on the scientific study of Crowe and Walton (1981) and applies the questionnaire entitled "Teacher Attitudes Toward Stuttering Survey" (TATS). The data collected from the questionnaire is analyzed at two levels. At the first level, the mean scores of the participants' responses are analyzed in relation to their perceptions, while at the second, the sample is divided into individual groups in order to apply a crosstab analysis. The main results from the analysis of the answers to the questionnaire are the following: 1. teachers seem to have generally correct perceptions in relation to stuttering, 2. teachers recognize the importance of stuttering and have correct perceptions of their attitudes towards this phenomenon, but they seem to lack the "technical" knowledge to deal with it, and 3. teachers seem to be unsure of their knowledge about whether or not stuttering is curable. From the cross-tabulation analysis, it emerged that the level of education seems to significantly influence teachers' perceptions of stuttering, and that teachers who have attended a seminar on stuttering seem to be more able to manage the situation.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές