dc.contributor.advisor | Νταλιάνης, Κλήμης | |
dc.contributor.advisor | Παναγιωτακοπούλου, Ιωάννα - Σταματίνα | |
dc.contributor.author | Τσακιρίδου, Αθηνά | |
dc.date.accessioned | 2024-02-16T12:32:04Z | |
dc.date.available | 2024-02-16T12:32:04Z | |
dc.date.issued | 2024-02-15 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/5900 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-5736 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία σχετίζεται με τη Συμπεριληπτική Εκπαίδευση και τον σημαντικό ρόλο, ως έννοια που αυτή διαδραματίζει αναφορικά με την ισότιμη συμμετοχή όλων των ανθρώπων στην εκπαίδευση και στην γενικότερη εκπαιδευτική διαδικασία. Ειδικότερα στην εργασία αυτή γίνεται λόγος για την συμπερίληψη των κωφών και βαρήκοων μαθητών.
Επιπρόσθετα, γίνεται αναφορά στην Νοηματική Γλώσσα ως επίσημη γλώσσα των Κωφών και ιδιαίτερα μέσα από μια εκτενή βιβλιογραφική έρευνα τονίζονται τα οφέλη της Νοηματικής Γλώσσας τόσο για τους κωφούς/βαρήκοους όσο και για τον ακούοντα πληθυσμό. Ιδιαίτερα, αναφέρονται τα οφέλη της Νοηματικής Γλώσσας στα παιδιά με ειδικές ανάγκες, στα παιδιά με ακοή κωφών γονέων, στα οφέλη εκμάθησης και χρήσης της Νοηματικής Γλώσσας στη βρεφική και νηπιακή ηλικία, στην επίδραση της Νοηματικής Γλώσσας στον συναισθηματικό μας κόσμο και τέλος τα οφέλη της Νοηματικής Γλώσσας στο σχολικό περιβάλλον.
Τέλος, αναφέρονται ενδεικτικές μορφές υποστηρικτικής τεχνολογίας τόσο στον ελλαδικό χώρο όσο και διεθνώς για τη μάθηση και χρήση της Νοηματικής Γλώσσας. | el |
dc.format.extent | 56 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.publisher | Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.) | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Συμπεριληπτική Εκπαίδευση | el |
dc.subject | Ελληνική Νοηματική Γλώσσα | el |
dc.subject | Κωφοί | el |
dc.subject | Βαρήκοοι | el |
dc.subject | Οφέλη Νοηματικής Γλώσσας | el |
dc.title | Η Νοηματική Γλώσσα και τα οφέλη εκμάθησής της για τους κωφούς/βαρήκοους μαθητές. Η συμβολή της υποστηρικτικής τεχνολογίας. | el |
dc.title.alternative | Sign Language and its benefits for the inclusion of Deaf/Hard of Hearing students. The role of Assistive Technology. | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Νταλιάνης, Κλήμης | |
dc.contributor.committee | Παναγιωτακοπούλου, Ιωάννα - Σταματίνα | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιας | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Βιοϊατρικών Επιστημών | el |
dc.contributor.master | Παιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων | el |
dc.description.abstracttranslated | The present paper is related to Inclusive Education and the important role it plays as a concept regarding the equal participation of all people in education and in the general educational process. In particular, this paper deals with the inclusion of deaf and hard of hearing students.
In addition, reference is made to Sign Language as the official language of the Deaf and, in particular, through an extensive literature survey, the benefits of Sign Language for both the deaf/hard of hearing and the hearing population are highlighted. In particular, the benefits of Sign Language for children with special needs, for children with hearing deaf parents, the benefits of learning and using Sign Language in infancy and early childhood, the impact of Sign Language on our emotional world and finally the benefits of Sign Language in the school environment.
Finally, indicative forms of assistive technology both in Greece and internationally for the learning and use of Sign Language are mentioned. | el |