dc.contributor.advisor | Moundridou, Maria | |
dc.contributor.author | Καραγιάννη, Ειρήνη | |
dc.date.accessioned | 2024-02-16T12:35:52Z | |
dc.date.available | 2024-02-16T12:35:52Z | |
dc.date.issued | 2024-02-15 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/5901 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-5737 | |
dc.description.abstract | Τις τελευταίες δεκαετίες, η εκπαίδευση έχει αποκτήσει συμπεριληπτικό χαρακτήρα και έχει αγκαλιάσει τη μοναδικότητα κάθε ατόμου που την απαρτίζει είτε η διαφορετικότητά του έγκειται στις ειδικές εκπαιδευτικές του ανάγκες είτε σε πολιτισμικές διαφορές είτε σε οτιδήποτε άλλο διαχωρίζει κάθε ανθρώπινο ον από όλα τα υπόλοιπα. Προς αυτήν την κατεύθυνση, επιστρατεύτηκε η τεχνολογία, η οποία αποδείχθηκε ο καλύτερος σύμμαχος στη δημιουργία εκπαιδευτικών στρατηγικών οι οποίες να είναι προσβάσιμες από όλους και προσαρμόσιμες στις ανάγκες και στις ιδιαιτερότητες καθενός. Η τεχνητή νοημοσύνη εργάστηκε πάνω στις βάσεις που έθεσε η υποστηρικτική τεχνολογία και οικοδόμησε ένα ισχυρά συμπεριληπτικό εκπαιδευτικό πλαίσιο, αναπτύσσοντας πλήθος εκπαιδευτικών εφαρμογών. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη των συγκεκριμένων εφαρμογών και η συμβολή τους στη γνωστική και συναισθηματική ενίσχυση των μαθητών και μαθητριών με μαθησιακές δυσκολίες. Για αυτόν τον σκοπό, προηγήθηκε η ταξινόμηση των ειδών των εκπαιδευτικών εφαρμογών τεχνητής νοημοσύνης. Στη συνέχεια, μελετήθηκαν οι τρόποι με τους οποίους μπορούν να συμβάλλουν στη συμπεριληπτική εκπαίδευση και στην ειδική αγωγή. Τέλος, για κάθε είδος δόθηκαν παραδείγματα εφαρμογής της χρήσης τους σε αυτό το εκπαιδευτικό πλαίσιο. | el |
dc.format.extent | 150 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.publisher | Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.) | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Ειδική αγωγή | el |
dc.title | Εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης για την υποστήριξη της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης και της ειδικής αγωγής | el |
dc.title.alternative | Artificial Intelligence applications for the support of inclusive and special education | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Νταλιάνης, Κλήμης | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιας | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Βιοϊατρικών Επιστημών | el |
dc.contributor.master | Παιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων | el |
dc.description.abstracttranslated | In the recent decades, education has evolved towards inclusivity, embracing the uniqueness of each individual, whether it lies in special educational needs, cultural differences, or any other factor that sets each human being apart from others. In this direction, technology has been enlisted as the most valuable ally in creating educational strategies that are accessible to all and adaptable to the needs and peculiarities of each learner. Artificial intelligence, building upon the foundations laid by technology, has constructed a robust inclusive educational framework, developing a multitude of educational applications. The aim of this dissertation is to study these specific applications and their contribution to the cognitive and emotional enhancement of students with learning difficulties. To achieve this goal, we initially categorized the types of artificial intelligence educational applications. Subsequently, we examined how they can contribute to inclusive education and special education. Finally, for each type, we provided examples of their application within this educational framework. This research underscores the pivotal role that technology, particularly artificial intelligence, plays in advancing inclusive education and special education, providing tailored solutions to address the diverse needs of learners. | el |