Ο θεσμός του ΚΕΠ ως φορέας ενσωμάτωσης καινοτόμων εφαρμογών στο δημόσιο τομέα και προτάσεις περαιτέρω βελτίωσης
The institution of Citizen Service Center as a carrier of innovative applications in public services and further improvement suggestions
Keywords
ΚΕΠ ; Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών ; Βελτίωση ; Δημόσια διοίκηση ; Ηλεκτρονική διακυβέρνηση ; ΚαινοτομίαAbstract
Ο σκοπός της διπλωματικής εργασίας ,είναι να παρουσιάσει τις καινοτόμες πρακτικές εφαρμογές του θεσμού του ΚΕΠ και τις προτάσεις περαιτέρω βελτίωσης του Θεσμού . Γίνεται ανάλυση σε μια νέα καινοτομία ,που θα μπορεί ο κάθε πολίτης ,πριν την επίσκεψη του στα ΚΕΠ , να ενημερωθεί για τα δικαιολογητικά που απαιτούνται σε κάθε περίπτωση. Η έρευνα του συγκεκριμένου θέματος περιλαμβάνει εκτός τη συλλογική έρευνα των πληροφοριών και την ατομική έρευνα με τοποθέτηση της υπάρχουσας εργασιακής εμπειρίας της ερευνήτριας και θέσης ως προϊσταμένη τμήματος. Πιο συγκεκριμένα γίνεται ανάλυση και περιγραφή, μέσω της βιβλιογραφικής επισκόπησης της έννοιας της καινοτόμου εφαρμογής ,με την βοήθεια του σχεδιασμού ενός συστήματος τηλεφωνικής επικοινωνίας ,για να ενημερώνεται και να εξυπηρετείται σωστά οι πολίτης, πριν εισέλθει στο ΚΕΠ ,με σκοπό να μειωθεί στο ελάχιστο η άσκοπη μετακίνηση του. Η αξιολόγηση της έρευνας αυτής γίνεται με την βοήθεια ερωτηματολογίου χρησιμοποιώντας την ποιοτική μέθοδο. Με αυτό τον τρόπο επιδιώκεται, τόσο οι απλοί εργαζόμενοι ,οι πολίτες και η ανώτερη διοίκηση του οργανισμού να απολαμβάνουν, τα πολλαπλά οφέλη ,όσον αφορά το αντικείμενο μελέτης, στο σύγχρονο κόσμο ,σε μια παγκόσμια πραγματικότητα που συνεχώς εξελίσσεται και καινοτομεί .
Abstract
The purpose of the thesis is to present the innovative practical applications of the KEP institution and the proposals for further improvement of the Institution. A new innovation is being analyzed, which will allow every citizen, before visiting the KEP, to be informed about the supporting documents required in each case. The research of the specific topic includes, apart from the collective research of the information, and the individual research with the placement of the researcher's existing work experience and position as head of department. More specifically, an analysis and description is made, through the bibliographic overview of the concept of the innovative application, with the help of the design of a telephone communication system, in order to inform and serve the citizen properly, before entering the KEP, with the aim of reducing to a minimum the unnecessary movement of. The evaluation of this research is done with the help of a questionnaire using the qualitative method. In this way, it is sought that both ordinary workers, citizens and the higher management of the organization enjoy the multiple benefits, regarding the subject of study, in the modern world, in a global reality that is constantly evolving and innovating.