dc.contributor.advisor | Ntalianis, Klimis | |
dc.contributor.author | Σαραντοπούλου, Ιωάννα | |
dc.date.accessioned | 2024-02-20T10:58:37Z | |
dc.date.available | 2024-02-20T10:58:37Z | |
dc.date.issued | 2024-02-15 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/5918 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-5754 | |
dc.description.abstract | Εισαγωγή: Στη σημερινή εποχή οι Νέες Τεχνολογίες αποτελούν σημαντικό μέρος της καθημερινής ζωής των ανθρώπων. Φυσικά δεν είναι δυνατόν να μην επηρεάσουν και τον τομέα της εκπαίδευσης. Η εισαγωγή τους στην εκπαιδευτική διαδικασία προσφέρει πολλά οφέλη ήδη από την προσχολική ηλικία. Όλο και περισσότεροι εκπαιδευτικοί απομακρύνονται από τον παραδοσιακό τρόπο διδασκαλίας, επιμορφώνονται και χρησιμοποιούν τα νέα ψηφιακά μέσα στη διδασκαλία τους, χωρίς να χάνουν φυσικά τον παιδαγωγικό τους ρόλο, θέλοντας να προσελκύσουν το ενδιαφέρον όλων των παιδιών. Αξιοσημείωτη είναι η συμβολή των Νέων Τεχνολογιών στην Ειδική Αγωγή. Συγκεκριμένα τα παιδιά με Αυτισμό επωφελούνται από την ενασχόληση τους με τα νέα μέσα και σημειώνουν σημαντικές προόδους στην εκπαίδευση, στην αυτονομία και στην κοινωνικοποίηση τους. Στη συγκεκριμένη διπλωματική εργασία παρουσιάζεται μια πληθώρα ψηφιακών μέσων που στοχεύουν στη βελτίωση της επικοινωνίας των παιδιών, στην παροχή κινήτρων για μάθηση και στην αντιμετώπιση των δυσκολιών τους.
Σκοπός: Στη συγκεκριμένη διπλωματική εργασία γίνεται μια προσπάθεια να ερευνήσουμε τη συμβολή των Νέων Τεχνολογιών στην εκπαίδευση των παιδιών με αυτισμό, στην κοινωνικοποίηση τους, στην ανεξαρτησία τους και στην ένταξη τους στο κοινωνικό περιβάλλον.
Μέθοδος: Η διπλωματική εργασία βασίζεται σε βιβλιογραφική έρευνα
Συμπεράσματα: Η ένταξη των Νέων Τεχνολογιών συμβάλλει θετικά στην εκπαίδευση των παιδιών με αυτισμό, στην κοινωνικοποίηση και στην αυτονομία τους. Τα παιδιά αισθάνονται ευχαρίστηση και αυτοπεποίθηση μέσα από την επαφή τους με τα νέα ψηφιακά εργαλεία. | el |
dc.format.extent | 49 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.publisher | Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.) | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Αυτισμός | el |
dc.subject | Νέες Τεχνολογίες | el |
dc.title | Η αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών στην εκπαίδευση των παιδιών με Αυτισμό | el |
dc.title.alternative | The exploitation of new technologies in education of autistic children | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Moundridou, Maria | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιας | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Βιοϊατρικών Επιστημών | el |
dc.contributor.master | Παιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων | el |
dc.description.abstracttranslated | Introduction: In today's era New Technologies are an important part of people's daily life. Of course, it is not possible not to affect the education sector as well. Introducing them to the educational process offers many benefits already from preschool age. More and more teachers are moving away from the traditional way of teaching, are trained and use the new digital means in their teaching, without naturally losing their pedagogical role, wanting to attract the interest of all children. The contribution of New Technologies to Special Education is noteworthy. In particular, children with Autism benefit from their engagement with new media and make significant progress in their education, autonomy and socialization. This thesis presents a multitude of digital media aimed at improving children's communication, motivating them to learn and addressing their difficulties.
Purpose: In this particular thesis, an attempt is made to investigate the contribution of New Technologies to the education of children with autism, their socialization, their independence and their inclusion in society.
Method: The dissertation is based on bibliographic research
Discussion: The inclusion of New Technologies contributes positively to the education of children with autism, to their socialization and autonomy. Children feel pleasure and self-confidence through their contact with new digital tools. | el |