dc.contributor.advisor | Panopoulos, Vasileios | |
dc.contributor.author | Μιχάλακ, Ελένη Χρυσή | |
dc.date.accessioned | 2024-02-23T10:19:02Z | |
dc.date.available | 2024-02-23T10:19:02Z | |
dc.date.issued | 2024-02-16 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/5946 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-5782 | |
dc.description.abstract | Η μουσική και η κίνηση αποτελούν δυο βασικά χαρακτηριστικά που κατέχουν σημαντική θέση στη ζωή των ανθρώπων από την αρχαιότητα μέχρι και σήμερα. Στις αρχές του προηγούμενου αιώνα, σημαντικοί καλλιτέχνες, μεταξύ των οποίων ο Dalcroze και ο Orff, αποφάσισαν να ενώσουν την μουσική με την κίνηση και τον λόγο. Έτσι προέκυψε η γέννηση της μουσικοκινητικής αγωγής, της εκπαιδευτικής δηλαδή διαδικασίας που συνδυάζει τα τρία παραπάνω στοιχεία και δίνει ιδιαίτερη έμφαση στη βιωματική αγωγή και στο παιχνίδι. Η ανάπτυξη της μουσικοκινητικής αντίληψης επιτυγχάνεται ήδη από την βρεφική ηλικία και στην προσχολική ηλικία βρίσκεται σε αρκετά προχωρημένο επίπεδο σε επίπεδο ρυθμού, κίνησης, τραγουδιού και ακουστικής αντίληψης. Σκοπός της εργασίας είναι η συλλογή, η αξιολόγηση και ανάλυση δεδομένων σχετικά με την μουσικοκινητική αντίληψη των παιδιών προσχολικής ηλικίας. Ακόμα, τονίζεται η σπουδαιότητα της μουσικοκινητικής εκπαίδευσης μέσα από την παρουσίαση της γέννησης, των εμπνευστών και των βασικών χαρακτηριστικών των μουσικοπαιδαγωγικών συστημάτων που είναι ευρέως γνωστά μέχρι σήμερα. | el |
dc.format.extent | 66 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.publisher | Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.) | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Θεωρίες μάθησης | el |
dc.subject | Μουσικοκινητική αγωγή | el |
dc.subject | Προσχολική ηλικία | el |
dc.title | Η ανάπτυξη της μουσικοκινητικής αντίληψης των παιδιών προσχολικής ηλικίας | el |
dc.title.alternative | The development of perception of musical movement in preschoolers | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Panopoulos, Vasileios | |
dc.contributor.committee | Κώτη, Φωτεινή- Αικατερίνη | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιας | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Βιοϊατρικών Επιστημών | el |
dc.contributor.master | Παιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων | el |
dc.description.abstracttranslated | Music and movement are two basic characteristics that hold an important place in people's lives from ancient times until today. At the beginning of the last century, important artists, including Dalcroze and Orff, decided to combine the art of music with movement and speech. This is how music-kinetic education was born, which is the educational process that combines the three elements above and places special emphasis on experiential education and play. The development of music-motor perception is already achieved from infancy and in preschool age it is at a fairly advanced level in terms of rhythm, movement, singing and auditory perception. The purpose of this thesis, is the collection, evaluation and analysis of data on the music movement perception of preschool children. Furthermore, the importance of music movement education is emphasized through the presentation of the birth, the initiators and the main characteristics of the music education systems that are widely known to this day. | el |