dc.contributor.advisor | Meintasi, Athanasia | |
dc.contributor.author | Λιούμη, Βαλέρια | |
dc.date.accessioned | 2024-02-23T10:52:59Z | |
dc.date.available | 2024-02-23T10:52:59Z | |
dc.date.issued | 2024-02-16 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/5949 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-5785 | |
dc.description.abstract | Στην παρούσα βιβλιογραφική ανασκόπηση διερευνώνται οι έννοιες της ειδικής αγωγής, της αναπηρίας, της ένταξης και της συμπερίληψης. Έννοιες οι οποίες δεν είναι απόλυτα σαφείς και ξεκάθαρες για όλα τα εκπαιδευτικά συστήματα και καθορίζονται σε μεγάλο βαθμό από τις πολιτικές που κυριαρχούν σε κάθε χώρα. Επεξηγείται συνοπτικά η διαμόρφωση της ταυτότητας των ατόμων με αναπηρία καθώς και η επίδραση της οικογένειάς τους στη δόμηση της αυτοεικόνας τους. Επίσης, καθώς ορίζεται και προσεγγίζεται η ενταξιακή εκπαίδευση γίνονται και οι απαραίτητες διευκρινίσεις σχετικά με τις διαφορές της ένταξης και της συμπερίληψης. Συνεχίζοντας, αφού οριστεί η συμπερίληψη, γίνεται μια σύντομη ιστορική αναδρομή της παγκοσμίως και αναφέρονται οι βασικές φιλοσοφικές αρχές που διέπουν τη συμπεριληπτική εκπαίδευση, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά της. Επιπλέον, προσεγγίζοντας την πρακτική εφαρμογή της συμπερίληψης, καταγράφονται οι προϋποθέσεις ευόδωσης του εγχειρήματος και η αξία της πρώιμης παρέμβασης. Καθώς η εργασία φτάνει προς το τέλος, αντικείμενό της γίνεται η έννοια του παιχνιδιού, επιδιώκεται η αποσαφήνιση του όρου και αναφέρονται οι διάφοροι τύποι παιχνιδιού. Τέλος, γίνεται μνεία στο σημαντικό ρόλο του παιχνιδιού ως μέσο συμπερίληψης και ακολουθεί ο επίλογος και οι κριτικές τοποθετήσεις, καθώς το ζήτημα της συμπερίληψης είναι αρκετά σύνθετο και πολυπαραγοντικό και για αυτούς τους λόγους χρειάζεται η περαιτέρω ανάλυσή του. | el |
dc.format.extent | 56 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.publisher | Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.) | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Αναπηρία | el |
dc.subject | Ειδική Αγωγή | el |
dc.subject | Ένταξη | el |
dc.subject | Συμπερίληψη | el |
dc.subject | Εκπαίδευση | el |
dc.subject | Ισότητα | el |
dc.subject | Δικαιώματα | el |
dc.subject | Αναποτελεσματικότητα | el |
dc.subject | Αναδιάρθρωση | el |
dc.title | Συμπερίληψη των παιδιών με αναπηρία στο γενικό σχολείο: προϋποθέσεις πραγμάτωσης ενός σχολείου για όλους | el |
dc.title.alternative | The inclusion of children with disabilities in general school: implementa-tion conditions of a school for all | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Τράπαλη, Μαρία | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιας | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Βιοϊατρικών Επιστημών | el |
dc.contributor.master | Παιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων | el |
dc.description.abstracttranslated | This paper explores the meanings of special education, disability, integration and inclusion. The definitions of these meanings are not quite clear for the educational systems worldwide as they are defined by the different educational policies that take place in each country. The identity shaping of a handicapped person is being annotated briefly and so is the family impact on the structuring of their self-image. While the integrated education is being defined and approached, all the needed clarifications regarding the differences between the integration and inclusion are also mentioned. To continue, after clarifying the definition of inclusion, there is a brief history of it on a global level and some basic philosophical principles are being mentioned that have to do with the inclusive education and its advantages and disadvantages. Additionally, a practical approach of inclusion is being held and the implementation conditions are being recorded. It is also argued that early inter-vention has significant results. As the paper reaches to an end, a new definition appears, the notion of play and the different types of play are being mentioned. In addition, there is some further in-formation about the importance of gaming as a way of inclusion. Finally, some very specific reviews are being mentioned since inclusion is a very complex and multifactorial topic and therefore extra analysis is needed. | el |