dc.contributor.advisor | Σιδηροπούλου, Τρυφαίνη | |
dc.contributor.advisor | Παναγιωτακοπούλου, Ιωάννα - Σταματίνα | |
dc.contributor.author | Οικονόμου, Βασιλική | |
dc.date.accessioned | 2024-02-28T10:27:23Z | |
dc.date.available | 2024-02-28T10:27:23Z | |
dc.date.issued | 2024-02-16 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/5967 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-5803 | |
dc.description.abstract | Το παιχνίδι αποτελεί μια βασική δραστηριότητα στη ζωή των παιδιών μέσα από την οποία εξελίσσονται και ωριμάζουν σε κάθε στάδιο της ανάπτυξής τους. Επίσης, το παιχνίδι έχει εντοπιστεί ότι διαθέτει πολύτιμες πτυχές στο πλαίσιο της μάθησης, αφού τα παιδιά μέσα από τις δραστηριότητες παιχνιδιού κατανοούν τον κόσμο γύρω τους. Στην παρούσα εργασία διερευνάται η χρήση του παιχνιδιού στο πεδίο της Ειδικής Αγωγής, και συγκεκριμένα μελετάται η χρήση του παιχνιδιού ως εργαλείου διάγνωσης και παρέμβασης για παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Για το σκοπό της έρευνας αυτής αξιοποιήθηκε η μέθοδος της βιβλιογραφικής ανασκόπησης. Η βιβλιογραφική έρευνα υπογραμμίζει τον κομβικό ρόλο του παιχνιδιού στην ειδική αγωγή. Το παιχνίδι δεν είναι απλώς μια δραστηριότητα αναψυχής, αλλά τελικά είναι ένα δυναμικό εργαλείο που βοηθά στην αξιολόγηση, τη διάγνωση και την παρέμβαση για τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Οι στρατηγικές που βασίζονται στο παιχνίδι έχουν τη δυνατότητα να ενδυναμώσουν τα παιδιά, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να ξεπεράσουν τις προκλήσεις και να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητές τους. Ως εκ τούτου, είναι επιτακτική ανάγκη οι εκπαιδευτικοί, οι επαγγελματίες και οι ερευνητές να συνεχίσουν να αγκαλιάζουν τη μεταμορφωτική δύναμη του παιχνιδιού για να διασφαλίσουν ότι κάθε παιδί, ανεξάρτητα από τις ικανότητές του, έχει την ευκαιρία να παίξει, να μάθει και να ευδοκιμήσει. | el |
dc.format.extent | 57 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.publisher | Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.) | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Παιχνίδι | el |
dc.subject | Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες | el |
dc.subject | Διάγνωση | el |
dc.subject | Παρέμβαση | el |
dc.subject | Ανάπτυξη | el |
dc.title | Η αξιοποίηση του παιχνιδιού ως μέσο για την ανίχνευση και την εκπαιδευτική παρέμβαση παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες | el |
dc.title.alternative | The play as a means of detection and intervention for children with special educational needs | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Σιδηροπούλου - Κανέλλου, Τρυφαίνη | |
dc.contributor.committee | Παναγιωτακοπούλου, Ιωάννα - Σταματίνα | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιας | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Βιοϊατρικών Επιστημών | el |
dc.contributor.master | Παιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων | el |
dc.description.abstracttranslated | Play is a basic activity in children's lives through which they grow and mature at every stage of their development. Play has also been identified as having valuable aspects in the context of learning, as children through play and such activities understand the world around them. This paper explores the use of play in the field of special education, and in particular studies the use of play as a diagnostic and intervention tool for children with special educational needs. For the purpose of this research, the method of literature review was used. The literature review highlights the pivotal role of play in special education. Play is not just a recreational activity, but ultimately it is a dynamic tool that aids in assessment, diagnosis and intervention for children with special educational needs. Play-based strategies and interventions have the potential to empower children, enabling them to overcome challenges and reach their full potential. Therefore, it is crucial for educators, practitioners and researchers to continue to embrace the transformative power of play to ensure that every child, regardless of ability, has the opportunity to play, learn and thrive. | el |