Δημιουργία συσκευασιών καλλυντικών προϊόντων με βάση το ελαιόλαδο
Creation of packaging for cosmetic products based on olive oil
Λέξεις-κλειδιά
Λογότυπο ; Καλλυντικά ; Συσκευασία ; Εταιρική ταυτότητα ; BrandingΠερίληψη
Στην παρούσα πτυχιακή εργασία παρουσιάζεται ο σχεδιασμός συσκευασιών, branding και καμπάνιας μιας νέας σειράς καλλυντικών προϊόντων. Το brand έχει την ονομασία «karpos» και η φιλοσοφία πίσω από το project είναι το λανσάρισμα καλλυντικών προϊόντων με βασικό συστατικό το κρητικό ελαιόλαδο. Τα προϊόντα αυτά θα παράγονται στην Ελλάδα και θα διεξάγονται/ πωλούνται σε χώρες του εξωτερικού, ως μια premium σειρά φυσικών και ελληνικών προϊόντων. Η εργασία έχει στόχο: την πραγμάτωση της εταιρικής ταυτότητας, την σχεδίαση των συσκευασιών, την υλοποίηση των δοχείων των προϊόντων και τον σχεδιασμό του brand με την ανάλογη καμπάνιας προώθησης της σειράς των προϊόντων της. Μέσα από αυτή την πτυχιακή εργασία, εξετάζεται κατά κύριο λόγο ο σχεδιασμός μιας συσκευασίας και το σχεδιαστικό background μίας εταιρείας καλλυντικών (δηλαδή τα στοιχεία του branding, η εικόνα της εταιρείας αλλά και η φιλοσοφία της). Στόχος της πτυχιακής εργασίας είναι να μεταδώσει νέες ιδέες στον κλάδο της συσκευασίας μέσω της προώθησης σύγχρονων μελετών σχεδιασμού κουτιών, αλλά και της παρουσίασης της χρηστικότητας των ανακυκλώσιμων υλικών για την υλοποίηση νέων προϊόντων στην συσκευασία τους. Μέσα από έρευνες και μελέτες για το σύγχρονο σχεδιασμό σε καμπάνιες, λογότυπα και Branding, ολοκληρώνεται ο σχεδιασμός της σειράς των καλλυντικών προϊόντων λαδιού, δίνοντας τους αξία και προωθώντας τα εκτός Ελλάδος.
Περίληψη
This thesis presents the design of packaging, branding and campaign of a new range of cosmetic products. The brand is called "karpos" and the philosophy behind the project is the launch of cosmetic products with Cretan olive oil as a main ingredient. These products will be produced in Greece and carried/sold in foreign countries as a premium range of natural and Greek products. The project aims at: the realization of the corporate identity, the design of the packaging, the realization of the product containers and the design of the brand with the corresponding campaign to promote the product line. Through this thesis, the design of a packaging and the design background of a cosmetics company (i.e. the branding elements, the company's image and its philosophy) are primarily examined. The aim of the thesis is to convey new ideas in the packaging industry by promoting contemporary box design studies and also by presenting the usability of recyclable materials for the implementation of new products in their packaging. Through research and studies on modern design in campaigns, logos and branding, the design of the cosmetic oil products range is completed, giving them value and promoting them outside of Greece.