Εταιρική Ταυτότητα, Δημιουργία Ιστοσελίδας και Προωθητικού Υλικού για Ενοικιαζόμενα Δωμάτια με την Επωνυμία “Villa Athina” στο Πήλιο Μαγνησίας, Ελλάδα.
Corporate Design, Creation of the Website and Promotional Material for Apartments under the Brand “Villa Athina” in Pelion, Magnesia, Greece.
Πτυχιακή εργασία
Συγγραφέας
Σβάιτσερ, Αθηνά Άννα
Ημερομηνία
2024-03-07Επιβλέπων
Παπαδομανωλάκη, ΜαρίαΛέξεις-κλειδιά
Λογότυπο ; Επανασχεδιασμός ; Εταιρική Ταυτότητα ; Κατάλυμα ; Villa Athina ; Πήλιο ; Ποτιστικά ; Ενοικιαζόμενα Δωμάτια ; Σχεδιασμός Ιστοσελίδας ; Υπάρχουσα Επιχείρηση ; Σχεδιασμός Social Media ; ΞενοδοχείοΠερίληψη
Η εργασία αφορά το κατάλυμα Villa Athina, μια επιχείρηση με ήδη καταξιωμένη παρουσία στην αγορά, για
την οποία το ζητούμενο είναι η δημιουργία μιας νέας εταιρικής ταυτότητας, ξεκινώντας με τον επανασχε-
διασμό του λογοτύπου. Αυτό αποσκοπεί στην ενίσχυση της θέσης της στην αγορά, ενισχύοντας την εικόνα
της μέσα από ένα φρέσκο και σύγχρονο σχεδιασμό που αντανακλά τις αξίες και τη φιλοσοφία της.
Πέρα από το λογότυπο, ο επανασχεδιασμός περιλαμβάνει τον σχεδιασμό από την αρχή όλων των στοιχεί-
ων της εταιρικής ταυτότητας, όπως το πάτερν, το επιστολόχαρτο, οι επαγγελματικές κάρτες, μια πλήρως
ανανεωμένη ιστοσελίδα και μια δυναμική παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα. Αυτή η ολοκληρωμένη προσέγ-
γιση στοχεύει στη βελτίωση της επικοινωνίας με το κοινό και στην ενίσχυση της εταιρικής εικόνα.
Η στρατηγική αυτή επιδίωξη της Villa Athina για μια σύγχρονη και συνεπή εταιρική ταυτότητα αναμένεται
να οδηγήσει σε μια ανανεωμένη και δυναμική εικόνα στην αγορά. Η εστίαση σε μια ελκυστική και λειτουρ-
γική ιστοσελίδα, καθώς και η ενίσχυση της παρουσίας στα κοινωνικά μέσα, είναι κρίσιμα στοιχεία για την
επίτευξη αυτού του στόχου.
Περίληψη
The project concerns the Villa Athina accommodation, a business with an already established presence in the market, for which the goal is the creation of a new corporate identity, starting with the redesign of the logo. This aims to strengthen its position in the market by enhancing its image through a fresh and modern design that reflects its values and philosophy. Beyond the logo, the redesign includes the design from scratch of all elements of the corporate identity, such as the pattern, letterhead, business cards, a fully updated website, and a dynamic presence on social media. This comprehensive approach aims to improve communication with the public and strengthen the corporate image. This strategic pursuit of Villa Athina for a modern and consistent corporate identity is expected to lead to a renewed and dynamic market image. The focus on an attractive and functional website, as well as the strengthening of social media presence, are critical elements for achieving this goal.