Εμφάνιση απλής εγγραφής

Δυσλεξία και η επιρροή της στην ψυχολογία του παιδιού

dc.contributor.advisorΜιχαλόπουλος, Ευστάθιος
dc.contributor.authorΜπουγιούκου, Σοφία
dc.date.accessioned2024-03-12T10:51:42Z
dc.date.available2024-03-12T10:51:42Z
dc.date.issued2024-02-15
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/6042
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-5878
dc.description.abstractΗ δυσλεξία αποτελεί ειδική μαθησιακή δυσκολία, ενώ αφορά τις δυσκολίες της γραφής και της ανάγνωσης. Στην παρούσα εργασία μελετάται το φαινόμενο της δυσλεξίας σε σχέση με τα προβλήματα που δημιουργεί στη ψυχολογία του παιδιού, μέσα από την γενική ανάλυση του φαινομένου, και την παρουσίαση προβλημάτων που αφορούν την ψυχολογία και την κοινωνική και συναισθηματική ζωή των δυσλεξικών παιδιών. Σκοπός της εργασίας είναι η κατανόηση του φαινομένου της δυσλεξίας και του αντίκτυπού της στην ψυχολογία του παιδιού. Η μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε είναι η βιβλιογραφική ανασκόπηση, όπου αφορά τον ορισμό, τα είδη, την αιτιολογία του φαινομένου από την νευρολογική σκοπιά, τα χαρακτηριστικά της δυσλεξίας, αλλά και τα συναισθηματικά και ψυχοκοινωνικά προβλήματα που προκαλεί στα δυσλεξικά παιδιά.el
dc.format.extent59el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΔυσλεξίαel
dc.subjectΜαθησιακές δυσκολίεςel
dc.subjectΨυχολογία δυσλεξικούel
dc.titleΔυσλεξία και η επιρροή της στην ψυχολογία του παιδιούel
dc.title.alternativeDyslexia and its influence on the child's psychologyel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΑνδρή, Ελισάβετ
dc.contributor.facultyΣχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιαςel
dc.contributor.departmentΤμήμα Βιοϊατρικών Επιστημώνel
dc.contributor.masterΠαιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεωνel
dc.description.abstracttranslatedDyslexia is a special learning disability, which also relates with the difficulties of writing and reading. In this paper, the phenomenon of dyslexia is studied in relation to the problems that it creates in the psychology of the child, through the general analysis of the phenomenon, and the presentation of problems concerning the psychology and the social and emotional life of dyslexic children. The purpose of this paper understanding the phenomenon of dyslexia and its impact on the child's psychology. The method that it is used isthe bibliographic review, which concerns the definition, the types, the etiology of the phenomenon from the neurological point of view, the characteristics of dyslexia, but also the emotional and psychosocial problems that it causes in dyslexic children.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές