dc.contributor.advisor | Μιχαλόπουλος, Ευστάθιος | |
dc.contributor.author | Μπουγιούκου, Σοφία | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T10:51:42Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T10:51:42Z | |
dc.date.issued | 2024-02-15 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/6042 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-5878 | |
dc.description.abstract | Η δυσλεξία αποτελεί ειδική μαθησιακή δυσκολία, ενώ αφορά τις δυσκολίες της γραφής και της ανάγνωσης. Στην παρούσα εργασία μελετάται το φαινόμενο της δυσλεξίας σε σχέση με τα προβλήματα που δημιουργεί στη ψυχολογία του παιδιού, μέσα από την γενική ανάλυση του φαινομένου, και την παρουσίαση προβλημάτων που αφορούν την ψυχολογία και την κοινωνική και συναισθηματική ζωή των δυσλεξικών παιδιών.
Σκοπός της εργασίας είναι η κατανόηση του φαινομένου της δυσλεξίας και του αντίκτυπού της στην ψυχολογία του παιδιού.
Η μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε είναι η βιβλιογραφική ανασκόπηση, όπου αφορά τον ορισμό, τα είδη, την αιτιολογία του φαινομένου από την νευρολογική σκοπιά, τα χαρακτηριστικά της δυσλεξίας, αλλά και τα συναισθηματικά και ψυχοκοινωνικά προβλήματα που προκαλεί στα δυσλεξικά παιδιά. | el |
dc.format.extent | 59 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.publisher | Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.) | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Δυσλεξία | el |
dc.subject | Μαθησιακές δυσκολίες | el |
dc.subject | Ψυχολογία δυσλεξικού | el |
dc.title | Δυσλεξία και η επιρροή της στην ψυχολογία του παιδιού | el |
dc.title.alternative | Dyslexia and its influence on the child's psychology | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Ανδρή, Ελισάβετ | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιας | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Βιοϊατρικών Επιστημών | el |
dc.contributor.master | Παιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων | el |
dc.description.abstracttranslated | Dyslexia is a special learning disability, which also relates with the difficulties of writing and reading. In this paper, the phenomenon of dyslexia is studied in relation to the problems that it creates in the psychology of the child, through the general analysis of the phenomenon, and the presentation of problems concerning the psychology and the social and emotional life of dyslexic children.
The purpose of this paper understanding the phenomenon of dyslexia and its impact on the child's psychology.
The method that it is used isthe bibliographic review, which concerns the definition, the types, the etiology of the phenomenon from the neurological point of view, the characteristics of dyslexia, but also the emotional and psychosocial problems that it causes in dyslexic children. | el |