Show simple item record

Αξιολόγηση εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης: Εναλλακτικό μοντέλο αξιολόγησης με τη χρήση των νέων τεχνολογιών

dc.contributor.advisorΜακρίδης, Σάββας
dc.contributor.authorΛαμπρινού, Καλλιόπη
dc.date.accessioned2024-03-15T09:30:50Z
dc.date.available2024-03-15T09:30:50Z
dc.date.issued2024-03
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/6086
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-5922
dc.description.abstractΗ δυσαρέσκεια των εκπαιδευτικών σχετικά με την αξιολόγηση όπως αποτυπώνεται στο ν. 4823/21, αποτελεί συχνά «μήλον της έριδος» μεταξύ των ίδιων και του κεντρικού συντονισμού. Στόχος της παρούσας έρευνας είναι αφενός η αποτύπωση του προβληματισμού τους σχετικά με το νέο νόμο για την αξιολόγηση στην εκπαίδευση και αφετέρου η ανάδειξη ενός μοντέλου αξιολόγησης όπου θα συμμετέχουν στην αξιολογική διαδικασία όλοι οι εμπλεκόμενοι, προάγοντας κατά αυτόν τον τρόπο την ισότητα και την αξιοκρατία και υποδαυλίζοντας ταυτόχρονα αναχρονιστικές μεθόδους ιεραρχικού ελέγχου της ποιότητας της απόδοσης.el
dc.format.extent125el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΑξιοκρατίαel
dc.subjectΝ. 4823/21el
dc.subjectΙσότηταel
dc.subjectΕκπαιδευτικοίel
dc.subjectΑξιολόγησηel
dc.subjectΜοντέλα αξιολόγησηςel
dc.titleΑξιολόγηση εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης: Εναλλακτικό μοντέλο αξιολόγησης με τη χρήση των νέων τεχνολογιώνel
dc.title.alternativeEvaluating primary and secondary teachers: An alternative assessment model using new technologiesel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΝταλιάνης, Κλήμης
dc.contributor.committeePsycharis, Yannis
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔημόσια Διοίκηση – Δημόσιο Μάνατζμεντel
dc.description.abstracttranslatedTeachers’ dissatisfaction with evaluation as reflected in Law No. 4823/2021, is often a “bone of contention” between teachers and central coordination. The aim of this research is, on the one hand, to capture their concerns about the new law on evaluation in education and, on the other hand, to highlight a model of evaluation where all stakeholders participate in the evaluation process, promoting equality and meritocracy while at the same time undermining anachronistic methods of hierarchical quality control of performance.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές