Εμφάνιση απλής εγγραφής

Το δημόσιο μάνατζμεντ και η ψηφιακή μεταρρύθμιση στην τελωνειακή διοίκηση

dc.contributor.advisorΝταλιάνης, Κλήμης
dc.contributor.authorΣπίντιος, Αντώνιος
dc.date.accessioned2024-03-19T12:36:56Z
dc.date.available2024-03-19T12:36:56Z
dc.date.issued2024-03-11
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/6117
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-5953
dc.description.abstractΟι ψηφιακές μεταρρυθμίσεις στην τελωνειακή διοίκηση αντιπροσωπεύουν έναν σημαντικό μετασχηματισμό που αντανακλά την ανάγκη για προσαρμογή και πρόοδο σε έναν ψηφιακό κόσμο. Με την ταχεία εξέλιξη της τεχνολογίας και την αύξηση του διεθνούς εμπορίου, οι παραδοσιακές διαδικασίες τελωνειακής διοίκησης έρχονται αντιμέτωπες με νέες προκλήσεις και απαιτήσεις. Στόχος της παρούσας έρευνας είναι η διερεύνηση των αντιλήψεων των τελωνειακών υπαλλήλων σχετικά με την ψηφιακή μεταρρύθμιση στην τελωνειακή διοίκηση. Ειδικότερα διερευνώνται οι προσωπικές εμπειρίες των τελωνειακών υπαλλήλων για την ψηφιακή μεταρρύθμιση, καθώς και οι απόψεις τους σχετικά με την εφαρμογή της. Επίσης, επιχειρεί να ανιχνεύσει τις στρατηγικές αντιμετώπισης των προβλημάτων εφαρμογής της ψηφιακής μεταρρύθμισης και τις αναπαραστάσεις για το μέλλον της. Το θέμα της εργασίας προσεγγίστηκε από τη σκοπιά της ποιοτικής έρευνας. Το δείγμα αποτέλεσαν 12 υπάλληλοι (τελωνειακοί και εκτελωνιστές) που εργάζονται και συνεργάζονται άμεσα με τελωνειακές υπηρεσίες της Βόρειας Πελοποννήσου (Τελωνείο Κορίνθου), οι οποίοι επιλέχθηκαν με τη μέθοδο της σκόπιμης και βολικής δειγματοληψίας. Για τη συλλογή των ερευνητικών δεδομένων χρησιμοποιήθηκε το εργαλείο των ημιδομημένων συνεντεύξεων. Η ανάλυση των δεδομένων υλοποιήθηκε με τη μέθοδο της θεματικής ανάλυσης. Από τη διεξαγωγή της έρευνας προέκυψε ότι η ψηφιακή μεταρρύθμιση στην τελωνειακή διοίκηση ενισχύει την αποτελεσματικότητα, τη διαφάνεια και την ασφάλεια των διαδικασιών ελέγχου εμπορευμάτων και ροής εμπορίου. Επιπλέον, συμβάλλει στη διευκόλυνση των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων και τη μείωση του διοικητικού φόρτου για τις εταιρείες, προωθώντας έτσι την οικονομική ανάπτυξη και την επιχειρηματικότητα. Συνεπώς, η ψηφιακή μεταρρύθμιση αναδεικνύεται ως καθοριστικής σημασίας για την ανάπτυξη και την ενίσχυση της τελωνειακής διοίκησης στην εποχή της 4η βιομηχανικής ψηφιακής επανάστασης.el
dc.format.extent103el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΤελωνειακή διοίκησηel
dc.subjectΔημόσιο μάνατζμεντel
dc.subjectΨηφιακή μεταρρύθμισηel
dc.subjectΕλληνική Τελωνειακή Υπηρεσίαel
dc.subjectΔημόσια διοίκησηel
dc.subjectΨηφιακός μετασχηματισμόςel
dc.titleΤο δημόσιο μάνατζμεντ και η ψηφιακή μεταρρύθμιση στην τελωνειακή διοίκησηel
dc.title.alternativePublic management and digital transformation in customs administrationel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeePsycharis, Yannis
dc.contributor.committeeNtanos, Stamatios
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔημόσια Διοίκηση – Δημόσιο Μάνατζμεντel
dc.description.abstracttranslatedDigital transformations in customs administration represent a major transformation that reflects the need to adapt and progress in a digital world. With the rapid development of technology and the increase in international trade, traditional customs administration procedures are faced with new challenges and requirements. The aim of this research is to investigate customs officials’ perceptions regarding the digital transformation in customs administration. In particular, the personal experiences of customs officials regarding the digital transformation are explored, as well as their opinions regarding its implementation. It also attempts to trace the strategies for dealing with the implementation problems of the digital transformation and the representations for its future. The topic of the work was approached from the perspective of qualitative research. The sample consisted of 12 customs officials (customs officials and customs officers) working and cooperating directly with the customs services of the Northern Peloponnese (Corinthian Customs), who were selected by the method of purposive and convenient sampling. The tool of semi-structured interviews was employed to collect the research data. The data analysis was implemented using the method of thematic analysis. From conducting the research, it emerged that the digital transformation in customs administration enhances the efficiency, transparency and security of the procedures for the control of goods and the flow of trade. In addition, it helps facilitate business activities and reduce the administrative burden for companies, thereby promoting economic growth and entrepreneurship. Therefore, digital transformation emerges as crucial for the development and strengthening of customs administration in the era of globalization and the digital revolution.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές