Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η βελτιστοποιημένη διαχείριση ενός στόλου οχημάτων που είναι απαραίτητα για την λειτουργία μιας πλήρης εξοπλισμένης εφοδιαστικής μονάδας

dc.contributor.advisorSpyridakos, Athanasios
dc.contributor.authorΖαφείρης, Αντώνιος
dc.date.accessioned2021-05-05T13:12:05Z
dc.date.available2021-05-05T13:12:05Z
dc.date.issued2021-02
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/611
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-462
dc.description.abstractΣτόχος της εργασίας αυτής, αποτελεί η ανάλυση και η εφαρμογή μεθόδων και διαδικασιών για τη βέλτιστη διαχείριση ενός στόλου οχημάτων σε μια εταιρεία “logistic” αλλά και η δημιουργία της απαιτούμενης υποδομής και υποστήριξης της. Ωστόσο θα πρέπει να αναφερθούν και να αξιοποιηθούν στο έπακρο τα οφέλη και οι διαθέσιμοι πόροι όπου διαθέτει, ελαχιστοποιώντας όμως τα κόστη μεταφοράς, το κόστος της αβεβαιότητας “κινδύνου” και άλλα λοιπά κόστη που ενέχουν και επιδρούν αρνητικά στην πορεία της εταιρείας. Οπότε θα παρουσιάσουμε και θα αναλύσουμε ενδελεχώς όλα τα στάδια της εφοδιαστικής αλυσίδας όπου υποχρεούται να περάσει ένα προϊόν κατά την παραλαβή του έως και την παράδοση του, το λεγόμενο “door to door”. Αυτή η διαδικασία μπορεί να περιλαμβάνει αρκετές συνδυασμένες μεταφορές για την ταχύτερη παράδοση του προϊόντος ή μπορεί και καθόλου αλλά και ανάλογα με τους όρους μεταφοράς του, τα λεγόμενα “Incoterms”, να διεκδικούνται και να διαφέρουν σε αρκετά χαρακτηριστικά κατά την μεταφορά του εμπορεύματος. Σημαντικός παράγοντας όπου καθορίζει τη λήψη των αποφάσεων, από τον τρόπο μεταφοράς και την ταχύτητα της παράδοσης των εμπορευμάτων έως οποιαδήποτε άλλη μεταβλητή εντός της αλυσίδας εφοδιασμού, αποτελεί το κόστος. Όπως διαπιστώνουμε για να επιτευχθούν επιτυχώς όλες οι λειτουργίες και να αναδιπλωθούν οι πτυχές μιας εφοδιαστικής αλυσίδας, είναι αναγκαία η άρση ομόφωνων συλλογικών αποφάσεων. Είναι πολύ σημαντικό να κατανοήσουμε ότι για τη μεταφορά ενός εμπορεύματος μέσα στην εφοδιαστική αλυσίδα, είναι πιθανώς αναγκαία η ανάθεση ολόκληρης της εργασίας ή ενός μέρους της σε κάποια άλλη αλλά και η παρακολούθηση της από άκρη σε άκρη. Παρόλα αυτά η αξία της φόρτωσης ή συμφόρτωσης των εμπορευμάτων προς την διεκπεραίωση της μεταφοράς τους, εξαρτώνται από το ευρύ πλήθος των διεθνών εμπορικών όρων “Incoterms”, τα οποία φυσικά και θα αναλυθούν. Εν συνεχεία θα αναφερθούμε στα εφοδιαστικά κέντρα και πέριξ των λειτουργιών και των δυνατοτήτων τους. Είναι άξιο να σημειωθεί ότι η ανάλυση του τόπου εγκατάστασης των κέντρων αυτών είναι ιδιαίτερα σημαντική και απαιτεί την ανάλογη προσοχή ως προς την τοποθέτηση τους. Ως εκ τούτου, θα πρέπει να εξυπηρετούν τα κέντρα αυτά όσον το δυνατόν περισσότερα σημεία εφοδιασμού και παραλαβής - παράδοσης εμπορευμάτων στις γύρω περιοχές. Ένας πολύ σημαντικός παράγοντας της επιλογής τόπου εγκατάστασης, αποτελεί ο γεωπολιτικός ρόλος της εκάστοτε περιοχής, λιμανιού, χώρας-κράτους ή κάποιου διαμορφωμένου χώρου ικανού να φέρει εις πέρας τις αρμοδιότητες που αναλαμβάνει. Κάποιες γεωγραφικές περιοχές, παρέχουν πλούσια ιδιόμορφα χαρακτηριστικά όπου μπορούν να επηρεάσουν πάραυτα την αγωγιμότητα και την ορθή λειτουργία των κέντρων αυτών. Εκτός από τον γεωπολιτικό ρόλο όπου επηρεάζει τον τόπο εγκατάστασης ενός “Logistic Center”, είναι αναγκαίο να αναφέρουμε και την ύπαρξη των απαραίτητων υποδομών για να το υποστηρίξουν. Επιπλέον ανάλογα με το είδος των εφοδιαστικών κέντρων, τα οποία θα τα αναλύσουμε κατηγορηματικά μετέπειτα, θα πρέπει να αναφέρουμε και την σκληρή επίδραση του φονικού ιού COVID-19 στον εργασιακό κλάδο αυτό και πιθανούς τρόπους ανάκαμψης και εφαρμογής τους. Τέλος είναι αναγκαία η αναφορά στην ανάπτυξη διαφόρων τεχνολογικών εφαρμογών και digital abilities για την ομαλή μεταβολή της αναλογικής εφοδιαστικής αλυσίδας σε Digital Supply Chain Logistic Center. Αυτό συμβαίνει, έτσι ώστε να παρακολουθούνται τα εμπορεύματα πιο εύκολα αλλά και να διευκολύνεται η ανάλυση, η καταγραφή, η παρακολούθηση, η πώληση των εμπορευμάτων τους αλλά και πολλών άλλων στοιχείων της αλυσίδας όπου εξαρτώνται πλέων άμεσα από αυτήν και θα καταγραφούν πλήρως όπου και θα αναλυθούν.el
dc.format.extent71el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΕφοδιαστική αλυσίδαel
dc.subjectIncotermsel
dc.subjectΔιεθνείς εμπορικοί όροιel
dc.subjectΜεταφορέςel
dc.subjectLogisticsel
dc.subjectLogistics performance indexel
dc.subjectIntermodal centersel
dc.subjectAnylogicel
dc.subjectCovid-19el
dc.subjectB2Bel
dc.subjectB2Cel
dc.subjectEuropean Freight Centersel
dc.subjectDigital Logistic Centerel
dc.subjectSimulationel
dc.titleΗ βελτιστοποιημένη διαχείριση ενός στόλου οχημάτων που είναι απαραίτητα για την λειτουργία μιας πλήρης εξοπλισμένης εφοδιαστικής μονάδαςel
dc.title.alternativeThe optimized management of a vehicle fleet that is necessary for the operation of a fully equipped supply unitel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΚυτάγιας, Χρήστος
dc.contributor.committeeΣαλμόν, Ιωάννης
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA)el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές