dc.contributor.advisor | Spyridakos, Athanasios | |
dc.contributor.author | Ζαφείρης, Αντώνιος | |
dc.date.accessioned | 2021-05-05T13:12:05Z | |
dc.date.available | 2021-05-05T13:12:05Z | |
dc.date.issued | 2021-02 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/611 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-462 | |
dc.description.abstract | Στόχος της εργασίας αυτής, αποτελεί η ανάλυση και η εφαρμογή μεθόδων και διαδικασιών για τη βέλτιστη διαχείριση ενός στόλου οχημάτων σε μια εταιρεία “logistic” αλλά και η δημιουργία της απαιτούμενης υποδομής και υποστήριξης της. Ωστόσο θα πρέπει να αναφερθούν και να αξιοποιηθούν στο έπακρο τα οφέλη και οι διαθέσιμοι πόροι όπου διαθέτει, ελαχιστοποιώντας όμως τα κόστη μεταφοράς, το κόστος της αβεβαιότητας “κινδύνου” και άλλα λοιπά κόστη που ενέχουν και επιδρούν αρνητικά στην πορεία της εταιρείας. Οπότε θα παρουσιάσουμε και θα αναλύσουμε ενδελεχώς όλα τα στάδια της εφοδιαστικής αλυσίδας όπου υποχρεούται να περάσει ένα προϊόν κατά την παραλαβή του έως και την παράδοση του, το λεγόμενο “door to door”. Αυτή η διαδικασία μπορεί να περιλαμβάνει αρκετές συνδυασμένες μεταφορές για την ταχύτερη παράδοση του προϊόντος ή μπορεί και καθόλου αλλά και ανάλογα με τους όρους μεταφοράς του, τα λεγόμενα “Incoterms”, να διεκδικούνται και να διαφέρουν σε αρκετά χαρακτηριστικά κατά την μεταφορά του εμπορεύματος. Σημαντικός παράγοντας όπου καθορίζει τη λήψη των αποφάσεων, από τον τρόπο μεταφοράς και την ταχύτητα της παράδοσης των εμπορευμάτων έως οποιαδήποτε άλλη μεταβλητή εντός της αλυσίδας εφοδιασμού, αποτελεί το κόστος. Όπως διαπιστώνουμε για να επιτευχθούν επιτυχώς όλες οι λειτουργίες και να αναδιπλωθούν οι πτυχές μιας εφοδιαστικής αλυσίδας, είναι αναγκαία η άρση ομόφωνων συλλογικών αποφάσεων. Είναι πολύ σημαντικό να κατανοήσουμε ότι για τη μεταφορά ενός εμπορεύματος μέσα στην εφοδιαστική αλυσίδα, είναι πιθανώς αναγκαία η ανάθεση ολόκληρης της εργασίας ή ενός μέρους της σε κάποια άλλη αλλά και η παρακολούθηση της από άκρη σε άκρη. Παρόλα αυτά η αξία της φόρτωσης ή συμφόρτωσης των εμπορευμάτων προς την διεκπεραίωση της μεταφοράς τους, εξαρτώνται από το ευρύ πλήθος των διεθνών εμπορικών όρων “Incoterms”, τα οποία φυσικά και θα αναλυθούν. Εν συνεχεία θα αναφερθούμε στα εφοδιαστικά κέντρα και πέριξ των λειτουργιών και των δυνατοτήτων τους. Είναι άξιο να σημειωθεί ότι η ανάλυση του τόπου εγκατάστασης των κέντρων αυτών είναι ιδιαίτερα σημαντική και απαιτεί την ανάλογη προσοχή ως προς την τοποθέτηση τους. Ως εκ τούτου, θα πρέπει να εξυπηρετούν τα κέντρα αυτά όσον το δυνατόν περισσότερα σημεία εφοδιασμού και παραλαβής - παράδοσης εμπορευμάτων στις γύρω περιοχές. Ένας πολύ σημαντικός παράγοντας της επιλογής τόπου εγκατάστασης, αποτελεί ο γεωπολιτικός ρόλος της εκάστοτε περιοχής, λιμανιού, χώρας-κράτους ή κάποιου διαμορφωμένου χώρου ικανού να φέρει εις πέρας τις αρμοδιότητες που αναλαμβάνει. Κάποιες γεωγραφικές περιοχές, παρέχουν πλούσια ιδιόμορφα χαρακτηριστικά όπου μπορούν να επηρεάσουν πάραυτα την αγωγιμότητα και την ορθή λειτουργία των κέντρων αυτών. Εκτός από τον γεωπολιτικό ρόλο όπου επηρεάζει τον τόπο εγκατάστασης ενός “Logistic Center”, είναι αναγκαίο να αναφέρουμε και την ύπαρξη των απαραίτητων υποδομών για να το υποστηρίξουν. Επιπλέον ανάλογα με το είδος των εφοδιαστικών κέντρων, τα οποία θα τα αναλύσουμε κατηγορηματικά μετέπειτα, θα πρέπει να αναφέρουμε και την σκληρή επίδραση του φονικού ιού COVID-19 στον εργασιακό κλάδο αυτό και πιθανούς τρόπους ανάκαμψης και εφαρμογής τους. Τέλος είναι αναγκαία η αναφορά στην ανάπτυξη διαφόρων τεχνολογικών εφαρμογών και digital abilities για την ομαλή μεταβολή της αναλογικής εφοδιαστικής αλυσίδας σε Digital Supply Chain Logistic Center. Αυτό συμβαίνει, έτσι ώστε να παρακολουθούνται τα εμπορεύματα πιο εύκολα αλλά και να διευκολύνεται η ανάλυση, η καταγραφή, η παρακολούθηση, η πώληση των εμπορευμάτων τους αλλά και πολλών άλλων στοιχείων της αλυσίδας όπου εξαρτώνται πλέων άμεσα από αυτήν και θα καταγραφούν πλήρως όπου και θα αναλυθούν. | el |
dc.format.extent | 71 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Εφοδιαστική αλυσίδα | el |
dc.subject | Incoterms | el |
dc.subject | Διεθνείς εμπορικοί όροι | el |
dc.subject | Μεταφορές | el |
dc.subject | Logistics | el |
dc.subject | Logistics performance index | el |
dc.subject | Intermodal centers | el |
dc.subject | Anylogic | el |
dc.subject | Covid-19 | el |
dc.subject | B2B | el |
dc.subject | B2C | el |
dc.subject | European Freight Centers | el |
dc.subject | Digital Logistic Center | el |
dc.subject | Simulation | el |
dc.title | Η βελτιστοποιημένη διαχείριση ενός στόλου οχημάτων που είναι απαραίτητα για την λειτουργία μιας πλήρης εξοπλισμένης εφοδιαστικής μονάδας | el |
dc.title.alternative | The optimized management of a vehicle fleet that is necessary for the operation of a fully equipped supply unit | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Κυτάγιας, Χρήστος | |
dc.contributor.committee | Σαλμόν, Ιωάννης | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων | el |
dc.contributor.master | Διοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA) | el |