dc.contributor.advisor | Κρούσκα, Ακριβή | |
dc.contributor.author | Κόνιαρη, Χριστίνα | |
dc.date.accessioned | 2024-03-28T10:21:59Z | |
dc.date.available | 2024-03-28T10:21:59Z | |
dc.date.issued | 2024-02-21 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/6211 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-6047 | |
dc.description.abstract | Η σημερινή εποχή χαρακτηρίζεται κυρίως για την τεχνολογική εξέλιξη και την ψηφιοποίηση των μέσω, σε κάθε επικείμενο κλάδο. Στο πλαίσιο αυτό, η εκπαιδευτική διαδικασία φαίνεται να βιώνει έντονα αυτές τις αλλαγές και να εναρμονίζεται με τις αντίστοιχες απαιτήσεις. Η πανδημία του COVID-19 έφερε στο προσκήνιο την ανάγκη για ψηφιοποίηση των μέσων ώστε να μπορεί να συνεχίσει το εκπαιδευτικό σύστημα να λειτουργεί παρά τις σχετικές συνθήκες αποκλεισμού. Έτσι, είδαμε μια άμεση αλλαγή στο
τρόπο διεξαγωγής των εκπαιδευτικών διαδικασιών σε όλα τα εκπαιδευτικά κλιμάκια (από το δημοτικό έως και την ανώτερη εκπαίδευση). Υπό αυτό το πρίσμα, δημιουργήθηκε το υπόβαθρο και το θεμέλιο για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, γεγονός που έφερε τους εκπαιδευτικούς πιο κοντά με την τεχνολογία.
Η ίδια περίοδος, χαρακτηρίζεται και από την εξέλιξη της Τεχνητής Νοημοσύνης, ένα “Machine Learning” το οποίο μπορεί να αναπαράγει και να «μιμείται» ανθρώπινες συμπεριφορές. Στον τομέα της εκπαίδευσης, η τεχνητή νοημοσύνη προσφέρει μια υπόσχεση να φέρει επανάσταση στις παραδοσιακές αίθουσες διδασκαλίας και τις πλατφόρμες ηλεκτρονικής μάθησης. Κάτι το οποίο χρήζει περαιτέρω έρευνας, γεγονός που αποτελεί και το κενό που προσπαθεί να καλύψει η παρούσα διπλωματική εργασία.
Τα ευρήματα της πρωτογενούς αυτής μελέτης είναι αξιοσημείωτα και φαίνεται να συμφωνούν σε γενικές γραμμές με την υπάρχουσα διεθνή και παγκόσμια βιβλιογραφία. Έτσι κρίνεται ορθό και καινοτόμο να εισαχθεί η τεχνητή νοημοσύνη, και συγκεκριμένα το ChatGPT στην εκπαιδευτική διαδικασία, αφού η χρήση του από τους μαθητές της παρούσας έρευνας έδειξαν σημαντικά στοιχεία ικανοποίησης. | el |
dc.format.extent | 57 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.publisher | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών | el |
dc.publisher | Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.) | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Chatbot στην εκπαίδευση | el |
dc.subject | Γεωγραφία | el |
dc.subject | Πρωτοβάθμια εκπαίδευση | el |
dc.subject | Τεχνητή νοημοσύνη | el |
dc.title | Η χρήση του ChatGPT ως εκπαιδευτικό εργαλείο στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση: μία μελέτη περίπτωσης στο μάθημα της γεωγραφίας ΣΤ’ Δημοτικού | el |
dc.title.alternative | Using ChatGPT as an educational tool in primary education: a case study in geography for 6th grade | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Troussas, Christos | |
dc.contributor.committee | Karkazis, Panagiotis | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Μηχανικών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστών | el |
dc.contributor.master | Ψηφιακός Μετασχηματισμός και Εκπαιδευτική Πράξη | el |
dc.description.abstracttranslated | Today's era is characterized mainly by the technological evolution and the digitization of media, in every upcoming industry. In this context, the educational process seems to strongly experience these changes and to harmonize with the corresponding
requirements. The COVID-19 pandemic has brought to the fore the need for media digitization so that the education system can continue to function despite the associated lockdown conditions. Thus, we saw an immediate change in the way educational
processes are carried out at all levels of education (from primary to higher education). Thus, the background and foundation for distance education was created, which brought educators closer to technology.
The same period is also characterized by the development of Artificial Intelligence, a "Machine Learning" that can reproduce and "imitate" human behaviors. In the field of education, artificial intelligence offers a promise to revolutionize traditional classrooms
and e-learning platforms. Something that deserves further research, which is also the gap that this thesis tries to fill. The findings of this primary study are remarkable and appear to be broadly consistent with the existing international and global literature. Thus, it is considered correct and innovative to introduce artificial intelligence, and specifically ChatGPT in the educational process,since its use by the students of the present research showed significant evidence of satisfaction. | el |