Εμφάνιση απλής εγγραφής

Εταιρική ταυτότητα και προώθηση δραστηριότητας με το όνομα ''Ανθός''

dc.contributor.advisorPapadomanolaki, Maria
dc.contributor.authorΛεπενού, Γεωργία
dc.date.accessioned2024-03-28T13:22:24Z
dc.date.available2024-03-28T13:22:24Z
dc.date.issued2024-03-24
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/6247
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-6083
dc.description.abstractΤο θέμα της πτυχιακής εργασίας αφορά τον σχεδιασμό της εταιρικής ταυ - τότητας, ενός brand με το όνομα ‘’Ανθός’’ και την προώθηση της δραστη - ριοποίησης του στην αναδάσωση. Ο ‘‘Ανθός’’ είναι ένα φυτώριο το οποίο εμπορεύεται φυτά και αναπτύσσονται στον χώρο του. Επίσης δραστηρι - οποιείται στην αναδάσωση ύστερα από τη χρηματοδότησή του από το υπουργείο ανάπτυξης. Θα εμπορεύεται νεαρά φυτά τα οποία θα μεταφυ - τεύονται στην περιοχή της αναδάσωσης. Συνεπώς θα προωθηθεί με διά - φορα μέσα το πρόγραμμα της αναδάσωσης. Τα κεφάλαια της εργασίας αναφέρονται στην έρευνα που έχει γίνει γύρω από το θέμα των φυτών και της αναδάσωσης, την γενική ιδέα του brand, τα στάδια έως και το τελικό σχεδιασμό του λογοτύπου αλλά και της εται - ρικής ταυτότητας. Επίσης θα δούμε διαφορετικές προωθητικές ενέργειες τόσο για τον τομέα της αναδάσωσης όσο και για το ίδιο το φυτώριο αλλά και εφαρμογές που έχουν γίνει για την ίδια την εταιρία με βάση την οπτική ταυτότητα της. Λέξεις κλειδιά: Εταιρική ταυτότητα, Brand, Φυτώριο, Αναδάσωση, Φυτά, λογότυπο, προωθητικές ενέργειες, οπτική ταυτότηταel
dc.format.extent116el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΕταιρική ταυτότηταel
dc.titleΕταιρική ταυτότητα και προώθηση δραστηριότητας με το όνομα ''Ανθός''el
dc.title.alternativeA brand called “Anthos” and the promotion of its activity in reforestationel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΔελφίνο, Ιωάννα
dc.contributor.committeeΜάνου, Πρόδρομος
dc.contributor.facultyΣχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμούel
dc.contributor.departmentΤμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίαςel
dc.description.abstracttranslatedThe topic of my thesis concerns the design of the corporate identity of a brand called “Anthos” and the promotion of its activity in reforestation. “An thos” is a nursery that sells plants and grows on its premises. It is also active in reforestation after being financed by the Ministry of Development. It will sell young plants which will be transplanted in the reforestation area. Therefore, the reforestation program will be promoted by various means. The chapters of the work refer to the research that has been done around the topic of plants and reforestation, the general concept of the brand, the stages up to the final design of the logo and the corporate identity. We will also see different promotional actions both for the reforestation service and for the nursery itself, as well as applications that have been made for the company itself based on its visual identity. Keywords: Corporate identity, Brand, Nursery, Reforestation, Plants, logo, promotions, visual identityel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές