Εταιρική ταυτότητα και προώθηση δραστηριότητας με το όνομα ''Ανθός''
A brand called “Anthos” and the promotion of its activity in reforestation
Λέξεις-κλειδιά
Εταιρική ταυτότηταΠερίληψη
Το θέμα της πτυχιακής εργασίας αφορά τον σχεδιασμό της εταιρικής ταυ
-
τότητας, ενός brand με το όνομα ‘’Ανθός’’ και την προώθηση της δραστη
-
ριοποίησης του στην αναδάσωση. Ο ‘‘Ανθός’’ είναι ένα φυτώριο το οποίο
εμπορεύεται φυτά και αναπτύσσονται στον χώρο του. Επίσης δραστηρι
-
οποιείται στην αναδάσωση ύστερα από τη χρηματοδότησή του από το
υπουργείο ανάπτυξης. Θα εμπορεύεται νεαρά φυτά τα οποία θα μεταφυ
-
τεύονται στην περιοχή της αναδάσωσης. Συνεπώς θα προωθηθεί με διά
-
φορα μέσα το πρόγραμμα της αναδάσωσης.
Τα κεφάλαια της εργασίας αναφέρονται στην έρευνα που έχει γίνει γύρω
από το θέμα των φυτών και της αναδάσωσης, την γενική ιδέα του brand,
τα στάδια έως και το τελικό σχεδιασμό του λογοτύπου αλλά και της εται
-
ρικής ταυτότητας. Επίσης θα δούμε διαφορετικές προωθητικές ενέργειες
τόσο για τον τομέα της αναδάσωσης όσο και για το ίδιο το φυτώριο αλλά
και εφαρμογές που έχουν γίνει για την ίδια την εταιρία με βάση την οπτική
ταυτότητα της.
Λέξεις κλειδιά: Εταιρική ταυτότητα, Brand, Φυτώριο, Αναδάσωση, Φυτά,
λογότυπο, προωθητικές ενέργειες, οπτική ταυτότητα
Περίληψη
The topic of my thesis concerns the design of the corporate identity of a
brand called “Anthos” and the promotion of its activity in reforestation. “An thos” is a nursery that sells plants and grows on its premises. It is also active
in reforestation after being financed by the Ministry of Development. It
will sell young plants which will be transplanted in the reforestation area.
Therefore, the reforestation program will be promoted by various means.
The chapters of the work refer to the research that has been done around
the topic of plants and reforestation, the general concept of the brand, the
stages up to the final design of the logo and the corporate identity. We will
also see different promotional actions both for the reforestation service
and for the nursery itself, as well as applications that have been made for
the company itself based on its visual identity.
Keywords: Corporate identity, Brand, Nursery, Reforestation, Plants, logo,
promotions, visual identity