Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η τάση των “influencers” στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου (e-commerce) στη σύγχρονη εποχή

dc.contributor.advisorYannas, Prodromos
dc.contributor.authorΒράιλας, Γκίκας-Αλέξανδρος
dc.date.accessioned2024-04-04T08:02:45Z
dc.date.available2024-04-04T08:02:45Z
dc.date.issued2024-04
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/6372
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-6208
dc.description.abstractΗ ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας και η ευρεία χρήση του Διαδικτύου, σε συνδυασμό με την ψηφιοποίηση στην σύγχρονη εποχή αποτελούν κάποιες από τις αιτίες πρόκλησης αλλαγών στον χώρο του εμπορίου και του marketing. Μια εκ των αλλαγών αυτών είναι η εμφάνιση του φαινομένου των “influencers”. Καθώς οι influencers που δραστηριοποιούνται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν κατακτήσει το Διαδίκτυο, το ηλεκτρονικό εμπόριο (e- commerce) φαίνεται να αποτελεί μια πολύ επικερδή ενασχόληση γι’ αυτούς. Οι απόψεις τους ασκούν ισχυρή επιρροή στα άτομα που τους «ακολουθούν» (τους λεγόμενους «ακολούθους»). Αυτό οδήγησε σε μια τεράστια αύξηση στη συνεργασία τους με πρακτορεία marketing, με επώνυμες εταιρείες και καταστήματα που απευθύνονται στους influencers για αναφορές, αξιολογήσεις και συστάσεις. Παρόλο που το influencer marketing είναι μια σχετικά νέα στρατηγική, φαίνεται να είναι πολύ αποτελεσματική γι’ αυτούς τους εμπόρους (marketers) που είναι πρόθυμοι να ακολουθήσουν την μετάβαση σε νέα καταναλωτικά πρότυπα. Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να ερευνήσει και να αναλύσει τον ρόλο των influencers στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου, μέσω βιβλιογραφικής ανασκόπησης και διεξαγωγή ιδίας έρευνας ανάμεσα σε 201 ερωτηθέντες στον ελληνικό πληθυσμό, ηλικίας από 20 έως 60 ετών, ικανούς χρήστες του Διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Τα αποτελέσματα της έρευνας επιβεβαιώνουν ότι οι influencers διαδραματίζουν σπουδαίο ρόλο στη διαμόρφωση καταναλωτικών προτύπων και συμπεριφορών στο αγοραστικό κοινό.el
dc.format.extent90el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subjectMarketingel
dc.subjectΜάρκετινγκel
dc.subjectΗλεκτρονικό εμπόριοel
dc.subjectInfluencersel
dc.subjectΜέσα κοινωνικής δικτύωσηςel
dc.subjectΕπικοινωνία στο μάρκετινγκel
dc.titleΗ τάση των “influencers” στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου (e-commerce) στη σύγχρονη εποχήel
dc.title.alternativeThe trend of influencers in the field of e-commerce in the modern erael
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΣαλμόν, Ιωάννης
dc.contributor.committeePANOPOULOS, ANASTASIOS
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA)el
dc.description.abstracttranslatedThe growth of technology and the widespread use of the Internet, along with the digitization of the modern era are some of the causes that have brought many changes in the commercial and marketing sector. One of these changes is the appearance of the “influencers” phenomenon. As social media influencers are winning over the Internet, the electronic commerce (e- commerce) seems to be a very profitable business for them. Their opinions have a powerful impact on the people following them (“followers”). This has led to a huge increase in cooperation with marketing agencies, brands, stores which flock to such influencers for mentions, reviews and recommendations. Even though influencer marketing is a relatively new strategy, it appears to be very effective for those marketers who are willing to keep up with the transition to new consumer standards. The aim of this study is to explore and analyze the role of influencers in the field of e- commerce, through/ using a bibliographic review and conducting own research among 201 respondents from Greek population, between 20 and 60 years of age, capable users of Internet and social media. The research findings/the study confirm/s that influencers play a very important role in shaping consumer patterns and behaviors in the purchasing public.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές