dc.contributor.advisor | Spyridakos, Athanasios | |
dc.contributor.author | Τριανταφυλλίδης, Χαράλαμπος | |
dc.date.accessioned | 2024-04-16T13:58:05Z | |
dc.date.available | 2024-04-16T13:58:05Z | |
dc.date.issued | 2024-04 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/6504 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-6340 | |
dc.description.abstract | Η επιλογή της καταλληλότερης σχολής για κάθε υποψήφιο φοιτητή, αποτελεί μια σημαντική απόφαση και οι παράγοντες που καθορίζουν αυτή την επιλογή αποτελούν το αντικείμενο μελέτης της παρούσας εργασίας. Σημαντικά κριτήρια που λαμβάνουν υπόψη τους οι απόφοιτοι της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης προκειμένου να επιλέξουν την καταλληλότερη σχολή για να σπουδάσουν είναι το αντικείμενο της σχολής, το brand name της, η περιοχή λειτουργίας της, η επαγγελματική αποκατάσταση που παρέχει μια σχολή στους αποφοίτους της και η δυνατότητα για περαιτέρω σπουδές καθώς και το κόστος διαβίωσης στην πόλη λειτουργίας της σχολής. Οι προτιμήσεις των υποψήφιων φοιτητών αξιολογούνται με βάση την σειρά επιλογής των τμημάτων στα μηχανογραφικά δελτία καθώς και μέσω των βάσεων εισαγωγής των τμημάτων. Με βάση τα αποτελέσματα της έρευνας η οποία απευθύνθηκε σε φοιτητές και απόφοιτους των Πολυτεχνικών σχολών και των Μηχανικών σχολών, μεγαλύτερη επίδραση στην επιλογή των υποψήφιων φοιτητών έχει το ενδιαφέρον τους για το αντικείμενο της σχολής και δευτερευόντως η επαγγελματική αποκατάσταση που προσφέρει η κάθε σχολή. Τα υπόλοιπα κριτήρια δεν αποτελούν κρίσιμους παράγοντες κατά την διαδικασία επιλογής της καταλληλότερης σχολής. | el |
dc.format.extent | 88 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Πολυκριτήρια ανάλυση | el |
dc.subject | Ανώτατη Εκπαίδευση | el |
dc.subject | Τριτοβάθμια εκπαίδευση | el |
dc.subject | WAP | el |
dc.title | Πολυκριτηριακή ανάλυση των επιλογών, ως προς το τμήμα εισαγωγής, των υποψήφιων φοιτητών στις πανελλαδικές εξετάσεις: Πολυτεχνικές Σχολές και Σχολές Μηχανικών | el |
dc.title.alternative | Multi-criteria analysis of the choices, regarding the admission department, of prospective students in the panhellenic exams: Polytechnic Schools and Schools of Engineering | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Psaromiligkos, Ioannis (Yannis) | |
dc.contributor.committee | Πιερράκος, Γεώργιος | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων | el |
dc.contributor.master | Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων | el |
dc.description.abstracttranslated | The choice of the most suitable school for each prospective student is an important decision and the factors that determine this choice are the subject of study in this paper Important criteria that secondary school graduates take into account in order to choose the most suitable school to study are the subject of the school, its brand name, its area of operation, the professional rehabilitation that a school provides to its graduates and the possibility for further studies as well as the cost of living in the city of operation of the school. The preferences of the prospective students are evaluated based on the order of selection of the departments in the computerized reports as well as through the admission bases of the departments. Based on the results of the research which was addressed to students and graduates of Polytechnic schools and Engineering schools, a greater influence on the choice of prospective students is their interest in the subject of the school and, secondarily, the professional rehabilitation offered by each school. The remaining criteria are not critical factors in the process of choosing the most suitable school. | el |