THRESHOLD («Όριο») Έρευνα πάνω στις προκλήσεις και προσεγγίσεις για τη δημιουργία μικρού μήκους ταινίας animation, με τον συνδυασμό δισδιάστατων και τρισδιάστατων τεχνικών και φάκελος παραγωγής
THRESHOLD Research on the challenges and approaches for creating a short animation film, combining two-dimensional and three-dimensional techniques, and a production bible
Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία
Author
Πιερράκος, Ηλίας Δημήτριος
Date
2024-04-09Advisor
Μούρη, ΕλένηKeywords
Όριο ; Ουδός πυροδότησης ; Παρεμβατικές σκέψεις ; Ασυνείδητο ; Σάτιρα ; Κοινωνικός σχολιασμόςAbstract
Στην παρούσα διπλωματική εργασία θα παρουσιαστεί το προσχέδιο της ταινίας «THRESHOLD». Θα αναλυθούν το σκεπτικό της ιδέας, οι σεναριακές επιλογές και η μεθοδολογική προσέγγιση στην ανάπτυξη και την οπτική της αφήγηση, καθώς και οι συμβολισμοί που περιέχει ως αλληγορίες της καθημερινότητας που απαντώνται σε μια σύγχρονη δυτική κοινωνία.
Θα παρατεθούν εικαστικές αναφορές και η επιρροή τους στο οπτικό σκέλος της ταινίας με παραδείγματα σε χαρακτήρες και τοπίο.
Θα παρουσιαστούν τα στάδια Προπαραγωγής, από το Σενάριο στο Storyboard και μετέπειτα στο Αnimatic, καθώς και η επένδυση του τελευταίου με foley και μουσική.
Θα γίνει παρουσίαση έρευνας και προτάσεων που αφορούν στο τεχνικό μέρος του σταδίου Παραγωγής και Post Production, όπως η χρήση λογισμικών που υποστηρίζουν την συνύπαρξη δισδιάστατου και τρισδιάστατου animation, αλλά και συνολικά της διαδικασίας σε όλους τους επιμέρους τομείς της παραγωγής (modeling, texturing, shading, lighting, compositing κ.α.).
Θα κατατεθεί χρονοδιάγραμμα όλων των σταδίων παραγωγής, πίνακας με κοστολόγηση της ταινίας και προτάσεις για χρηματοδότηση.
Τέλος, θα κατατεθούν προβληματισμοί και συμπεράσματα που προέκυψαν από την ενασχόληση με το μέσο του Animation κατά τη διάρκεια παρακολούθησης του ΠΜΣ Animation.
Στόχος όλων των παραπάνω είναι:
1) Να καταγραφεί και να αναλυθεί η μεθοδολογική προσέγγιση της ποιοτικής έρευνας που ακολουθήθηκε από τη σύλληψη της ιδέας και τον ορισμό των στόχων, ως τη συγγραφή του σεναρίου και την δημιουργία του animatic.
2) Να παρουσιαστεί ολοκληρωμένος φάκελος παραγωγής της ταινίας που θα περιέχει όλα τα στάδια παραγωγής (logline, σύνοψη της ιστορίας, σενάριο, moodboard, εικαστική έρευνα, storyboard, animatic).
3) Να γίνουν προτάσεις που αφορούν στα στάδια Παραγωγής και Μεταπαραγωνής, καθώς και εκτίμηση συνολικά του χρονοδιαγράμματος, της κοστολόγησης και της χρηματοδότησης της Παραγωγής.
Abstract
This master thesis presents the draft of the movie “THRESHOLD”. It examines the conceptual framework of the idea, script choices, and methodological approach to its development and visual narrative, along with the symbolism it contains as allegories of everyday life encountered in contemporary Western society.
It will present Visual references and their influence on the visual aspect of the film, with examples in characters and landscape.
It will outline the stages of Pre-Production, from the Script to the Storyboard and subsequently to the Animatic, along with its integration with foley and music.
It will offer proposals regarding the research on technical aspects of the Production and Post-Production stages, such as the use of software supporting the combination of two-dimensional and three-dimensional animation, as well as the overall process in all individual areas of production (modeling, texturing, shading, lighting, compositing, etc.).
It will submit the timeline of all production stages, the cost breakdown of the film, and proposals for financing.
Finally, it will convey reflections and conclusions arising from engagement with the medium of Animation during the Master of Science in Animation.
The objectives of all the above are:
1) To record and analyze the methodological approach of the qualitative research followed from the conception of the idea and the definition of the objectives, to the writing of the script and the creation of the animatic.
2) To present a comprehensive production portfolio (bible) of the film containing all production stages (logline, story synopsis, script, moodboard, visual research, storyboard, animatic).
3) To make proposals regarding the Production and Post-Production stages, as well as an overall estimation of the timeline, cost breakdown, and financing of the Production.