dc.contributor.advisor | Τσουκαλάς, Βασίλειος | |
dc.contributor.author | Κουλτούκη, Ζήνα | |
dc.date.accessioned | 2024-04-24T09:12:06Z | |
dc.date.available | 2024-04-24T09:12:06Z | |
dc.date.issued | 2024-03-29 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/6599 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-6435 | |
dc.description.abstract | Στην παρούσα διπλωματική μελετήσαμε ενδελεχώς την διαδικασία φόρτωσης και πόντισης καλωδίων στο ειδικό πλοίου πόντισης καλωδίων ηλεκτροδότησης παράκτιων κατασκευών ονόματι «Αταλάντη». Εν γένει, μετά το πέρας της παρακολούθησης της διαδικασίας φόρτωσης καλωδίου στο εργοστάσιο των Ελληνικών Καλωδίων στην Κόρινθο και εφόσων αποτυπώθηκαν και καταγράφηκαν οι ανάγκες περί αυτοματοποίησης μεμονωμένων διαδικασίων φόρτωσης και πόντισης των καλωδίων, καταλήξαμε στον θεωρητικό σχεδιασμό ενός συγκεκριμένου συστήματος αυτοματισμού. Χρησιμοποιώντας νέες τεχνολογίες (ΙοΤ), συνδιάζοντας διαφορετικούς αυτοματισμούς, συστήματα εντοπισμού θέσης, ποικίλους αισθητήρες, άσυρματο σύστημα αισθητήρων και διερευνώντας όλες τις παραμέτρους οι οποίες παίζουν καθοριστικό ρόλο στην επίτευξη ενός πλήρως αυτοματοποιημένου συστήματος, όπως για παράδειγμα η εμπλοκή πολλαπλών και ποικίλων μεταβλητών, οι οποίες αφορούν τυχόν βλάβες του εξοπλισμού, τις απρόβλεπτες καιρικές συνθήκες, την αλληλεπίδραση με το σύστημα DP του πλοίου, προχωρήσαμε εν συνεχεία στη μελέτη και τον σχεδιασμό ενός πλήρους συστήματος αυτοματοματισμού με σκοπό την διατήρηση του ειδικού πλοίου πόντισης καλωδίων «Αταλάντη» σε σταθερή θέση κατά τη διαδικασία πόντισης καλώδιων, χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση μέσω της γέφυρας. | el |
dc.format.extent | 60 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Αιγαίου | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Πλοία πόντισης καλωδίων | el |
dc.subject | Συστήματα αυτοματισμού | el |
dc.subject | Αισθητήρες | el |
dc.subject | Global positioning system | el |
dc.subject | Συλλογή δεδομένων | el |
dc.subject | Σύστημα εντοπισμού θέσης | el |
dc.title | Ειδικά πλοία πόντισης καλωδίων ηλεκτροδότησης με έμφαση στα συστήματα πόντισης και τους σχετικούς αυτοματισμούς | el |
dc.title.alternative | Special power cable laying vessels with an emphasis on laying systems and related automations | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Παπουτσιδάκης, Μιχαήλ | |
dc.contributor.committee | Drosos, Christos | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Μηχανικών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Μηχανικών Βιομηχανικής Σχεδίασης και Παραγωγής | el |
dc.contributor.master | Νέες Τεχνολογίες στη Ναυτιλία και τις Μεταφορές | el |
dc.description.abstracttranslated | In this thesis, we will study the process of loading and laying cables of special cable-laying vessel called "Atalanti". In general, following the monitoring of the cable loading process at the Hellenic Cables factory in Corinth and upon identifying and recording the automation needs for individual cable loading and laying processes, we arrived at the theoretical design of a specific automation system. Utilizing new technologies (IoT), combining various automations, positioning systems, diverse sensors, wireless sensor systems, and exploring all parameters crucial to achieving a fully automated system, such as the involvement of multiple and diverse variables including equipment malfunctions, unforeseen weather conditions, interaction with the DP system of vessel, we then proceeded to study and design a complete automation system aimed at maintaining the cable-laying vessel "Atalanti" in a stable position during the cable laying process, without human intervention via the bridge. | el |