UI & UX Σχεδιασμός σε εφαρμογή κινητού, gradua
UI & UX Design in mobile application, gradua
Πτυχιακή εργασία
Συγγραφέας
Σπανού-Άουτριτζ, Αλεξάνδρα-Ιωσηφίνα
Ημερομηνία
2024-03-22Επιβλέπων
Μάνου, ΠρόδρομοςΛέξεις-κλειδιά
Εφαρμογή κινητού ; UI &UX ; Chatting ; Σχεδιασμός εφαρμογής ; Σχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας ; Προώθηση εφαρμογήςΠερίληψη
Η παρούσα πτυχιακή εργασία επικεντρώνεται στο σχεδιασμό μιας εφαρμογής κινητού τηλεφώνου (app), που αφορά την αλληλοβοήθεια φοιτητών για τα επιμέρους μαθήματα τους. Εστιάζει στον σχεδιασμό της ταυτότητας αλλά και την ανάλυση-δημιουργία της εφαρμογής, με σκοπό να βελτιώσει την εμπειρία του χρήστη στην καθοδήγηση και βοήθεια των μαθημάτων της σχολής του. Πραγματοποιήθηκε έρευνα σχετικά με άλλες υπάρχουσες εφαρμογές η τρόπους με τους οποίους ένας φοιτητής μπορεί να λάβει ή να παρέχει την απαραίτητη βοήθεια, για βασικά έως και περίπλοκα ερωτήματα που του δημιουργούνται κατά τη διάρκεια της φοίτησης του, καθώς και η σημασία του σχεδιασμού μιας εφαρμογής με την ορθή χρήση του UI & UX. Περιγράφεται η σημασία της επιλογής του ονόματος, η δημιουργία του λογοτύπου, η διαδικασία του σχεδιασμού ολόκληρης της εταιρικής ταυτότητας και της εφαρμογής. Συνολικά, αυτή η πτυχιακή εργασία εστιάζει στην έννοια του peer to peer teaching με βασικό επίκεντρο τον χρήστη.
Περίληψη
This thesis focuses on the design of a mobile phone application (app), which concerns the mutual help of students for their individual courses. It focuses on the design of the identity and the analysis-creating of the app, in order to improve the user’s experience in guiding and assisting the courses of their school. Research was conducted on other existing applications the ways in which a student can receive or provide the necessary help, for basic to complex questions that arise during their studies, as well as the importance of designing an application with the proper use of UI & UX. The importance of choosing a name, creating a logo, the process of designing the entire brand identity and application is described. Overall, this thesis focuses on the concept of peer to peer teaching with a key focus on the user.