Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η επίδραση της ψηφιακής επιχειρηματικότητας στην ανάπτυξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος

dc.contributor.advisorΚαλλιβωκάς, Δημήτριος
dc.contributor.authorΖευγώλη, Γεωργία
dc.date.accessioned2024-05-13T09:56:56Z
dc.date.available2024-05-13T09:56:56Z
dc.date.issued2024-04-20
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/6697
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-6533
dc.description.abstractΗ χρήση του ψηφιακού μετασχηματισμού και των σύγχρονων τεχνολογιών έχει καταστεί σημαντικό μέσο για την κατοχή ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στους οργανισμούς. Η χρήση της τεχνολογίας έχει σημαντικό αντίκτυπο στη βελτίωση της συσχέτισης μεταξύ των διαφόρων μεταβλητών που επηρεάζουν τα επιθυμητά αποτελέσματα, συμπεριλαμβανομένης της βελτίωσης της σχέσης μεταξύ της ψηφιακής επιχειρηματικότητας και του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Η παρούσα μελέτη διερευνά την επιρροή της ψηφιακής επιχειρηματικότητας στο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα με στόχο να επιστήσει την προσοχή των υπευθύνων στις αλληλοεξαρτώμενες και αμοιβαίες συνδέσεις μεταξύ ενός συνόλου παραγόντων που επηρεάζουν πρωτίστως την ενίσχυση των επιχειρηματικών επιδόσεων αλλά και την ικανοποίηση των πελατών. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνηθεί το κατά πόσο o ψηφιακός μετασχηματισμός επηρέασε την καταναλωτική συμπεριφορά του πληθυσμού κατά την περίοδο της πανδημίας (Covid-19) αλλά και μετά το πέρας αυτής και ιδιαίτερα τον βαθμό που έχει βοηθήσει o ψηφιακός μετασχηματισμός τον καταναλωτή να εντοπίσει και να αποκτήσει προϊόντα ή υπηρεσίες της αρεσκείας του, καθώς και να του δημιουργήσει νέες ανάγκες. Για τη διεξαγωγή της έρευνας έγινε στατιστική ανάλυση, η οποία περιλαμβάνει την συλλογή δεδομένων με ποσοτική έρευνα, μέσω διαδικτύου με την μορφή ‘Questionnaire Google Forms’ και με την χρήση δομημένου ερωτηματολογίου.el
dc.format.extent140el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΠροστιθέμενη αξίαel
dc.subjectΨηφιακή επιχειρηματικότηταel
dc.subjectΨηφιακός μετασχηματισμόςel
dc.subjectΨηφιοποίησηel
dc.subjectΑνταγωνιστικό πλεονέκτημαel
dc.subjectΕπιχειρηματικά μοντέλαel
dc.subjectΠανδημίαel
dc.subjectΕπιχειρησιακές διαδικασίεςel
dc.titleΗ επίδραση της ψηφιακής επιχειρηματικότητας στην ανάπτυξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματοςel
dc.title.alternativeThe impact of digital entrepreneurship on the development of competitive advantageel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΓκίκας, Γρηγόριος
dc.contributor.committeeΣαχινίδης, Αλέξανδρος
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA)el
dc.description.abstracttranslatedThe use of digital transformation and modern technologies has become an important means of possessing a competitive advantage in organizations. The use of technology has a significant impact on improving the correlation between various variables that influence desired outcomes, including improving the relationship between digital entrepreneurship and competitive advantage. This study investigates the influence of digital entrepreneurship on competitive advantage with the aim of drawing the attention of managers to the interdependent and reciprocal connections between a set of factors that primarily influence the enhancement of business performance but also customer satisfaction. The purpose of this paper is to investigate whether the digital transformation affected the consumer behaviour of the population during the pandemic (Covid-19) and after it, in addition to the extent to which the digital transformation has helped the consumer to identify and to acquire products or services of his liking, as well as to create new needs for him. In order to carry out the research, a statistical analysis was carried out, which includes the collection of data through quantitative research, via the internet in the form of ΄Questionnaire Google Forms΄ and using a structured questionnaire.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές