Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός λόγω COVID-19: Μελέτη περίπτωσης των φοιτητών του Τ.Α.Φ.Π.Π.Η.- ΠΑ.Δ.Α

dc.contributor.advisorPsaromiligkos, Ioannis (Yannis)
dc.contributor.authorΣχινά, Μαρία
dc.date.accessioned2021-06-04T10:12:35Z
dc.date.available2021-06-04T10:12:35Z
dc.date.issued2021-05-24
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/675
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-526
dc.description.abstractΗ πανδημία COVID-19 εμφανίστηκε ξαφνικά και άλλαξε την εκπαίδευση, την καθημερινότητα και τις ζωές των ανθρώπων σε όλο τον κόσμο. Η αναστολή της λειτουργίας όλων των εκπαιδευτικών μονάδων αποτέλεσε αναγκαία επιλογή ώστε να διασφαλιστεί η υγεία όλων των εμπλεκόμενων. Η χρήση των νέων τεχνολογιών κατέστησε δυνατή τη συνέχιση της διδασκαλίας και της μάθησης σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες. Η κρίση λόγω πανδημίας οδήγησε σε επαναπροσδιορισμό των στόχων της Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης και στη μετάλλαξη του εκπαιδευτικού συστήματος σε ένα σύστημα πρόθυμο να χρησιμοποιήσει την ευκαιρία που προσφέρουν οι νέες τεχνολογίες για τη μεγιστοποίηση των μαθησιακών αποτελεσμάτων και την αντιμετώπιση προβλημάτων στα πλαίσια της διοικητικής διάστασης του θέματος. Οι εκπαιδευτικές και διοικητικές υπηρεσίες του Πανεπιστημίου έκαναν προσπάθειες να ανταποκριθούν αποτελεσματικά. Στόχος ήταν η ομαλή ενσωμάτωση της Τεχνολογίας στην Εκπαιδευτική διαδικασία, ώστε να μην σταματήσει η διαδικασία διδασκαλίας και να διασφαλιστεί μεγιστοποίηση των μαθησιακών αποτελεσμάτων. Το γεγονός ότι δεν χάθηκε κανένα εξάμηνο και οι εξετάσεις διεξήχθησαν κανονικά, δείχνει την επιτυχία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και επικοινωνίας. Οι Καθηγητές έκαναν μεγάλη προσπάθεια για να ανταπεξέλθουν στις ανάγκες των φοιτητών, κατανοώντας ότι αυτό είναι απαραίτητο για την επίτευξη των εκπαιδευτικών τους στόχων. Οι φοιτητές ανήκουν σε μια ψηφιακή γενιά, είναι στην πραγματικότητα όμως πλήρως εξοικειωμένοι με όλες τις διαθέσιμες τεχνολογίες; Η παρούσα έρευνα έχει ως σκοπό τη διερεύνηση των απόψεων των φοιτητών του Τμήματος Αγωγής και Φροντίδας στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία για τον ψηφιακό μετασχηματισμό λόγω COVID-19. Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν ότι η χρήση των νέων τεχνολογιών βοήθησε στη βελτίωση της επικοινωνίας των φοιτητών με τους Καθηγητές τους, με τις υπηρεσίες του Πανεπιστημίου και με τη Γραμματεία τους και στην πλειοψηφία τους θεωρούν ότι η κρίση οδήγησε την εκπαίδευση και τις υπηρεσίες του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής σε εκσυγχρονισμό. Η επίτευξη του στόχου των φοιτητών που ήταν να ξεπεραστούν οι δυσκολίες και να ανταπεξέλθουν στην κρίση, τους οδήγησε σε ψηφιακό μετασχηματισμό και υπήρξε ψηφιακή εξέλιξη τους στη αξιοποίηση των πλατφορμών εκπαίδευσης και επικοινωνίας. Σύμφωνα με τον Sir Ken Robinson «Εάν δημιουργηθεί ένα κλίμα δυνατοτήτων, εάν γίνει αυτό, οι άνθρωποι θα ανταποκριθούν στην πρόκληση και θα επιτύχουν πράγματα που δεν μπορούσαν να προβλεφθούν και κανείς δεν τα περίμενε»el
dc.format.extent118el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΕξ αποστάσεως εκπαίδευσηel
dc.subjectCovid-19el
dc.subjectΨηφιακός μετασχηματισμόςel
dc.subjectΦοιτητέςel
dc.subjectΗλεκτρονική μάθησηel
dc.subjectDistance learningel
dc.titleΟ ψηφιακός μετασχηματισμός λόγω COVID-19: Μελέτη περίπτωσης των φοιτητών του Τ.Α.Φ.Π.Π.Η.- ΠΑ.Δ.Αel
dc.title.alternativeDigital transformation due to COVID-19: A case study of the Students of University Of West Attica, Department of Early Child, Education and Careel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeSpyridakos, Athanasios
dc.contributor.committeeYannas, Prodromos
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.description.abstracttranslatedThe sudden appearance of COVID-19 pandemic changed everything around the world from education to peoples everyday life. The use of new technologies has made it possible to continue the teaching process at all educational levels.The crisis following the pandemic led higher education institutions to rescedule their aims and adjust the teaching process, by using new technologies, to maximise students' learning outcomes and overcome administrative obstacles. The fact that lectures and exams were carried out normally, indicates the success of distance education and communication. The professors have made a great effort to meet students' needs realising that this is necessary in order to achieve the educational goals. The students are memebrs of a digital generation, but are they really familiar with all of the available technologies? This study explores the views of students of the Department of Early Childhood Education and Care on digital transformation due to COVID-19 pandemic. The study's results indicate that the use of new technologies has helped students to improve communication with their professors, with the Universitys' services and with the administartive office of the Early Childhood Education and Care department. The majority of students believe that the crisis has led to modernasation both the educational and administrative services of the University of West Attica. The main aim of the students which was to overcome the difficulties which were a result of the pandemic led them to digitaly transform and develop further their digital skills by using all availiable platforms for education and communication. According to Sir Ken Robinson "If a climate of possibilities is created, if it does, people will rise to the challenge and achieve things that could not be predicted and no one expected them."el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές